Cílem bakalářské práce je navrhnout produkty pro cestovní kancelář YOUTOURS, s. r. o., které budou zaměřeny na cílovou skupinu senioři. Tato práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části bude popsán marketing služeb, cestovní ruch a marketingový mix, který bude také obsahovat rozšířený marketingový mix. Další kapitoly jsou zaměřeny na cílovou skupinu a marketingový výzkum. Praktická část bude zaměřena na marketingový výzkum a vyhodnocení dotazníku. Pomocí šetření budou vytvořeny nejžádanější a nejvhodnější zájezdy pro vybranou cílovou skupinu. Důležitou roli při tvorbě zájezdů sehraje také stanovení ceny, způsob propagace a distribuce.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor thesis is to introduce the product/service portfolio for travel agency YOUTOURS, s. r. o. suitable for retired consumer segment. The thesis contains two main parts - theoretical and practical. Theoretical part generally describes marketing of services, tourism industry and marketing mix followed by chapters dedicated to the selection of customer segment and marketing research method. Practical part presents description of examined travel agency and marketing research results. Collecting of market data will be provided and reported in form of recommended guided tours or other services convenient for senior population. Important parts in the creation of the product are also pricing, promotion and placement.
Klíčová slova
cestovní ruch, tvorba produktu, zájezd, cílová skupina, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
tourism, product creation, tour, target group, marketing research
Rozsah průvodní práce
73 s. (104 804)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce je navrhnout produkty pro cestovní kancelář YOUTOURS, s. r. o., které budou zaměřeny na cílovou skupinu senioři. Tato práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části bude popsán marketing služeb, cestovní ruch a marketingový mix, který bude také obsahovat rozšířený marketingový mix. Další kapitoly jsou zaměřeny na cílovou skupinu a marketingový výzkum. Praktická část bude zaměřena na marketingový výzkum a vyhodnocení dotazníku. Pomocí šetření budou vytvořeny nejžádanější a nejvhodnější zájezdy pro vybranou cílovou skupinu. Důležitou roli při tvorbě zájezdů sehraje také stanovení ceny, způsob propagace a distribuce.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor thesis is to introduce the product/service portfolio for travel agency YOUTOURS, s. r. o. suitable for retired consumer segment. The thesis contains two main parts - theoretical and practical. Theoretical part generally describes marketing of services, tourism industry and marketing mix followed by chapters dedicated to the selection of customer segment and marketing research method. Practical part presents description of examined travel agency and marketing research results. Collecting of market data will be provided and reported in form of recommended guided tours or other services convenient for senior population. Important parts in the creation of the product are also pricing, promotion and placement.
Klíčová slova
cestovní ruch, tvorba produktu, zájezd, cílová skupina, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
tourism, product creation, tour, target group, marketing research
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se tvorby produktů cestovního ruchu.
II. Praktická část
Charakterizujte cestovní kancelář.
Proveďte marketingový výzkum pomocí dotazníkového šetření.
Vyhodnoťte výsledky dotazníkového šetření.
Navrhněte vhodné zájezdy pro cílovou skupinu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se tvorby produktů cestovního ruchu.
II. Praktická část
Charakterizujte cestovní kancelář.
Proveďte marketingový výzkum pomocí dotazníkového šetření.
Vyhodnoťte výsledky dotazníkového šetření.
Navrhněte vhodné zájezdy pro cílovou skupinu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-3247-3.
JANEČKOVÁ, Lidmila a Miroslava VAŠTÍKOVÁ. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7169-995-0.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 11th ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson Prentice Hall, 2005. ISBN 0131469185.
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-0966-X.
ORIEŠKA, Ján. Služby v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Idea servis, 2010. ISBN 978-80-85970-68-5.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-3247-3.
JANEČKOVÁ, Lidmila a Miroslava VAŠTÍKOVÁ. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7169-995-0.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 11th ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson Prentice Hall, 2005. ISBN 0131469185.
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-0966-X.
ORIEŠKA, Ján. Služby v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Idea servis, 2010. ISBN 978-80-85970-68-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 33 b.
Oponent BP: 54 b.
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Který ze zájezdů bude realizován? (odpověděla zcela)
2. Je možné zjistit čas strávený prohlídkou zámku nebo hradu? (odpověděla zcela)
Ing. Hana Brišová:
1. Jakým způsobem jste měla ošetřeno, aby dotazníky směřovaly pouze k cílové skupině seniorů? (odpověděla zcela)
2. Jakým způsobem byly dotazníky distribuovány a jaká byla jejich návratnost? (odpověděla zcela)