Bakalářská práce zpracovává téma krizové komunikace ve firmě, která se zabývá mystery shoppingem. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy vztahující se k problematice krizové komunikace
a krizového managementu. Praktická část popisuje vybrané krizové situace v této firmě, při kterých je nezbytné využívat základní pravidla a principy krizové komunikace.
Každá ukázka krizové situace je doplněna o analýzu, její hodnocení a vlastní doporučení pro zlepšení. Prvotním cílem bylo analyzovat krizovou komunikaci ve vybrané organizaci
a rizika, která ji mohou ohrozit. Za přínos práce považuji praktické využití výsledků zjištěných pomocí několika analýz, kterými lze lépe ošetřit riziko vzniku krizové situace
a předcházet tak dalším krizovým situacím a krizové komunikaci.
Annotation in English
The bachelor thesis deals with crisis communication in a mystery shopping company.
The thesis is divided into theoretical part and practical part. The theoretical part explains the basic concepts related to crisis communication and crisis management. The practical part describes selected crisis situations in this company, where it is necessary to use basic rules and principles of crisis communication. Each case of the crisis situation
is complemented by analysis, its evaluation and my own recommendations
for improvement. The primary objective was to analyze crisis communication in a selected organization and the risks that may endanger it. For the benefit of my work, I consider
the practical use of the results identified by several analysis, which can better eliminate
the risk of a crisis situation and prevent further crisis situations and crisis communication.
Bakalářská práce zpracovává téma krizové komunikace ve firmě, která se zabývá mystery shoppingem. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy vztahující se k problematice krizové komunikace
a krizového managementu. Praktická část popisuje vybrané krizové situace v této firmě, při kterých je nezbytné využívat základní pravidla a principy krizové komunikace.
Každá ukázka krizové situace je doplněna o analýzu, její hodnocení a vlastní doporučení pro zlepšení. Prvotním cílem bylo analyzovat krizovou komunikaci ve vybrané organizaci
a rizika, která ji mohou ohrozit. Za přínos práce považuji praktické využití výsledků zjištěných pomocí několika analýz, kterými lze lépe ošetřit riziko vzniku krizové situace
a předcházet tak dalším krizovým situacím a krizové komunikaci.
Annotation in English
The bachelor thesis deals with crisis communication in a mystery shopping company.
The thesis is divided into theoretical part and practical part. The theoretical part explains the basic concepts related to crisis communication and crisis management. The practical part describes selected crisis situations in this company, where it is necessary to use basic rules and principles of crisis communication. Each case of the crisis situation
is complemented by analysis, its evaluation and my own recommendations
for improvement. The primary objective was to analyze crisis communication in a selected organization and the risks that may endanger it. For the benefit of my work, I consider
the practical use of the results identified by several analysis, which can better eliminate
the risk of a crisis situation and prevent further crisis situations and crisis communication.
Zpracujte literární rešerši k problematice krizové komunikace.
Analyzujte krizovou komunikaci vámi vybrané společnosti.
Zhodnoťte výsledky provedeného rozboru a navrhněte možnosti ke zlepšení krizové komunikace.
Na základě výsledků analýzy formulujte návrhy na doporučení pro vybranou organizaci.
Research Plan
Zpracujte literární rešerši k problematice krizové komunikace.
Analyzujte krizovou komunikaci vámi vybrané společnosti.
Zhodnoťte výsledky provedeného rozboru a navrhněte možnosti ke zlepšení krizové komunikace.
Na základě výsledků analýzy formulujte návrhy na doporučení pro vybranou organizaci.
Recommended resources
[1] CHALUPA, Radek. Efektivní krizová komunikace: pro všechny manažery a PR specialisty. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4234-2. \vsp{1,5mm}
[2] VYMĚTAL, Štěpán. Krizová komunikace a komunikace rizika. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2510-9. \vsp{1,5mm}
[3] RAIS, Roman. Specifika krizového managementu. Ostrava: Key Publishing, 2007. ISBN 978-80-87071-11-3. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Recommended resources
[1] CHALUPA, Radek. Efektivní krizová komunikace: pro všechny manažery a PR specialisty. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4234-2. \vsp{1,5mm}
[2] VYMĚTAL, Štěpán. Krizová komunikace a komunikace rizika. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2510-9. \vsp{1,5mm}
[3] RAIS, Roman. Specifika krizového managementu. Ostrava: Key Publishing, 2007. ISBN 978-80-87071-11-3. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Vedoucí práce: Mgr. Marek Tomaštík, Ph.D. Oponent práce: Ing. Jiří Dokulil. Nemohlo být dotazníkové šetření týkající se firem znehodnoceno různým chápáním zkoumaných pojmů (krizová komunikace, krizový scénář, nácviky krizových scénářů) mezi respondenty? Co si Vy osobně představujete pod pojmem "nácvik krizových scénářů"? Zodpovězeno zcela. Jaké nároky byste u výběrového řízení uplatnila na post tiskového mluvčího? Zodpovězeno zcela. Ing. et Ing. Jiří Konečný, Ph.D.: Proč jste vyhodnocovala jednotlivé otázky izolovaně a nezkoumala jste vztahy mezi jednotlivými veličinami? Zodpovězeno zcela. Ing. Barbora Schüllerová, Ph.D.: Jak byl Váš návrh přijat ve zmíněné firmě? Zodpovězeno zcela. Doc. Ing. Jaromír Novák, CSc: Zvažovala jste preventivní funkci krizové komunikace nebo krizovou komunikaci až ve formě ex-post? Zodpovězeno zcela.\par