Bakalářská práce je zaměřena na analýzu konkurenceschopnosti vybrané společnosti, která působí na českém trhu v odvětví velkoplošného tisku. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo vypracování literární rešerše na oblast konkurenceschopnosti společnosti a ná-sledné formulování teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části bakalářské práce byla analýza současného stavu konkurenčního postavení vybrané společnosti na trhu včetně zhodnocení výsledků analýzy. V této části práce byly implemen-továny vybrané strategické marketingové analýzy zaměřené na daný výzkumný problém. Součástí bakalářské práce jsou také doporučení zaměřená na zlepšení současného stavu konkurenčního postavení vybrané společnosti na trhu
Anotace v angličtině
This bachelor thesis concentrates on analysis of the competitiveness of a selected company, which is operating on the large format printing market. The aim of the theoretical part was to compile a literature research about company competitiveness, and follow-up with formu-lating theoretical basics for the practical part. Goal of the practical part was analysis of the current company's market situation including evaluating analysis results. In this part of the thesis were implemented selected strategic marketing analysis focused on given research problem. Part of this bachelor thesis is also recommendations focused on improving current competitive position of the selected company on the market.
Klíčová slova
benchmarking, konkurenceschopnost, McKinsey 7S, PESTE analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
Benchmarking, Competitiveness, McKinsey 7S, PESTE analysis, Porter's five forces mod-el, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
74
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu konkurenceschopnosti vybrané společnosti, která působí na českém trhu v odvětví velkoplošného tisku. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo vypracování literární rešerše na oblast konkurenceschopnosti společnosti a ná-sledné formulování teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části bakalářské práce byla analýza současného stavu konkurenčního postavení vybrané společnosti na trhu včetně zhodnocení výsledků analýzy. V této části práce byly implemen-továny vybrané strategické marketingové analýzy zaměřené na daný výzkumný problém. Součástí bakalářské práce jsou také doporučení zaměřená na zlepšení současného stavu konkurenčního postavení vybrané společnosti na trhu
Anotace v angličtině
This bachelor thesis concentrates on analysis of the competitiveness of a selected company, which is operating on the large format printing market. The aim of the theoretical part was to compile a literature research about company competitiveness, and follow-up with formu-lating theoretical basics for the practical part. Goal of the practical part was analysis of the current company's market situation including evaluating analysis results. In this part of the thesis were implemented selected strategic marketing analysis focused on given research problem. Part of this bachelor thesis is also recommendations focused on improving current competitive position of the selected company on the market.
Klíčová slova
benchmarking, konkurenceschopnost, McKinsey 7S, PESTE analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
Benchmarking, Competitiveness, McKinsey 7S, PESTE analysis, Porter's five forces mod-el, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zaměřenou na oblast konkurenceschopnosti společnosti a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
Praktická část
Analyzujte současný stav konkurenčního postavení vybrané společnosti na trhu.
Na základě výsledků analýzy navrhněte společnosti doporučení vedoucí ke zlepšení jejího současného stavu konkurenčního postavení na trhu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zaměřenou na oblast konkurenceschopnosti společnosti a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
Praktická část
Analyzujte současný stav konkurenčního postavení vybrané společnosti na trhu.
Na základě výsledků analýzy navrhněte společnosti doporučení vedoucí ke zlepšení jejího současného stavu konkurenčního postavení na trhu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
DVOŘÁČEK, Jiří a Peter SLUNČÍK. Podnik a jeho okolí: jak přežít v konkurenčním prostředí. Praha: C. H. Beck, 2012, 173 s. ISBN 978-80-7400-224-3.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2. vyd. Praha: Grada, 2013, 362 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
KISLINGEROVÁ, Eva. Nové trendy ve vývoji konkurenceschopnosti podniků České republiky: v globální světové ekonomice. Praha: C. H. Beck, 2014, 171 s. ISBN 978-80-7400-537-4.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, 2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing. 2. vyd. Praha: C. H. Beck, 2010, 499 s. ISBN 978-80-7400-115-4.
Seznam doporučené literatury
DVOŘÁČEK, Jiří a Peter SLUNČÍK. Podnik a jeho okolí: jak přežít v konkurenčním prostředí. Praha: C. H. Beck, 2012, 173 s. ISBN 978-80-7400-224-3.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2. vyd. Praha: Grada, 2013, 362 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
KISLINGEROVÁ, Eva. Nové trendy ve vývoji konkurenceschopnosti podniků České republiky: v globální světové ekonomice. Praha: C. H. Beck, 2014, 171 s. ISBN 978-80-7400-537-4.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, 2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing. 2. vyd. Praha: C. H. Beck, 2010, 499 s. ISBN 978-80-7400-115-4.
Přílohy volně vložené
Ceník společnosti
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D. (27 b): otázka č. 1: Jaké z navržených doporučení považuje student za nejvíce efektivní? Může svoji odpověď zdůvodnit? ZODPOVĚZENO ZCELA.
otázka č. 2: Měl již student možnost projednat svá doporučení s ředitelem vybrané společnosti, jaké byly případné reakce? ZODPOVĚZENO ZCELA.
Oponent: Ing. Bartók Ottó (25 b): otázka č. 1: Na str. 57 uvádíte polostandardizované interview, můžete přiblížit jeho průběh a případné zajímavosti?
ZODPOVĚZENO ZCELA.
otázka č. 2: Považujete autorský zákon za jeden z politicko-právních a legislativních faktorů (str. 54)? ZODPOVĚZENO ZCELA.
otázka č. 3: Budou Vaše doporučení, která uvádíte v závěru bakalářské práce podnikem realizována? Pokud ano, která? ZODPOVĚZENO ZCELA.