Bakalárska práca skúma komunikačnú stratégiu neziskovej organizácie Instituto Português da Juventude v Portugalsku. Teoretická časť zhŕňa poznatky z oblasti neziskového sektoru v Českej republike, v Európskej únii a v Portugalsku, ako mieste pôsobenia vybranej organizácie. V praktickej časti sú teoretické znalosti aplikované na Instituto Português da Juventude a zanalyzované prostriedky komunikačnej stratégie organizácie. V práci je významná časť venovaná rovnako tak činnosti a štruktúre tejto neziskovej organizácie, čo umožňuje porovnanie fungovania neziskového sektoru u nás a v zahraničí.
Anotace v angličtině
Bachelor work conducts the study of communication strategy of non-profit organization Instituto Português da Juventude in Portugal. Theoretical part considers the knowkedge from the fields of non-porfit sector in Czech republic, in European union and in Portugal, as a site of action of chosen organization. In a practical part is the theoretical knowledge applied to Instituto Português de Juventude and the facilities of the communication strategy of the organization are analyzed. In the work is one important part devoted to the activities and the structure of this non-porfit organization, what gives us a possibility to compare non-porfit sector in our and the foreign country.
Klíčová slova
neziskový sektor, komunikačná stratégia, neziskové organizácie v zahraničí, marketing neziskového sektoru
Klíčová slova v angličtině
non-profit sector, communiaction strategy, on-porfit organizations in fereign countries, marketing of non-profit sector
Rozsah průvodní práce
73 s., 8 s. obr. priloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalárska práca skúma komunikačnú stratégiu neziskovej organizácie Instituto Português da Juventude v Portugalsku. Teoretická časť zhŕňa poznatky z oblasti neziskového sektoru v Českej republike, v Európskej únii a v Portugalsku, ako mieste pôsobenia vybranej organizácie. V praktickej časti sú teoretické znalosti aplikované na Instituto Português da Juventude a zanalyzované prostriedky komunikačnej stratégie organizácie. V práci je významná časť venovaná rovnako tak činnosti a štruktúre tejto neziskovej organizácie, čo umožňuje porovnanie fungovania neziskového sektoru u nás a v zahraničí.
Anotace v angličtině
Bachelor work conducts the study of communication strategy of non-profit organization Instituto Português da Juventude in Portugal. Theoretical part considers the knowkedge from the fields of non-porfit sector in Czech republic, in European union and in Portugal, as a site of action of chosen organization. In a practical part is the theoretical knowledge applied to Instituto Português de Juventude and the facilities of the communication strategy of the organization are analyzed. In the work is one important part devoted to the activities and the structure of this non-porfit organization, what gives us a possibility to compare non-porfit sector in our and the foreign country.
Klíčová slova
neziskový sektor, komunikačná stratégia, neziskové organizácie v zahraničí, marketing neziskového sektoru
Klíčová slova v angličtině
non-profit sector, communiaction strategy, on-porfit organizations in fereign countries, marketing of non-profit sector
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací pro nekomerční sektor s důrazem na komunikační strategii. Formulujte teoretická východiska pro analýzu současných forem externí komunikace neziskové organizace působící v zahraničí.
2. Stanovte pracovní hypotézy a analyzujte činnost vybrané zahraniční neziskové organizace se zaměřením na její současnou komunikační strategii.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy, ověřte platnost pracovních hypotéz a vyvoďte závěry.
4. Na základě výsledků analýzy případně navrhněte možnosti vedoucí k zefektivnění současné komunikační strategie vybrané zahraniční neziskové organizace.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací pro nekomerční sektor s důrazem na komunikační strategii. Formulujte teoretická východiska pro analýzu současných forem externí komunikace neziskové organizace působící v zahraničí.
2. Stanovte pracovní hypotézy a analyzujte činnost vybrané zahraniční neziskové organizace se zaměřením na její současnou komunikační strategii.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy, ověřte platnost pracovních hypotéz a vyvoďte závěry.
4. Na základě výsledků analýzy případně navrhněte možnosti vedoucí k zefektivnění současné komunikační strategie vybrané zahraniční neziskové organizace.
Seznam doporučené literatury
Hannagan, T. J.: Marketing pro neziskový sektor, Management Press, Praha 1996
Rektořík J. a kol.: Organizace neziskového sektoru, Ekopress, s. r. o., Brno, 2004
Čepelka, O. a spol.: Práce s veřejností v nepodnikovém sektoru, Omega, Praha, 1997
Čepelka, O.: Průvodce neziskovým sektorem Evropské unie, Omega, Liberec, 2003
Salamon,Laster M.: Nástup neziskového sektoru : mezinárodní srovnání, AGNES, Praha, 1999
Seznam doporučené literatury
Hannagan, T. J.: Marketing pro neziskový sektor, Management Press, Praha 1996
Rektořík J. a kol.: Organizace neziskového sektoru, Ekopress, s. r. o., Brno, 2004
Čepelka, O. a spol.: Práce s veřejností v nepodnikovém sektoru, Omega, Praha, 1997
Čepelka, O.: Průvodce neziskovým sektorem Evropské unie, Omega, Liberec, 2003
Salamon,Laster M.: Nástup neziskového sektoru : mezinárodní srovnání, AGNES, Praha, 1999