Práce "Analýza marketingových komunikací firmy Neoluxor s. r. o." bude pojednávat o analyzování momentální situace firmy Neoluxor z hlediska marketingových komunikací. Bude vycházeno z sekundárních zdrojů pojednávajících o analýze konkurence, která byla provedena minulý rok a poté z primárního šetření, které bude provedeno k účelům této práce. Z provedené analýzy budou formulovány závěry a doporučení pro firmu Neoluxor s. r. o.
Anotace v angličtině
This bachleor work's "Analysis of marketing communications of Neoluxor company" will be about the actual situation in this company's marketing communications. It will be gone from the secondary sources which are about competition analysis. It was done last year. The primary research will be done in Neoluxor's shop. Finally the findings and recommen-dations will be formulated.
Práce "Analýza marketingových komunikací firmy Neoluxor s. r. o." bude pojednávat o analyzování momentální situace firmy Neoluxor z hlediska marketingových komunikací. Bude vycházeno z sekundárních zdrojů pojednávajících o analýze konkurence, která byla provedena minulý rok a poté z primárního šetření, které bude provedeno k účelům této práce. Z provedené analýzy budou formulovány závěry a doporučení pro firmu Neoluxor s. r. o.
Anotace v angličtině
This bachleor work's "Analysis of marketing communications of Neoluxor company" will be about the actual situation in this company's marketing communications. It will be gone from the secondary sources which are about competition analysis. It was done last year. The primary research will be done in Neoluxor's shop. Finally the findings and recommen-dations will be formulated.
1. Zpracujte teoretická východiska k marketingovým komunikacím maloobchodních jednotek a k možnostem výzkumu jejich efektivity.
2. Stanovte cíle a formulujte hypotézy práce.
3. Charakterizujte společnost Neoluxor a její komunikační nástroje.
4. Posuďte dosavadní komunikaci společnosti Neoluxor na základě analýzy konkurence a primárního šetření.
5. Z provedené analýzy formulujte závěry a doporučení pro komunikaci Neoluxor s. r. o.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k marketingovým komunikacím maloobchodních jednotek a k možnostem výzkumu jejich efektivity.
2. Stanovte cíle a formulujte hypotézy práce.
3. Charakterizujte společnost Neoluxor a její komunikační nástroje.
4. Posuďte dosavadní komunikaci společnosti Neoluxor na základě analýzy konkurence a primárního šetření.
5. Z provedené analýzy formulujte závěry a doporučení pro komunikaci Neoluxor s. r. o.
Seznam doporučené literatury
PRAŽSKÁ, L.; Jindra, J. a kol. Obchodní podnikání - retail management. 2. přepracované vydání Praha, Management Press 2002.Počet stran 874. ISBN 80-7261-059-7
PELSMACKER, P.; GEUENS, M.; VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha, Grada Publishing 2003. Počet stran 600. ISBN 80-247-0254-1
KOZEL, R. a kol. Moderní marektingový výzkum. 1. vydání. Praha, Grada Publishing 2006. Počet stran 280. ISBN 80-247-0966-X
FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno, Computer Press 2003. Počet stran 275. ISBN 80-7226-811-2
FORET, M.; STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum - Jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha, Grada Publishing 2003. Počet stran 159. ISBN 80-247-0385-8
MALÝ, V. Marketingový výzkum - Teorie a praxe. 1. vyd. Prah, Oeconomica 2004. Počet stran 181. ISBN 80-245-0761-7
Seznam doporučené literatury
PRAŽSKÁ, L.; Jindra, J. a kol. Obchodní podnikání - retail management. 2. přepracované vydání Praha, Management Press 2002.Počet stran 874. ISBN 80-7261-059-7
PELSMACKER, P.; GEUENS, M.; VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha, Grada Publishing 2003. Počet stran 600. ISBN 80-247-0254-1
KOZEL, R. a kol. Moderní marektingový výzkum. 1. vydání. Praha, Grada Publishing 2006. Počet stran 280. ISBN 80-247-0966-X
FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno, Computer Press 2003. Počet stran 275. ISBN 80-7226-811-2
FORET, M.; STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum - Jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha, Grada Publishing 2003. Počet stran 159. ISBN 80-247-0385-8
MALÝ, V. Marketingový výzkum - Teorie a praxe. 1. vyd. Prah, Oeconomica 2004. Počet stran 181. ISBN 80-245-0761-7
Přílohy volně vložené
Vlastní ročníková práce v tištěné podobě "Analýza marketingových komunikací obchodní jednotky Neoluxor".