Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti Z-STYLE CZ a.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou pomocí odborné literatury zpracovány záležitosti týkající se marketingu, marketingového mixu a jeho jednotlivých prvků. V praktické části je charakterizována společnost Z-STYLE CZ a.s. Jsou popsány konkrétní části marketingového mixu a SWOT analýza, která je spojená se současným stavem společnosti. Cílem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu ve společnosti a návrh doporučení ke zlepšení současného stavu marketingového mixu společnosti Z-STYLE CZ.
Anotace v angličtině
This Bachelor thesis deals with the analysis of the marketing mix of Z-Style CZ a.s.The work is divided into 2 separate parts the theoretical and the practical part. The theoretical part covers marketing- related matters, marketing mix and its individual elements with the help of professional literature. The practical part describes the company Z-Style CZ providing detailed description of the marketing mix and SWOT analysis reflecting the present state of the company. The goal of this bachelor thesis is focused on the marketing mix analysis within Z-Style CZ company as well as the recommendations for improvement as far as the current marketing mix is concerned.
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti Z-STYLE CZ a.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou pomocí odborné literatury zpracovány záležitosti týkající se marketingu, marketingového mixu a jeho jednotlivých prvků. V praktické části je charakterizována společnost Z-STYLE CZ a.s. Jsou popsány konkrétní části marketingového mixu a SWOT analýza, která je spojená se současným stavem společnosti. Cílem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu ve společnosti a návrh doporučení ke zlepšení současného stavu marketingového mixu společnosti Z-STYLE CZ.
Anotace v angličtině
This Bachelor thesis deals with the analysis of the marketing mix of Z-Style CZ a.s.The work is divided into 2 separate parts the theoretical and the practical part. The theoretical part covers marketing- related matters, marketing mix and its individual elements with the help of professional literature. The practical part describes the company Z-Style CZ providing detailed description of the marketing mix and SWOT analysis reflecting the present state of the company. The goal of this bachelor thesis is focused on the marketing mix analysis within Z-Style CZ company as well as the recommendations for improvement as far as the current marketing mix is concerned.
Prostudujte odbornou literaturu týkající se analýzy marketingového mixu ve společnosti Z-STYLE CZ.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingového mixu ve společnosti Z-STYLE CZ.
Navrhněte doporučení na zdokonalení současného stavu marketingového mixu společnosti Z-STYLE CZ.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se analýzy marketingového mixu ve společnosti Z-STYLE CZ.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingového mixu ve společnosti Z-STYLE CZ.
Navrhněte doporučení na zdokonalení současného stavu marketingového mixu společnosti Z-STYLE CZ.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha: Management Press, 2000, 258 s. ISBN 80-7261-010-4
MICHEL, Daniel Edgar. Business-to-business marketing: strategies and implementation. New York: Palgrave, 2003, 469 s. ISBN 0-333-92195-X.
PAVLÍČKOVÁ, Monika. Praktický marketing, aneb, Co vám učebnice zatajily. Praha: Ekopress, 2004, 197 s. ISBN 80-86119-81-5.
PAVLŮ, Dušan. Marketingové komunikace a firemní strategie. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2004, 130 s. ISBN 8073181789.
SMITH, Paul. Moderní marketing. Praha: Computer Press, 2000, 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha: Management Press, 2000, 258 s. ISBN 80-7261-010-4
MICHEL, Daniel Edgar. Business-to-business marketing: strategies and implementation. New York: Palgrave, 2003, 469 s. ISBN 0-333-92195-X.
PAVLÍČKOVÁ, Monika. Praktický marketing, aneb, Co vám učebnice zatajily. Praha: Ekopress, 2004, 197 s. ISBN 80-86119-81-5.
PAVLŮ, Dušan. Marketingové komunikace a firemní strategie. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2004, 130 s. ISBN 8073181789.
SMITH, Paul. Moderní marketing. Praha: Computer Press, 2000, 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 30 b.
Oponent BP: 37 b.
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Na s. 58 píšete, že rádio Impuls má týdenní poslechovost 1856 posluchačů. Není to málo? (odpověděla zcela)
2. Může firma dle legislativy prodávat v ČR i za jiné peněžní jednotky než Kč? (odpověděla zcela)
3. Chybí finanční náklady některých Vašich doporučení (sponzoring, modernizace logistiky, mzdové náklady na nového zaměstnance ...). Doplňte pro obhajobu. (odpověděla zcela)
4. Home office je nabízen všem zaměstnancům? Stačí skutečně jen Vámi uvedené podmínky na s. 54? (odpověděla zcela)
Ing. Hana Brišová:
1. Odkud jste čerpala podklady pro SWOT analýzu - její příležitosti a hrozby? (odpověděla zcela)
2. Na základě jakých analýz jste formulovala návrhy a doporučení? (odpověděla zcela)
3. Ve SWOT analýze u hrozeb uvádíte jako jeden z faktorů hospodářskou regresi. Můžete to blíže objasnit? (odpověděla zcela)