Cílem této práce je návrh na zlepšení komunikačního plánu pro firmu ROKOSPOL a. s., která se zabývá výrobou a prodejem nátěrových hmot a stavební chemie. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, části teoretické a části praktické.
Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmů jako je marketingová komunikace, komunikační mix a jeho jednotlivé části, analýza konkurence a SWOT analýza. V části praktické bude blíže představena společnost, její nabízené výrobky a současná analýza konkurence, SWOT analýza a bude vyhotoven návrh na zlepšení komunikace.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to create a proposal for improving communication of the company ROKOSPOL a. s., engaged in the manufacture and sale of paints and building materials. This bachelor's thesis consists of two parts, theoretical and practical part.
The theoretical part deals with explaining concepts like marketing communication, marketing mix and its individual parts, competition analysis and SWOT analysis. In the practical part will present the company, its offered products and current competition analysis, SWOT analysis and finally will be made a proposal for improving communication.
Cílem této práce je návrh na zlepšení komunikačního plánu pro firmu ROKOSPOL a. s., která se zabývá výrobou a prodejem nátěrových hmot a stavební chemie. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, části teoretické a části praktické.
Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmů jako je marketingová komunikace, komunikační mix a jeho jednotlivé části, analýza konkurence a SWOT analýza. V části praktické bude blíže představena společnost, její nabízené výrobky a současná analýza konkurence, SWOT analýza a bude vyhotoven návrh na zlepšení komunikace.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to create a proposal for improving communication of the company ROKOSPOL a. s., engaged in the manufacture and sale of paints and building materials. This bachelor's thesis consists of two parts, theoretical and practical part.
The theoretical part deals with explaining concepts like marketing communication, marketing mix and its individual parts, competition analysis and SWOT analysis. In the practical part will present the company, its offered products and current competition analysis, SWOT analysis and finally will be made a proposal for improving communication.
Prostudujte odbornou literaturu ve vztahu ke zvolenému tématu.
II. Praktická část
Představte společnost a její nabízené výrobky.
Porovnejte společnost s konkurencí.
Proveďte vybrané analýzy.
Navrhněte zlepšení komunikace.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu ve vztahu ke zvolenému tématu.
II. Praktická část
Představte společnost a její nabízené výrobky.
Porovnejte společnost s konkurencí.
Proveďte vybrané analýzy.
Navrhněte zlepšení komunikace.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
KARLÍČEK, Miroslav a kol. Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu. 2. aktual. a dopl. vyd. Praha: Grada Publishing, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, 2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ, Reklama: jak dělat reklamu. 3., aktual. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2010, 208 s. ISBN 978-80247-3492-7.
ZAMAZALOVÁ, M. a kol. Marketing. 2. přeprac. a dopl. vyd. Praha: C. H. Beck, 2010, 499 s. ISBN 978-80-7400-115-4.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
KARLÍČEK, Miroslav a kol. Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu. 2. aktual. a dopl. vyd. Praha: Grada Publishing, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, 2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ, Reklama: jak dělat reklamu. 3., aktual. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2010, 208 s. ISBN 978-80247-3492-7.
ZAMAZALOVÁ, M. a kol. Marketing. 2. přeprac. a dopl. vyd. Praha: C. H. Beck, 2010, 499 s. ISBN 978-80-7400-115-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 55 b.
Oponent BP: 52 b.
Ing. Daniel Vilím:
1. Jakými nástroji lze vylepšit návštěvnost a postavení firemních webových stránek ve vyhledávačích (Google, Seznam)? (odpověděla zcela)
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Co je největší konkurenční výhodou firmy? (odpověděla zcela)
2. Která z komunikačních aktivit je podle Vás nejúčinnější? (odpověděla zcela)
3. Výše rozpočtu byla stanovena firmou? (odpověděla zcela)
4. Které Vaše návrhy byly přijaty? (odpověděla zcela)