Tématem této bakalářské práce je průzkum veřejného mínění v oblasti obuvnické-ho trhu. Průzkum byl prováděn výzkumnou technikou pomocí dotazníků. Soubor respon-dentů tvoří občané Zlínského kraje ve věkovém rozmezí 35 - 60let. Úkolem této práce bylo zjišťování požadavků a nároků zákazníků na vycházkovou obuv, analyzování případných nedostatku trhu, zjišťování kritérií, kterými se zákazník řídí při výběru obuvi a zkoumání ostatních problémů s nákupem obuvi spjatých.
Anotace v angličtině
The topic of this final project is the survey of public opinion in the field of the shoe market. The survey was held by distributing questionnaires among a number of Zlin district citizens aged 45 - 60. The aim of this project was to find out the demands and requirements of the customers for walking shoes, analyzing possible market drawbacks, finding out criteria for choosing particular shoes and examining other problems connected with purchasing shoes.
Klíčová slova
Dotazník, obuv, průzkum trhu.
Klíčová slova v angličtině
questionnaire, footwear, market analysis
Rozsah průvodní práce
47 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem této bakalářské práce je průzkum veřejného mínění v oblasti obuvnické-ho trhu. Průzkum byl prováděn výzkumnou technikou pomocí dotazníků. Soubor respon-dentů tvoří občané Zlínského kraje ve věkovém rozmezí 35 - 60let. Úkolem této práce bylo zjišťování požadavků a nároků zákazníků na vycházkovou obuv, analyzování případných nedostatku trhu, zjišťování kritérií, kterými se zákazník řídí při výběru obuvi a zkoumání ostatních problémů s nákupem obuvi spjatých.
Anotace v angličtině
The topic of this final project is the survey of public opinion in the field of the shoe market. The survey was held by distributing questionnaires among a number of Zlin district citizens aged 45 - 60. The aim of this project was to find out the demands and requirements of the customers for walking shoes, analyzing possible market drawbacks, finding out criteria for choosing particular shoes and examining other problems connected with purchasing shoes.
Klíčová slova
Dotazník, obuv, průzkum trhu.
Klíčová slova v angličtině
questionnaire, footwear, market analysis
Zásady pro vypracování
Prostudujte literaturu z oblasti marketingového průzkumu.
Vytvořte dotazník.
Proveďte průzkum trhu dotazováním.
Vyhodnoťte získaná data.
Zásady pro vypracování
Prostudujte literaturu z oblasti marketingového průzkumu.
Vytvořte dotazník.
Proveďte průzkum trhu dotazováním.
Vyhodnoťte získaná data.
Seznam doporučené literatury
Dle doporučení vedoucího práce.
Seznam doporučené literatury
Dle doporučení vedoucího práce.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Je možné realizovat jiné metody pro průzkum spokojenosti zákazníka? Pokud ano, jaké?