Tato bakalářská práce se zabývá Marketingovým mixem. . V teoretické části se dozvíme něco o službách, marketingu služeb, samozřejmě o marketingovém mixu. V analytické části se blíže seznámíme s agenturou Eva Koppová a současným stavem. Následně pak provedu analýzu výsledků výzkumu, navrhnu opatření , doporučení jak pro paní Evu Koppovou.
Anotace v angličtině
This bachelor´s work is engaged in marketing mix. In theory section we will know learn something about services, marketing of services, and marketing mix too. In analytical section we´ll take up with the agency Eva Koppova and current size. Subsequently I will make analysis results of marketing research, bring in arrangements and recommendation for both Ms Eva Koppova and company Evaco.
Klíčová slova
služby, marketingový výzkum, dotazník, Marketingový mix, Marketingové komunikace
Klíčová slova v angličtině
services, marketing research, questionnaire, marketing mix, marketing communication
Rozsah průvodní práce
64 s., 12 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá Marketingovým mixem. . V teoretické části se dozvíme něco o službách, marketingu služeb, samozřejmě o marketingovém mixu. V analytické části se blíže seznámíme s agenturou Eva Koppová a současným stavem. Následně pak provedu analýzu výsledků výzkumu, navrhnu opatření , doporučení jak pro paní Evu Koppovou.
Anotace v angličtině
This bachelor´s work is engaged in marketing mix. In theory section we will know learn something about services, marketing of services, and marketing mix too. In analytical section we´ll take up with the agency Eva Koppova and current size. Subsequently I will make analysis results of marketing research, bring in arrangements and recommendation for both Ms Eva Koppova and company Evaco.
Klíčová slova
služby, marketingový výzkum, dotazník, Marketingový mix, Marketingové komunikace
Klíčová slova v angličtině
services, marketing research, questionnaire, marketing mix, marketing communication
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k problematice marketingového mixu.
Charakterizujte cestovní agenturu Evaco.
Na základě prostudované literatury analyzujte jednotlivé části marketingového mixu.
Vyhodnoťte analýzu a navrhněte doporučení a zlepšení marketingového mixu.
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k problematice marketingového mixu.
Charakterizujte cestovní agenturu Evaco.
Na základě prostudované literatury analyzujte jednotlivé části marketingového mixu.
Vyhodnoťte analýzu a navrhněte doporučení a zlepšení marketingového mixu.
Seznam doporučené literatury
[1] PAYNE, Adriane. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada, 1996. 247 s. ISBN 807169276X.
[2] KOTLER, Philip. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[3] KUBÍČKOVÁ, Miloslava. Průzkum trhu. Vyšší odborná škola ekonomická, 1999.
[4] DOANE, Darryl. S. Péče o zákazníka. 1. vyd. Brno: Competer Press, 2006. 300 s. ISBN 8025108465.
[5] JANEČKOVÁ,L a VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing,2000. 179s. ISBN 80-7169-995-0.
[6] BOUČKOVÁ, J a KOL. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003. ISBN 80-7179-577-1.
[7] CHALUPSKÝ, V. Marketing. 3. vyd. Brno: PC-DIR, s. r. o., 1998. ISBN 80-214-1095-7.
[8] KIRÁLOVÁ, A. Marketing, destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha:EKOPRESS,2003. ISBN 80-86119-56-4.
[9] MORRISON, A. M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Victoria Publisching, a. s., 1995. ISBN 80-85605-90-2.
[10] HESKOVÁ, M. Marketing. 1. vyd. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zemědělská fakulta, 2003. ISBN 80-7040-620-8.
Seznam doporučené literatury
[1] PAYNE, Adriane. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada, 1996. 247 s. ISBN 807169276X.
[2] KOTLER, Philip. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[3] KUBÍČKOVÁ, Miloslava. Průzkum trhu. Vyšší odborná škola ekonomická, 1999.
[4] DOANE, Darryl. S. Péče o zákazníka. 1. vyd. Brno: Competer Press, 2006. 300 s. ISBN 8025108465.
[5] JANEČKOVÁ,L a VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing,2000. 179s. ISBN 80-7169-995-0.
[6] BOUČKOVÁ, J a KOL. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003. ISBN 80-7179-577-1.
[7] CHALUPSKÝ, V. Marketing. 3. vyd. Brno: PC-DIR, s. r. o., 1998. ISBN 80-214-1095-7.
[8] KIRÁLOVÁ, A. Marketing, destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha:EKOPRESS,2003. ISBN 80-86119-56-4.
[9] MORRISON, A. M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Victoria Publisching, a. s., 1995. ISBN 80-85605-90-2.
[10] HESKOVÁ, M. Marketing. 1. vyd. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zemědělská fakulta, 2003. ISBN 80-7040-620-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Kdo je největším konkurentem společnosti Evaco?
2. Kdo patří do mezoprostředí firmy Evaco?
3. Jak může cestovní agentura ovlivnit spokojenost zákazníků?