Bakalářská práce se zabývá otázkou, jak důležité jsou marketingové komunikace v neziskové organizaci a jaké jsou důsledky jejich absencí. Čtenáři nabízí možnost poznat, že marketingové komunikace jsou užitečným pomocníkem při organizaci filmového festi-valu. Teoretická část pojednává o marketingu v neziskovém sektoru a základních rysech marketingových komunikací. Praktická část poukazuje na specifika oblastí marketingo-vých komunikací filmového festivalu Jeden svět ve Zlíně a vyhodnocuje efektivitu jednot-livých částí komunikace festivalu. V závěru práce jsou nabídnuty návrhy a řešení problé-mových částí komunikace, včetně zkušeností a poznatků autora.
Anotace v angličtině
My work is tries to resolve question how important are the marketing communications in non-profit sector and what is the result of their absence. Reader can recognize that market-ing communications are very useful in organization of film festival. Theoretical part con-siders marketing in non-profit sector and essentials of marketing communication. Practical part specifies the area of marketing communications of film festival Jeden Svět in Zlín and evaluates the effectiveness of each part of communication. At the end of work are offered the possibilities how to improve problematic parts of communication based on skills and knowledge of the author.
Klíčová slova
festival, neziskový sektor, marketing, marketingové komunikace, Jeden svět, marketingový mix, komunikace, média, public relations, promotion, film, projekce, dokument
Klíčová slova v angličtině
festival, non-profit sector, marketing, marketing communications, One World, marketing mix, communication, media, public relations, promotion, film, projection, document
Rozsah průvodní práce
47 s., 8 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá otázkou, jak důležité jsou marketingové komunikace v neziskové organizaci a jaké jsou důsledky jejich absencí. Čtenáři nabízí možnost poznat, že marketingové komunikace jsou užitečným pomocníkem při organizaci filmového festi-valu. Teoretická část pojednává o marketingu v neziskovém sektoru a základních rysech marketingových komunikací. Praktická část poukazuje na specifika oblastí marketingo-vých komunikací filmového festivalu Jeden svět ve Zlíně a vyhodnocuje efektivitu jednot-livých částí komunikace festivalu. V závěru práce jsou nabídnuty návrhy a řešení problé-mových částí komunikace, včetně zkušeností a poznatků autora.
Anotace v angličtině
My work is tries to resolve question how important are the marketing communications in non-profit sector and what is the result of their absence. Reader can recognize that market-ing communications are very useful in organization of film festival. Theoretical part con-siders marketing in non-profit sector and essentials of marketing communication. Practical part specifies the area of marketing communications of film festival Jeden Svět in Zlín and evaluates the effectiveness of each part of communication. At the end of work are offered the possibilities how to improve problematic parts of communication based on skills and knowledge of the author.
Klíčová slova
festival, neziskový sektor, marketing, marketingové komunikace, Jeden svět, marketingový mix, komunikace, média, public relations, promotion, film, projekce, dokument
Klíčová slova v angličtině
festival, non-profit sector, marketing, marketing communications, One World, marketing mix, communication, media, public relations, promotion, film, projection, document
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingu kulturních akcí, popište současný stav komunikace, jejich možnosti, formy, nástroje a formulujte teoretická východiska pro analýzu současných forem komunikace festivalu a možnosti návrhu zlepšení stavu marketingových komunikací.
2. Stanovte pracovní hypotézu a analyzujte činnost a možnosti zefektivnění komunikace se zaměřením na výchozí pozici festivalu a současnou komunikační strategii.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy, ověřte platnost pracovních hypotéz a vyvoďte závěry.
4. Na základě výsledků analýzy navrhněte projekt optimální komunikační strategie kulturního projektu festivalu Jeden svět ve Zlíně, definujte přednosti navrhovaného řešení, jeho efektivitu, případné rizika
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingu kulturních akcí, popište současný stav komunikace, jejich možnosti, formy, nástroje a formulujte teoretická východiska pro analýzu současných forem komunikace festivalu a možnosti návrhu zlepšení stavu marketingových komunikací.
2. Stanovte pracovní hypotézu a analyzujte činnost a možnosti zefektivnění komunikace se zaměřením na výchozí pozici festivalu a současnou komunikační strategii.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy, ověřte platnost pracovních hypotéz a vyvoďte závěry.
4. Na základě výsledků analýzy navrhněte projekt optimální komunikační strategie kulturního projektu festivalu Jeden svět ve Zlíně, definujte přednosti navrhovaného řešení, jeho efektivitu, případné rizika
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, R. Marketing neziskového sektoru. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006. 155s. ISBN 80-731-8436-2.
COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování: praktická příručka manažera. Praha: Grada Publishing, 1999. 230s. ISBN 80-716-9641-2.
FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2006. 443s. ISBN 80-251-1041-9.
HAYES, N. Psychologie týmové práce. 1. vyd. Praha : Portál, 2005. 189 s. ISBN 80-717-8983-6.
KOTLER, P. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 855s. ISBN 80-247-0513-3.
PAVLŮ, D. Marketingové komunikace a kultura. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2005. 156 s. ISBN 80-731-8252-1.
SVOBODA, V. Public relations : moderně a účinně. 1. vyd. Praha : Grada, 2006. 240 s. ISBN 80-247-0564-8
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, R. Marketing neziskového sektoru. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006. 155s. ISBN 80-731-8436-2.
COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování: praktická příručka manažera. Praha: Grada Publishing, 1999. 230s. ISBN 80-716-9641-2.
FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2006. 443s. ISBN 80-251-1041-9.
HAYES, N. Psychologie týmové práce. 1. vyd. Praha : Portál, 2005. 189 s. ISBN 80-717-8983-6.
KOTLER, P. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 855s. ISBN 80-247-0513-3.
PAVLŮ, D. Marketingové komunikace a kultura. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2005. 156 s. ISBN 80-731-8252-1.
SVOBODA, V. Public relations : moderně a účinně. 1. vyd. Praha : Grada, 2006. 240 s. ISBN 80-247-0564-8