Cílem bakalářské práce je zpracování komunikačního plánu pro firmu XY, spol. s r. o. Teoretická část obsahuje pojmy týkající se marketingové komunikace, komunikačního mixu či komunikačního plánu. Teoretická část poslouží jako podklad pro zpracování části praktické. Praktická část se zabývá charakteristikou společnosti, dále popisuje současnou situaci ve firmě, její postavení na trhu a používané komunikační nástroje. S použitím SWOT analýzy, PEST analýzy a konkurenční analýzy bude vyhodnocena současná situace. Na základě získaných poznatků je sestaven nový komunikační plán, který bude obsahovat časový harmonogram a rozpočet. Závěr praktické části obsahuje návrhy a doporučení.
Anotace v angličtině
The main object of this Bachelor thesis is to create communication plan for the Company XY, Ltd. Theoretical part contains concepts about marketing communication, communication mix and communication plan. Theoretical part will serve as a support for creation Practical part. Practical part deals with characteristic of the company, describes current company´s situation, position on the market and the communication tools which were used. With using SWOT, PEST and the coppetitive analysis will evaluate current situation. According to results there will be made brand new communication plan with included time schedule and budget. The end of practical part includes offers and recommendations.
Klíčová slova
Marketing, komunikace, komunikační mix, komunikační plán, SWOT analýza, reklama
Klíčová slova v angličtině
Marketing, communication, communication mix, communication plan, SWOT analysis, promotion
Rozsah průvodní práce
65 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce je zpracování komunikačního plánu pro firmu XY, spol. s r. o. Teoretická část obsahuje pojmy týkající se marketingové komunikace, komunikačního mixu či komunikačního plánu. Teoretická část poslouží jako podklad pro zpracování části praktické. Praktická část se zabývá charakteristikou společnosti, dále popisuje současnou situaci ve firmě, její postavení na trhu a používané komunikační nástroje. S použitím SWOT analýzy, PEST analýzy a konkurenční analýzy bude vyhodnocena současná situace. Na základě získaných poznatků je sestaven nový komunikační plán, který bude obsahovat časový harmonogram a rozpočet. Závěr praktické části obsahuje návrhy a doporučení.
Anotace v angličtině
The main object of this Bachelor thesis is to create communication plan for the Company XY, Ltd. Theoretical part contains concepts about marketing communication, communication mix and communication plan. Theoretical part will serve as a support for creation Practical part. Practical part deals with characteristic of the company, describes current company´s situation, position on the market and the communication tools which were used. With using SWOT, PEST and the coppetitive analysis will evaluate current situation. According to results there will be made brand new communication plan with included time schedule and budget. The end of practical part includes offers and recommendations.
Klíčová slova
Marketing, komunikace, komunikační mix, komunikační plán, SWOT analýza, reklama
Klíčová slova v angličtině
Marketing, communication, communication mix, communication plan, SWOT analysis, promotion
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu a zpracujte teoretické poznatky k dané problematice.
II. Praktická část
Charakterizujte společnost XY, spol. s r. o.
Analyzujte současnou marketingovou komunikaci firmy a zpracujte vhodné analýzy.
Vypracujte návrh komunikačního plánu včetně doporučení, časového harmonogramu a rozpočtu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu a zpracujte teoretické poznatky k dané problematice.
II. Praktická část
Charakterizujte společnost XY, spol. s r. o.
Analyzujte současnou marketingovou komunikaci firmy a zpracujte vhodné analýzy.
Vypracujte návrh komunikačního plánu včetně doporučení, časového harmonogramu a rozpočtu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Vyd. 3. Brno: Computer press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. Vyd. 3. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Vyd. 1. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, Philip. Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2003, 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 16e. Boston: Pearson, 2016, 731 s. ISBN 978-1-292-09248-5.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Vyd. 4. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Vyd. 3. Brno: Computer press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. Vyd. 3. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Vyd. 1. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, Philip. Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2003, 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 16e. Boston: Pearson, 2016, 731 s. ISBN 978-1-292-09248-5.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Vyd. 4. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 55 bodů
Oponent BP: 49 bodů
Ing. Hana Brišová:
1. Jakým způsobem byl stanoven rozpočet na komunikaci společnosti? (odpověděla zcela)
2. Akceptuje společnost Vámi navržený plán včetně rozpočtu? (odpověděla zcela)
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Jaký je podle Vás důvod k fluktuaci zaměstnanců firmy (slabá stránka ve SWOT analýze)? (odpověděla zcela)
2. Měla jste předem stanovenu částku rozpočtu? (odpověděla zcela)
3. Které Vaše návrhy a doporučení firma zvažuje využít? (odpověděla zcela)