Má bakalářská práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu firmy ABC. Práce
je rozdělena do dvou částí teoretické a praktické. Teoretická popisuje základní pojmy marketingu, marketingového mixu a komunikace v marketingu. V práci jsou objasněny všechny složky marketingového komunikačního mixu a také jejich formy.
V praktické části bakalářské práce je představena firma ABC. Dále se praktická část věnuje analýze nynějšího stavu firmy a návrhu na zlepšení marketingového komunikačního mixu firmy. Ke zjištění současné efektivity komunikace se zákazníky byl sestaven dotazník. Dalším bodem je také sestavení SWOT analýzy. Cílem práce tedy bylo celkové zhodnocení marketingové komunikace firmy ABC a navržení nápadů k případnému vylepšení.
Anotace v angličtině
My bachelor thesis is focused on analysis of communication mix of the ABC Company. The work is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part describes basic concepts about marketing, marketing mix and marketing communication and its forms.
In practical part is introduced the ABC company. Further the practical part deals with analysis of the current state of the communication mix and proposals for improvement marketing communication mix of the company. To determine the current effectiveness of communication with the customer was compiled a questionnaire. Another point is also a compilation of SWOT analysis. The aim of this work was to evaluate the overall marketing communications of the ABC Company and propose ideas for possible improvements.
marketing, advertising communication mix, SWOT analysis, questionnaire
Rozsah průvodní práce
61 s. (81 115 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Má bakalářská práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu firmy ABC. Práce
je rozdělena do dvou částí teoretické a praktické. Teoretická popisuje základní pojmy marketingu, marketingového mixu a komunikace v marketingu. V práci jsou objasněny všechny složky marketingového komunikačního mixu a také jejich formy.
V praktické části bakalářské práce je představena firma ABC. Dále se praktická část věnuje analýze nynějšího stavu firmy a návrhu na zlepšení marketingového komunikačního mixu firmy. Ke zjištění současné efektivity komunikace se zákazníky byl sestaven dotazník. Dalším bodem je také sestavení SWOT analýzy. Cílem práce tedy bylo celkové zhodnocení marketingové komunikace firmy ABC a navržení nápadů k případnému vylepšení.
Anotace v angličtině
My bachelor thesis is focused on analysis of communication mix of the ABC Company. The work is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part describes basic concepts about marketing, marketing mix and marketing communication and its forms.
In practical part is introduced the ABC company. Further the practical part deals with analysis of the current state of the communication mix and proposals for improvement marketing communication mix of the company. To determine the current effectiveness of communication with the customer was compiled a questionnaire. Another point is also a compilation of SWOT analysis. The aim of this work was to evaluate the overall marketing communications of the ABC Company and propose ideas for possible improvements.
marketing, advertising communication mix, SWOT analysis, questionnaire
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se marketingové komunikace a komunikačního mixu.
II. Praktická část
Charakterizujte firmu ABC.
Využijte odborné znalosti o podniku a proveďte analýzu současného stavu komunikačního mixu.
Navrhněte jak vylepšit komunikační mix.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se marketingové komunikace a komunikačního mixu.
II. Praktická část
Charakterizujte firmu ABC.
Využijte odborné znalosti o podniku a proveďte analýzu současného stavu komunikačního mixu.
Navrhněte jak vylepšit komunikační mix.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005. ISBN 80-7261-129-1.
KALKA, Regine a Andrea MÄßEN. Marketing: klíč k rozhodování, co prodávat, komu a jak. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0413-7.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15th [ed.]. Boston: Pearson, 2016. ISBN 978-1-292-09262-1.
TRUČKA, Jaroslav. Marketing jako šachová hra: vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2013. ISBN 978-82-265-0054-4.
VYSEKALOVÁ, Jitka a kolektiv. Marketing: pro střední školy a vyšší odborné školy. 1. vyd. Praha: Fortuna, 2006. ISBN 80-7168-979-3.
Seznam doporučené literatury
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005. ISBN 80-7261-129-1.
KALKA, Regine a Andrea MÄßEN. Marketing: klíč k rozhodování, co prodávat, komu a jak. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0413-7.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15th [ed.]. Boston: Pearson, 2016. ISBN 978-1-292-09262-1.
TRUČKA, Jaroslav. Marketing jako šachová hra: vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2013. ISBN 978-82-265-0054-4.
VYSEKALOVÁ, Jitka a kolektiv. Marketing: pro střední školy a vyšší odborné školy. 1. vyd. Praha: Fortuna, 2006. ISBN 80-7168-979-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 50 b.
Oponent BP: 39 b.
Mgr. Jiří Pernický, MA:
1. Proč si myslíte, že je práce s YouTubery zajímavá a jak by bylo v našem případě nejlepší toho využít? (odpověděla zcela)
2. Jak se ideálně vyrovnat s negativně se vyvíjející demografií (úbytek počtu obyvatel v cílové skupině) tak, aby byl zachován meziroční růst počtu operací? (odpověděla zcela)
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Které konkrétní noviny a časopisy využívá společnost ABC pro svou propagaci? (odpověděla zcela)
2. Doplňte náklady na inzerci v časopisech pro ženy. (odpověděla zcela)
3. Které Vaše návrhy společnost ABC využije? (odpověděla zcela)
4. Dotazníkové šetření bylo provedeno formou on-line. Jakým způsobem byla zajištěna informovanost repondentů o propagačních předmětech firmy? (odpověděla zcela)