Cílem diplomové práce byla příprava komunikační strategie pro město Bystřice pod Hostýnem. Teoretická část vymezila nejdůležitější pojmy z oblasti marketingové komunikace, public relations a veřejné správy a definovala základní východiska strategie.
Praktická část práce sestávala z analýzy současných komunikačních aktivit města a jeho úřadu, realizace vlastního dotazníkového šetření, jeho interpretace a hledání příležitostí a hrozeb komunikace města ve vztahu k jednotlivým segmentům veřejnosti.
Na základě výsledků rozboru byl navržen projekt komunikační strategie, stanoveny strategické cíle komunikace a vypracován plán k jejich postupnému dosažení. V závěru byla ověřena platnost pracovních hypotéz a shrnuty dosažené výsledky práce.
Anotace v angličtině
The aim of master thesis was a preparation of the communication strategy for the city of Bystřice pod Hostýnem. The theoretical part determined the most important terms from the area of marketing communication, public relations and public administration and defined the essential resources of the strategy.
The practical part of master thesis consisted of current activities in communication of the city and its office, realization of questionnaire survey and its interpretation and a search of opportunities and threats of the city communication in relation to the particular sections of public.
On the basis of results of the analysis a project of the communication strategy was suggested, the strategy aims of communication were determined and a plan for progressive achievement was drawn up. At the end a validity of working hypothesis was confirmed and the achieved results of master thesis were summarized.
Klíčová slova
komunikace, strategie, město, vztahy s veřejností
Klíčová slova v angličtině
communication, strategy, city, public relations
Rozsah průvodní práce
81 s., 42 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce byla příprava komunikační strategie pro město Bystřice pod Hostýnem. Teoretická část vymezila nejdůležitější pojmy z oblasti marketingové komunikace, public relations a veřejné správy a definovala základní východiska strategie.
Praktická část práce sestávala z analýzy současných komunikačních aktivit města a jeho úřadu, realizace vlastního dotazníkového šetření, jeho interpretace a hledání příležitostí a hrozeb komunikace města ve vztahu k jednotlivým segmentům veřejnosti.
Na základě výsledků rozboru byl navržen projekt komunikační strategie, stanoveny strategické cíle komunikace a vypracován plán k jejich postupnému dosažení. V závěru byla ověřena platnost pracovních hypotéz a shrnuty dosažené výsledky práce.
Anotace v angličtině
The aim of master thesis was a preparation of the communication strategy for the city of Bystřice pod Hostýnem. The theoretical part determined the most important terms from the area of marketing communication, public relations and public administration and defined the essential resources of the strategy.
The practical part of master thesis consisted of current activities in communication of the city and its office, realization of questionnaire survey and its interpretation and a search of opportunities and threats of the city communication in relation to the particular sections of public.
On the basis of results of the analysis a project of the communication strategy was suggested, the strategy aims of communication were determined and a plan for progressive achievement was drawn up. At the end a validity of working hypothesis was confirmed and the achieved results of master thesis were summarized.
Klíčová slova
komunikace, strategie, město, vztahy s veřejností
Klíčová slova v angličtině
communication, strategy, city, public relations
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti teorie komunikace, marketingových komunikací s důrazem na public relations, definujte pojmy, s nimiž budete dále pracovat (město, městský úřad, veřejná správa, samospráva, státní správa aj.), formulujte teoretická východiska a pracovní hypotézy pro analýzu současného stavu komunikace města, Bystřice pod Hostýnem.
2. Zpracujte analýzu současných metod, forem a prostředků komunikace města Bystřice pod Hostýnem.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy, vyvoďte závěry pro tvorbu strategie komunikace.
4. Navrhněte komunikační strategii pro město Bystřici pod Hostýnem, zhodnoťte přínos navrhovaného řešení i případná rizika v jeho realizaci.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti teorie komunikace, marketingových komunikací s důrazem na public relations, definujte pojmy, s nimiž budete dále pracovat (město, městský úřad, veřejná správa, samospráva, státní správa aj.), formulujte teoretická východiska a pracovní hypotézy pro analýzu současného stavu komunikace města, Bystřice pod Hostýnem.
2. Zpracujte analýzu současných metod, forem a prostředků komunikace města Bystřice pod Hostýnem.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy, vyvoďte závěry pro tvorbu strategie komunikace.
4. Navrhněte komunikační strategii pro město Bystřici pod Hostýnem, zhodnoťte přínos navrhovaného řešení i případná rizika v jeho realizaci.
Seznam doporučené literatury
Black, S. Nejúčinnější propagace, public relations.Vydání první. Praha, Gradda Publishing, 1994. Počet stran 208. ISBN 80-7169-106-2
Caywood, C. L. Public relations. Vydání první. Brno, Computer Press, 2003. Počet stran 600. ISBN 80-7226-886-4
Foret, M. Komunikace s veřejností. Vydání první. Brno, Vydavatelství Masarykovy univerzity, 1994. Počet stran 206. ISBN 80-210-1034-7
Foret, M. Marketingová komunikace. Vydání první. Brno, Computer Press, 2003. Počet stran 275. ISBN 80-7226-811-2
Horáková, H. Strategický marketing. Vydání druhé. Praha, Gradda Publishing, 2003. Počet stran 204. ISBN 80-247-0447-1
Janda, P. Vnitrofiremní komunikace. Vydání první. Praha, Gradda Publishing, 2004. Počet stran 128. ISBN 80-247-0781-0
Kotler, P. Marketing od A do Z. Vydání první. Praha, Management Press 2003. Počet stran 203. ISBN 80-7261-082-1
Lesly, P. Public relations.Vydání první. Praha, Victoria Publishing, 1995. Počet stran 240. ISBN 80-85865-15-7
Němec, P. Public relations, komunikace v konfliktních a krizových situacích.Vydání první. Praha, Management Press, 1999. Počet stran 125. ISBN 80-85943-66-2
Šuleř, O. Firemní strategie. Vydání první. Praha, Computer Press, 2002.
Seznam doporučené literatury
Black, S. Nejúčinnější propagace, public relations.Vydání první. Praha, Gradda Publishing, 1994. Počet stran 208. ISBN 80-7169-106-2
Caywood, C. L. Public relations. Vydání první. Brno, Computer Press, 2003. Počet stran 600. ISBN 80-7226-886-4
Foret, M. Komunikace s veřejností. Vydání první. Brno, Vydavatelství Masarykovy univerzity, 1994. Počet stran 206. ISBN 80-210-1034-7
Foret, M. Marketingová komunikace. Vydání první. Brno, Computer Press, 2003. Počet stran 275. ISBN 80-7226-811-2
Horáková, H. Strategický marketing. Vydání druhé. Praha, Gradda Publishing, 2003. Počet stran 204. ISBN 80-247-0447-1
Janda, P. Vnitrofiremní komunikace. Vydání první. Praha, Gradda Publishing, 2004. Počet stran 128. ISBN 80-247-0781-0
Kotler, P. Marketing od A do Z. Vydání první. Praha, Management Press 2003. Počet stran 203. ISBN 80-7261-082-1
Lesly, P. Public relations.Vydání první. Praha, Victoria Publishing, 1995. Počet stran 240. ISBN 80-85865-15-7
Němec, P. Public relations, komunikace v konfliktních a krizových situacích.Vydání první. Praha, Management Press, 1999. Počet stran 125. ISBN 80-85943-66-2
Šuleř, O. Firemní strategie. Vydání první. Praha, Computer Press, 2002.