Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti mmcité a.s. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování teoretických podkladů o marketingové komunikaci a stanovení teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace v mmcité včetně zhodnocení výsledků analýzy. V této bakalářské práci byly využity kvantitativní i kvalitativní výzkumy. Bakalářská práce obsahuje doporučení autora práce pro společnost mmcité, která pomohou ke zlepšení stavu marketingové komunikace
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on the analysis of the marketing communication of mmcité a.s. The aim of the theoretical part of the bachelor thesis was the processing of theoretical background about marketing communication and stating theoretical basis for the practical part. The objective of the practical part was the analysis of the current condition of marketing communication of mmcité including the evaluation of the analysis results. For this bachelor thesis both qualitative and quantitative methods were used. This bachelor thesis contains author´s recommendations that would improve the current condition of marketing communication.
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti mmcité a.s. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování teoretických podkladů o marketingové komunikaci a stanovení teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace v mmcité včetně zhodnocení výsledků analýzy. V této bakalářské práci byly využity kvantitativní i kvalitativní výzkumy. Bakalářská práce obsahuje doporučení autora práce pro společnost mmcité, která pomohou ke zlepšení stavu marketingové komunikace
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on the analysis of the marketing communication of mmcité a.s. The aim of the theoretical part of the bachelor thesis was the processing of theoretical background about marketing communication and stating theoretical basis for the practical part. The objective of the practical part was the analysis of the current condition of marketing communication of mmcité including the evaluation of the analysis results. For this bachelor thesis both qualitative and quantitative methods were used. This bachelor thesis contains author´s recommendations that would improve the current condition of marketing communication.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické podklady pojednávající o marketingové komunikaci.
Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace ve vybrané firmě.
Na základě výsledků analýzy představte stručný nástin možností změn a navrhněte možná vylepšení v marketingové komunikaci dané společnosti.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické podklady pojednávající o marketingové komunikaci.
Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace ve vybrané firmě.
Na základě výsledků analýzy představte stručný nástin možností změn a navrhněte možná vylepšení v marketingové komunikaci dané společnosti.
Závěr
Seznam doporučené literatury
EGAN, John. Marketing communications. 2. vyd. Los Angeles: Sage, 2015, 420 s. ISBN 9781446259023.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 9788024515205.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 812 s. ISBN 9788024741505.
KOZÁK, Vratislav. Marketingová komunikace. 2. vyd. nezm. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009, 91 s. ISBN 9788073187972.
PELSMACKER, Patrick de, Joeri van den BERGH a Maggie GEUENS. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 581 s., [16] s. barev. obr. příl. ISBN 8024702541.
Seznam doporučené literatury
EGAN, John. Marketing communications. 2. vyd. Los Angeles: Sage, 2015, 420 s. ISBN 9781446259023.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 9788024515205.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 812 s. ISBN 9788024741505.
KOZÁK, Vratislav. Marketingová komunikace. 2. vyd. nezm. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009, 91 s. ISBN 9788073187972.
PELSMACKER, Patrick de, Joeri van den BERGH a Maggie GEUENS. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 581 s., [16] s. barev. obr. příl. ISBN 8024702541.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: Ing. Kamil Dobeš, Ph.D. (22 b): otázka č. 1: Jak byly Vaše návrhy přijaty ve společnosti? Plánuje se realizace některých Vašich návrhů? ZODPOVĚZENO ZCELA.
Oponent:
Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D. (14 b): otázka č. 1: Téma BP je analýza marketingové komunikace. Proč je v BP použita analýza PESTL, Porterova analýza pěti konkurenčních sil, analýza STP a McKinsey model 7S? Může studentka svoji odpověď zdůvodnit? ZODPOVĚZENO ZCELA.
otázka č. 2: Na straně 12 je uvedeno, že výzkumné otázky studentka definovala na základě logické metody indukce a k zodpovězení výzkumných otázek využila metody dedukce. Jak tedy konkrétně postupovala v rámci těchto výzkumných metod? ZODPOVĚZENO ZCELA.
otázka č. 3: Na straně 63 je uvedeno, že studentka realizovala brainstorming. Jakým způsobem byl ve společnosti mmcité, a.s. realizován a dále kolik měl účastníků, kdy probíhal. Proč studentka v rámci benchmarkingu zvolila právě tento výzkumný přístup a ne jiný, který také slouží k odstranění subjektivity získaných dat? ZODPOVĚZENO ZCELA.
otázka č. 4: Měla již studentka možnost projednat svá doporučení s představiteli společnosti mmcité, a.s., jaké byly případné reakce? ZODPOVĚZENO ZCELA.