Prodej kvalitních potravin od regionálních zemědělců a pěstitelů není v dnešní době jednoduchou záležitostí. Je to dáno jak přísnou legislativou, tak neznalostí či nezájmem o tuto problematiku ze strany zákazníků. Tato práce je zaměřena na zefektivnění prodeje produktů firmy Dary kraje, aby mohla do budoucna navázat užší spolupráci s dodavateli a samozřejmě přímější komunikaci se zákazníky. Teoretická část obsahuje informace z oblasti marketingové komunikace se zaměřením na internet. Analytická část zkoumá faktory ovlivňující chod firmy Dary kraje. Projektová část je pak následně věnována nalezení kon-krétního technického řešení pro zavedení e-shopu.
Anotace v angličtině
Selling the quality food from local farmers and growers is not nowadays a simple matter. It is due to strict legislation and ignorance or unconcern on this issue by the customers. This thesis is focused on efficiency of sales of company products Dary kraje to be able in the future to establish closer collaboration with suppliers and, of course, more direct communication with customers. The theoretical part contains information related to marketing, focusing on internet. The analytical part examines factors affecting the operation of the company Dary kraje. The project part is then dedicated to finding specific technical solution for implementation of e-shop.
Klíčová slova
marketingový mix, e-shop, ERP, moderní technologie, online komunikace, offline komunikace
Klíčová slova v angličtině
Marketing Mix, e-shop, ERP, Modern Technology, Online Communication, Offline Communication
Rozsah průvodní práce
125 s. (188 058 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Prodej kvalitních potravin od regionálních zemědělců a pěstitelů není v dnešní době jednoduchou záležitostí. Je to dáno jak přísnou legislativou, tak neznalostí či nezájmem o tuto problematiku ze strany zákazníků. Tato práce je zaměřena na zefektivnění prodeje produktů firmy Dary kraje, aby mohla do budoucna navázat užší spolupráci s dodavateli a samozřejmě přímější komunikaci se zákazníky. Teoretická část obsahuje informace z oblasti marketingové komunikace se zaměřením na internet. Analytická část zkoumá faktory ovlivňující chod firmy Dary kraje. Projektová část je pak následně věnována nalezení kon-krétního technického řešení pro zavedení e-shopu.
Anotace v angličtině
Selling the quality food from local farmers and growers is not nowadays a simple matter. It is due to strict legislation and ignorance or unconcern on this issue by the customers. This thesis is focused on efficiency of sales of company products Dary kraje to be able in the future to establish closer collaboration with suppliers and, of course, more direct communication with customers. The theoretical part contains information related to marketing, focusing on internet. The analytical part examines factors affecting the operation of the company Dary kraje. The project part is then dedicated to finding specific technical solution for implementation of e-shop.
Klíčová slova
marketingový mix, e-shop, ERP, moderní technologie, online komunikace, offline komunikace
Klíčová slova v angličtině
Marketing Mix, e-shop, ERP, Modern Technology, Online Communication, Offline Communication
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Systematicky prezentujte poznatky z oblasti marketingu prodejních činností v obchodní firmě.
Praktická část
Stručně představte společnost Dary kraje s.r.o. a analyzujte současný stav procesu prodeje ve firmě.
Na základě výsledků analýz vytvořte projekt zavedení e-shopu ve společnosti Dary kraje s.r.o.
Projekt podrobte nákladové, časové a finanční analýze a vyhodnoťte očekávané přínosy a rizika.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Systematicky prezentujte poznatky z oblasti marketingu prodejních činností v obchodní firmě.
Praktická část
Stručně představte společnost Dary kraje s.r.o. a analyzujte současný stav procesu prodeje ve firmě.
Na základě výsledků analýz vytvořte projekt zavedení e-shopu ve společnosti Dary kraje s.r.o.
Projekt podrobte nákladové, časové a finanční analýze a vyhodnoťte očekávané přínosy a rizika.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Teorie a praxe v marketingové komunikaci. Zlín: VeRBuM, 2015, 190 s. ISBN 978-80-87500-68-2.
EDGAN, John. Marketing communications. London: SAGE Publications, 2015, 420 s. ISBN 978-1-4462-5902-3.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15th edition. London: Pearson Education, 2015, 832 s. ISBN 978-1-292-09262-1.
MIKULÁŠKOVÁ, Petra a Miroslav SEDLÁK. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. Praha: Computer Press, 2017, 408 s. ISBN 978-80-2514-390-2.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Teorie a praxe v marketingové komunikaci. Zlín: VeRBuM, 2015, 190 s. ISBN 978-80-87500-68-2.
EDGAN, John. Marketing communications. London: SAGE Publications, 2015, 420 s. ISBN 978-1-4462-5902-3.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15th edition. London: Pearson Education, 2015, 832 s. ISBN 978-1-292-09262-1.
MIKULÁŠKOVÁ, Petra a Miroslav SEDLÁK. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. Praha: Computer Press, 2017, 408 s. ISBN 978-80-2514-390-2.
Přílohy volně vložené
CD-ROM
Přílohy vázané v práci
mapy, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: Ing. Jiří Vaněk, Ph.D. (17 b).
Oponent: doc. Ing. Josef Kubík, CSc (23 b): otázka č. 1: Má firma Dary kraje prostory k tomu, aby mohla vychystávat zboží pro realizaci e-shopu? Sám firmu znám a o těchto prostorech nevím. ZODPOVĚZENO. otázka č. 2: Jak bude firma Dary kraje odolávat jiným podobným konkurenčním zařízením ve Zlíně? ZODPOVĚZENO.
doc. PhDr. Ing. Aleš Gregar, CSc.: Jaký byl váš přínos ve vztahu k řešenému tématu? ZODPOVĚZENO.