V mé bakalářské práci se zaměřím na prezentace a ochutnávky v hypermarketech
a supermarketech. Cílem mé práce je zjistit, jak ovlivňují nákupní chování zákazníků, jakým druhům výrobků dávají zákazníci při prezentacích a ochutnávkách přednost. Také bych chtěla zjistit, jak jsou tyto aktivity efektivní z pohledu zadavatele. K zjištění údajů od zákazníků použiji metodu marketingového průzkumu - dotazník. Za účelem získání údajů od zadavatelů oslovím agentury, které se zabývají realizací aktivity podpory prodeje, speciálně ochutnávek a prezentací.
Anotace v angličtině
In my bachelor thesis I focus on the presentations and in-store tasting in hypermarkets and supermarkets. I want to find out how presentations and in-store tasting influence customers, which sort of products does the customer prefer during the presentations and in-store tasting. I would like to find out, how these activities are efficient for the submitters. To find out these questions from customers I will use the question-form. For purpose of receiving the date of the submitters I contact sales promotion agencies, special presentations and in-store tasting agencies.
V mé bakalářské práci se zaměřím na prezentace a ochutnávky v hypermarketech
a supermarketech. Cílem mé práce je zjistit, jak ovlivňují nákupní chování zákazníků, jakým druhům výrobků dávají zákazníci při prezentacích a ochutnávkách přednost. Také bych chtěla zjistit, jak jsou tyto aktivity efektivní z pohledu zadavatele. K zjištění údajů od zákazníků použiji metodu marketingového průzkumu - dotazník. Za účelem získání údajů od zadavatelů oslovím agentury, které se zabývají realizací aktivity podpory prodeje, speciálně ochutnávek a prezentací.
Anotace v angličtině
In my bachelor thesis I focus on the presentations and in-store tasting in hypermarkets and supermarkets. I want to find out how presentations and in-store tasting influence customers, which sort of products does the customer prefer during the presentations and in-store tasting. I would like to find out, how these activities are efficient for the submitters. To find out these questions from customers I will use the question-form. For purpose of receiving the date of the submitters I contact sales promotion agencies, special presentations and in-store tasting agencies.
1. Definujte jednotlivé formy podpory prodeje a jejich začlenění do marketingových komunikací.
2. Analyzujte konkrétní aktivity podpory prodeje ve zvolené obchodní jednotce.
3. Analyzujte vliv ochutnávek a prezentace výrobků na prodejnost těchto výrobků.
4. Proveďte průzkum zájmu o ochutnávky a jejich dopad na nákupní chování u zvolené cílové skupiny zákazníků.
5. Ze zjištěných dat vyvoďte pravidla pro efektivní realizaci ochutnávek a jejich začlenění do dalších aktivit podpory prodeje.
Zásady pro vypracování
1. Definujte jednotlivé formy podpory prodeje a jejich začlenění do marketingových komunikací.
2. Analyzujte konkrétní aktivity podpory prodeje ve zvolené obchodní jednotce.
3. Analyzujte vliv ochutnávek a prezentace výrobků na prodejnost těchto výrobků.
4. Proveďte průzkum zájmu o ochutnávky a jejich dopad na nákupní chování u zvolené cílové skupiny zákazníků.
5. Ze zjištěných dat vyvoďte pravidla pro efektivní realizaci ochutnávek a jejich začlenění do dalších aktivit podpory prodeje.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P., ARMSTRONG, G., Marketing, Grada Publishing 2004, ISBN 80-247-0513-3
ŠINDLER, P., Event marketing, Grada Publishing 2003, ISBN 80-247-0646-6
PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J., Marketingová komunikace, Grada Publishing 2003, ISBN 80-247-0254-1
KOZEL, R., Moderní marketingový výzkum, Grada Publishing 2006, ISBN 80-247-0966-X
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P., ARMSTRONG, G., Marketing, Grada Publishing 2004, ISBN 80-247-0513-3
ŠINDLER, P., Event marketing, Grada Publishing 2003, ISBN 80-247-0646-6
PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J., Marketingová komunikace, Grada Publishing 2003, ISBN 80-247-0254-1
KOZEL, R., Moderní marketingový výzkum, Grada Publishing 2006, ISBN 80-247-0966-X