Hlavním tématem bakalářské práce je analýza komunikačních sítí ve městech. Teoretická část práce je věnována veřejné správě, komunikaci a následně komunikačním sítím, které města využívají ke své interní a externí komunikaci. V druhé části bakalářské práce jsou analyzovány komunikační sítě čtyř vybraných měst. Následuje dotazníkové šetření zaměřené na komunikaci ve městech. V závěru praktické části se nachází také krátké doporučení pro efektivní komunikaci společnosti Incinity s městy.
Anotace v angličtině
The main topic of bachelor thesis is analysis of communication networks in towns. The theoretical part of the thesis is focused on public administration, communication and then on communication networks which towns use to for internal and external communication. In the second part of the bachelor thesis are analyzed communication networks of selected towns. Followed by a questionnaire survey focused on communication in towns. At the end of practical part is short recommendation for effective communication of Incinity company with towns.
Klíčová slova
komunikace, komunikační sítě, veřejná správa, dotazník, analýza, město
Klíčová slova v angličtině
communication, communication networks, public administration, questionnaire, analysis, town
Rozsah průvodní práce
86 s. (139 035)
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním tématem bakalářské práce je analýza komunikačních sítí ve městech. Teoretická část práce je věnována veřejné správě, komunikaci a následně komunikačním sítím, které města využívají ke své interní a externí komunikaci. V druhé části bakalářské práce jsou analyzovány komunikační sítě čtyř vybraných měst. Následuje dotazníkové šetření zaměřené na komunikaci ve městech. V závěru praktické části se nachází také krátké doporučení pro efektivní komunikaci společnosti Incinity s městy.
Anotace v angličtině
The main topic of bachelor thesis is analysis of communication networks in towns. The theoretical part of the thesis is focused on public administration, communication and then on communication networks which towns use to for internal and external communication. In the second part of the bachelor thesis are analyzed communication networks of selected towns. Followed by a questionnaire survey focused on communication in towns. At the end of practical part is short recommendation for effective communication of Incinity company with towns.
Klíčová slova
komunikace, komunikační sítě, veřejná správa, dotazník, analýza, město
Klíčová slova v angličtině
communication, communication networks, public administration, questionnaire, analysis, town
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu BP.
Zjistěte informace o komunikaci ve veřejné správě.
Navrhněte efektivní způsob komunikace společnosti s městy.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. vyd. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3432-0.
HEGER, Vladimír. Komunikace ve veřejné správě. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-3779-9.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, c2014. ISBN 978-0-273-78699-3.
MIKULÁŠTÍK, Milan. Komunikační dovednosti v praxi. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0650-4.
POSPÍŠIL, Pavel. Efektivní public relations a media relations. Praha: Computer Press, 2002. ISBN 80-7226-823-6.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. vyd. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3432-0.
HEGER, Vladimír. Komunikace ve veřejné správě. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-3779-9.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, c2014. ISBN 978-0-273-78699-3.
MIKULÁŠTÍK, Milan. Komunikační dovednosti v praxi. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0650-4.
POSPÍŠIL, Pavel. Efektivní public relations a media relations. Praha: Computer Press, 2002. ISBN 80-7226-823-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 57 b.
Oponent BP: 47 b.
Ing. Veronika Březíková:
1. Uveďte kritéria, na základě kterých jste vybíral respondenty pro dotazníkové šetření. (odpověděl zcela)
2. Měnil se nějak přístup pracovníků na městském úřadě malého a velkého města? (odpověděl zcela)
3. Jaký způsob komunikace vůči městským úřadům byste doporučil firmě Incinity jako nejúčinnější a proč? (odpověděl zcela)
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Kolik by stála účast firmy na veletrhu (Regiontour)? (odpověděl zcela)
2. Má firma svého obchodního zástupce? (odpověděl zcela)
3. Z kolika obcí Vám respondenti odpověděli na Váš dotazník? (odpověděl zcela)