Tématem bakalářské práce je analýza spokojenosti odběratelů firmy ARTOS CZ, spol. s r. o. Práce se skládá z teoretické a z praktické části. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy podle odborné literatury. V praktické části práce je charakteristika firmy, která obsahuje základní informace o firmě a jejich odběratelích. V bakalářské práci je provedeno dotazníkové šetření. Do firem, se kterými firma ARTOS CZ, spol. s r. o. spolupracuje, byly dodány dotazníky v tištěné podobě. Na základě výsledků z dotazníků bylo navrhnuto doporučení na zlepšení některých problémových faktorů firmy ARTOS CZ, spol. s r. o.
Anotace v angličtině
The theme of bachelor thesis deals with Analysis of Buyers Satisfaction of Company ARTOS CZ, spol s r. o. The thesis is consist of a theoretical and practical parts. Terms by professional literature are explained in a theoretical part. The characteristic of the company, which contains basic informations about the company and its subscribers, is in a particular part. The questionnaires are done in bachelor thesis as well. The questionnaires in paper form were given to companies, which company ARTOS CZ, spol. s r. o. cooperates with. The recommendations to improving certain problematic factors of the company ARTOS CZ, spol. s r. o. was suggested based on the results of the questionnaires.
Klíčová slova
analýza odběratelů, dotazník, spokojenost zákazníků, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Analysis of Customer, Questionnaire, Customer Satisfaction, Marketing Research
Rozsah průvodní práce
66
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem bakalářské práce je analýza spokojenosti odběratelů firmy ARTOS CZ, spol. s r. o. Práce se skládá z teoretické a z praktické části. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy podle odborné literatury. V praktické části práce je charakteristika firmy, která obsahuje základní informace o firmě a jejich odběratelích. V bakalářské práci je provedeno dotazníkové šetření. Do firem, se kterými firma ARTOS CZ, spol. s r. o. spolupracuje, byly dodány dotazníky v tištěné podobě. Na základě výsledků z dotazníků bylo navrhnuto doporučení na zlepšení některých problémových faktorů firmy ARTOS CZ, spol. s r. o.
Anotace v angličtině
The theme of bachelor thesis deals with Analysis of Buyers Satisfaction of Company ARTOS CZ, spol s r. o. The thesis is consist of a theoretical and practical parts. Terms by professional literature are explained in a theoretical part. The characteristic of the company, which contains basic informations about the company and its subscribers, is in a particular part. The questionnaires are done in bachelor thesis as well. The questionnaires in paper form were given to companies, which company ARTOS CZ, spol. s r. o. cooperates with. The recommendations to improving certain problematic factors of the company ARTOS CZ, spol. s r. o. was suggested based on the results of the questionnaires.
Klíčová slova
analýza odběratelů, dotazník, spokojenost zákazníků, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Analysis of Customer, Questionnaire, Customer Satisfaction, Marketing Research
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu, která souvisí s daným tématem.
II. Praktická část
Proveďte analýzu spokojenosti odběratelů firmy na základě dotazníkového šetření.
Zhodnoťte výsledné šetření a navrhněte doporučení na zlepšení spolupráce s odběrateli.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu, která souvisí s daným tématem.
II. Praktická část
Proveďte analýzu spokojenosti odběratelů firmy na základě dotazníkového šetření.
Zhodnoťte výsledné šetření a navrhněte doporučení na zlepšení spolupráce s odběrateli.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 278 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOTLER, Philip, 2007a. A framework for marketing management. 3rd ed. Upper Saddle River, N.J.: Prentice Hall, s. 360. ISBN 0131452584.
KOTLER, Philip, Veronica WONG, John SAUNDERS a Gary ARMSTRONG. Moderní marketing: 4. evropské vyd. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
SRPOVÁ, Jitka. Základy podnikání: teoretické poznatky, příklady a zkušenosti českých podnikatelů. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 427 s. ISBN 978-80-247-3339-5.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 278 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOTLER, Philip, 2007a. A framework for marketing management. 3rd ed. Upper Saddle River, N.J.: Prentice Hall, s. 360. ISBN 0131452584.
KOTLER, Philip, Veronica WONG, John SAUNDERS a Gary ARMSTRONG. Moderní marketing: 4. evropské vyd. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
SRPOVÁ, Jitka. Základy podnikání: teoretické poznatky, příklady a zkušenosti českých podnikatelů. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 427 s. ISBN 978-80-247-3339-5.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 56 b.
Oponent BP: 52 b.
Ing. Nikola Zatloukalová:
1. Která z uvedených doporučení pro společnost ARTOS CZ vnímáte jako nejzásadnější a proč? Jaký výsledek, po jeho aplikování, lze očekávat? (odpověděla zcela)
2. Ve SWOT analýze píšete, že by hrozbou pro společnost mohly být změny ve světové ekonomice. Uveďte alespoň 3 příklady těchto konkrétních změn a jaké by mohly mít dopady na společnost ARTOS CZ. (odpověděla zcela)
3. V kapitole 6 uvádíte rozdělení zákazníků společnosti do skupin A - E. Daří se společnosti postupovat podle určených plánů pro jednotlivé skupiny, např. navštěvovat zákazníky typu A alespoň jednou za pololetí? Pokud se společnosti ARTOS CZ nedaří postupovat dle rozdělení, navrhněte nějaká opatření vedoucí ke zlepšení této skutečnosti. (odpověděla zcela)
Ing. Hana Brišová:
1. Jak byste popsala cílovou skupinu zákazníků firmy? (odpověděla zcela)
2. Jak firma akceptuje Vámi navržená doporučení? (odpověděla zcela)