Cílem bakalářské práce je současná analýza marketingového mixu firmy GECO, a. s. ve Zlíně a následné návrhy na zdokonalení současné situace. Teoretická část se zabývá analýzami PEST a SWOT, marketingovým mixem a marketingovým výzkumem.
V praktické části je představena společnost GECO, a. s., vypracovány analýzy PEST a SWOT firmy a současná situace marketingového mixu firmy na zlínských maloobchodních prodejnách. V další kapitole je rozebráno dotazníkové šetření s respondenty na zlínských maloobchodních prodejnách formou osobního dotazování. V poslední kapitole praktické části jsou uvedeny návrhy na zdokonalení marketingového mixu firmy ve městě Zlín.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor thesis is a current analysis of marketing mix of the company GECO, a. s. in Zlin and then subsequent suggestions for improvement of the current situation. The theoretical part deals with PEST and SWOT analyses, marketing mix, and marketing research. In the practical part there is introduced the company GECO, a. s., there are elaborated PEST and SWOT analyses of the company, and there is the current situation of marketing mix of the company in retail shops in Zlin. In the next chapter a survey with the respondents in retail shops in Zlin through personal interviews is discussed. In the last chapter of the practical part there are suggestions for improvement of marketing mix of the company in the town of Zlin.
Klíčová slova
Marketingový mix, produkt, marketingová komunikace, PEST analýza, SWOT analýza, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Marketing mix, product, marketing communication, PEST analysis, SWOT analysis, marketing research
Rozsah průvodní práce
70 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce je současná analýza marketingového mixu firmy GECO, a. s. ve Zlíně a následné návrhy na zdokonalení současné situace. Teoretická část se zabývá analýzami PEST a SWOT, marketingovým mixem a marketingovým výzkumem.
V praktické části je představena společnost GECO, a. s., vypracovány analýzy PEST a SWOT firmy a současná situace marketingového mixu firmy na zlínských maloobchodních prodejnách. V další kapitole je rozebráno dotazníkové šetření s respondenty na zlínských maloobchodních prodejnách formou osobního dotazování. V poslední kapitole praktické části jsou uvedeny návrhy na zdokonalení marketingového mixu firmy ve městě Zlín.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor thesis is a current analysis of marketing mix of the company GECO, a. s. in Zlin and then subsequent suggestions for improvement of the current situation. The theoretical part deals with PEST and SWOT analyses, marketing mix, and marketing research. In the practical part there is introduced the company GECO, a. s., there are elaborated PEST and SWOT analyses of the company, and there is the current situation of marketing mix of the company in retail shops in Zlin. In the next chapter a survey with the respondents in retail shops in Zlin through personal interviews is discussed. In the last chapter of the practical part there are suggestions for improvement of marketing mix of the company in the town of Zlin.
Klíčová slova
Marketingový mix, produkt, marketingová komunikace, PEST analýza, SWOT analýza, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Marketing mix, product, marketing communication, PEST analysis, SWOT analysis, marketing research
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu zabývající se daným tématem.
Na základě zpracovaných informací sestavte pro danou organizaci návrhy na zdokonalení marketingového mixu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CÉZAR, Jan. I zázrak potřebuje reklamu!: pestrý průvodce světem reklamní a marketingové komunikace. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2007, 208 s. ISBN 978-80-251-1688-3.
CLEMENTE, Mark N. Slovník marketingu. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2004, 378 s. ISBN 80-251-0228-9.
CLOW, Kenneth E. a Donald BAACK. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008, 504 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
FORET, Miroslav. Marketing pro začátečníky. Vyd. 3. Brno: Edika, 2012, 192 s. ISBN 978-80-266-0006-0.
PHILIP KOTLER .. [ET AL.]. Principles of marketing. 4th ed. Harlow: Financial Times Prentice Hall, 2005, 954 s. ISBN 9780273684565.
Seznam doporučené literatury
CÉZAR, Jan. I zázrak potřebuje reklamu!: pestrý průvodce světem reklamní a marketingové komunikace. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2007, 208 s. ISBN 978-80-251-1688-3.
CLEMENTE, Mark N. Slovník marketingu. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2004, 378 s. ISBN 80-251-0228-9.
CLOW, Kenneth E. a Donald BAACK. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008, 504 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
FORET, Miroslav. Marketing pro začátečníky. Vyd. 3. Brno: Edika, 2012, 192 s. ISBN 978-80-266-0006-0.
PHILIP KOTLER .. [ET AL.]. Principles of marketing. 4th ed. Harlow: Financial Times Prentice Hall, 2005, 954 s. ISBN 9780273684565.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 49 bodů
Oponent BP: 38 bodů
Ing. Jana Šilhánová:
1. Ve své práci na str. 59 uvádíte, že v rámci zákaznického účtu mohou zákazníci získat body na svou kartu a tuto odměnu mohou výjimečně využít i k nákupu cigaret a sázkových her. Proč jen výjimečně? (odpověděl zcela)
2. V kap. 8.5 konstatujete, že motivace zaměstnanců k aktivnímu nabízení produktů je snižována velkým nátlakem oblastních ředitelů. Můžete prosím toto Vaše tvrzení blíže vysvětlit? (odpověděl zcela)
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Vzhledem k možnosti platby za zboží platební kartou, stanovila firma nějaký limit pro spotřebitele (např. platby nad 100 Kč)? (odpověděl zcela)
2. Doplňte finanční náklady na realizaci a tisk propagačních letáků. (odpověděl zcela)
3. Máte představu o tom, jak je náročné realizovat internetový obchod? (odpověděl zcela)
4. Co je největší konkurenční výhodou firmy GECO? (odpověděl zcela)