Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Akademické poradny UTB. Pre-zentuje marketingovou strategii, z které komunikační koncepce vycházela. Zachycuje pro-ces tvorby značky i přípravu propagace pro zimní semestr akademického roku 2006/2007. Popisuje jednotlivé propagační prostředky, upozorňuje na jejich přednosti i nedostatky a předkládá návrhy, jak zvýšit efektivitu komunikace.
Annotation in English
This thesis deals with marketing communication of the Academic Advice Centre of TBU. It presents marketing strategy, which was the basis for the conception of communication. It describes the development of the logo as well as the arrangements of promotion for the winter semester of the academic year 2006/2007. Particular promotion tools are presented, their strengths and weaknesses are pointed out and it is suggested how to raise the effec-tiveness of communication.
Keywords
Akademická poradna, nezisková organizace, marketingová strategie, marketingová komu-nikace, komunikační plán, značka, fund raising, propagační prostředky, reklama, direct marketing, Media Relations
Keywords in English
Academic Advice Centre, nonprofit organization, marketing strategy, marketing communi-cation, communication plan, logo, fund raising, promotion tools, advertising, direct market-ing, Media Relations
Length of the covering note
70
Language
CZ
Annotation
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Akademické poradny UTB. Pre-zentuje marketingovou strategii, z které komunikační koncepce vycházela. Zachycuje pro-ces tvorby značky i přípravu propagace pro zimní semestr akademického roku 2006/2007. Popisuje jednotlivé propagační prostředky, upozorňuje na jejich přednosti i nedostatky a předkládá návrhy, jak zvýšit efektivitu komunikace.
Annotation in English
This thesis deals with marketing communication of the Academic Advice Centre of TBU. It presents marketing strategy, which was the basis for the conception of communication. It describes the development of the logo as well as the arrangements of promotion for the winter semester of the academic year 2006/2007. Particular promotion tools are presented, their strengths and weaknesses are pointed out and it is suggested how to raise the effec-tiveness of communication.
Keywords
Akademická poradna, nezisková organizace, marketingová strategie, marketingová komu-nikace, komunikační plán, značka, fund raising, propagační prostředky, reklama, direct marketing, Media Relations
Keywords in English
Academic Advice Centre, nonprofit organization, marketing strategy, marketing communi-cation, communication plan, logo, fund raising, promotion tools, advertising, direct market-ing, Media Relations
Research Plan
1. Zpracujte teoretická východiska k problematice marketingových komunikací v neziskových organizacích včetně jejich zasazení do marketingového strategického rámce.
2. Stanovte cíle a hypotézy práce.
3. Charakterizujte poslání a dosavadní komunikační aktivity Akademické poradny UTB.
4. Na základě sběru sekundárních dat a studia teorie analyzujte současnou situaci marketingových komunikací AP UTB a závěry sestavte do SWOT analýzy.
5. V návrhové části vytvořte marketingovou koncepci a z ní vycházející komunikační plán AP UTB.
Research Plan
1. Zpracujte teoretická východiska k problematice marketingových komunikací v neziskových organizacích včetně jejich zasazení do marketingového strategického rámce.
2. Stanovte cíle a hypotézy práce.
3. Charakterizujte poslání a dosavadní komunikační aktivity Akademické poradny UTB.
4. Na základě sběru sekundárních dat a studia teorie analyzujte současnou situaci marketingových komunikací AP UTB a závěry sestavte do SWOT analýzy.
5. V návrhové části vytvořte marketingovou koncepci a z ní vycházející komunikační plán AP UTB.
Recommended resources
BAČŮVČÍK, R. Marketing neziskového sektoru. 1.vyd. Zlín, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně Fakulta multimediálních komunikací 2006. Počet stran 155. ISBN 8073184362
HANNAGEN, T. Marketing pro neziskový sektor. 1.vyd. Praha, Management Press. 1996. Počet stran 205. ISBN 8085943077
MC LEISH, B. Successful marketing strategies for nonprofit organizations. New York, J. Wiley. 1995. Počet stran 294. ISBN 0471105678
PELSMACKER, P. Marketingová komunikace. 1.vyd. Praha, Grada. 2003. Počet stran 581. ISBN 8024702541
Recommended resources
BAČŮVČÍK, R. Marketing neziskového sektoru. 1.vyd. Zlín, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně Fakulta multimediálních komunikací 2006. Počet stran 155. ISBN 8073184362
HANNAGEN, T. Marketing pro neziskový sektor. 1.vyd. Praha, Management Press. 1996. Počet stran 205. ISBN 8085943077
MC LEISH, B. Successful marketing strategies for nonprofit organizations. New York, J. Wiley. 1995. Počet stran 294. ISBN 0471105678
PELSMACKER, P. Marketingová komunikace. 1.vyd. Praha, Grada. 2003. Počet stran 581. ISBN 8024702541