Předložené teze disertační práce představují základní myšlenky disertační práce zaměřené na lidský faktor v kontextu procesního řízení, tedy na identifikaci kompetencí vhodných ke zvýšení pravděpodobnosti úspěšnosti implementace a dalšího rozvoje procesního řízení v organizacích. První část tezí disertační práce je věnována současnému stavu poznání v oblasti procesního řízení, rolí a řízení dle kompetencí. Další část popisuje cíle a metodiku kvantitativního a kvalitativního výzkumu, jehož výsledky jsou uvedeny v návazných kapitolách. Poslední část předkládá výstupy v podobě kompetenčních modelů pro nejvýznamnější role v procesním řízení a metodiku pro jejich využití v rámci projektů řízení a zlepšování procesů.
Anotace v angličtině
Submitted thesis of dissertation represents basic ideas of dissertation which is focused on human factor in a context of business process management, i.e. on the identification of competencies suitable for increasing probability of successful implementation and continuous improvement of process management on organizations. The first part of the thesis forms the current state of knowledge in the field of business process management, roles and management by competencies. Next part describes goals and methodology of the quantitative and qualitative research which results are given in further chapters. The last part of the thesis presents outputs in form of competence models for the most important roles in process management and methodology for their utilization within projects of process management and improvement.
Business Process Management, Process Owner, Process Analyst, Competency, Industrial Engineer, Centre of Excellence
Rozsah průvodní práce
224
Jazyk
AN
Anotace
Předložené teze disertační práce představují základní myšlenky disertační práce zaměřené na lidský faktor v kontextu procesního řízení, tedy na identifikaci kompetencí vhodných ke zvýšení pravděpodobnosti úspěšnosti implementace a dalšího rozvoje procesního řízení v organizacích. První část tezí disertační práce je věnována současnému stavu poznání v oblasti procesního řízení, rolí a řízení dle kompetencí. Další část popisuje cíle a metodiku kvantitativního a kvalitativního výzkumu, jehož výsledky jsou uvedeny v návazných kapitolách. Poslední část předkládá výstupy v podobě kompetenčních modelů pro nejvýznamnější role v procesním řízení a metodiku pro jejich využití v rámci projektů řízení a zlepšování procesů.
Anotace v angličtině
Submitted thesis of dissertation represents basic ideas of dissertation which is focused on human factor in a context of business process management, i.e. on the identification of competencies suitable for increasing probability of successful implementation and continuous improvement of process management on organizations. The first part of the thesis forms the current state of knowledge in the field of business process management, roles and management by competencies. Next part describes goals and methodology of the quantitative and qualitative research which results are given in further chapters. The last part of the thesis presents outputs in form of competence models for the most important roles in process management and methodology for their utilization within projects of process management and improvement.