Tato práce se zabývá změnami v cestách, jakým politické subjekty ovlivňuji proces volby politické strany ve volbách. Zaměřuje se především na to, jaké kanály nových médií jsou pro voliče nejvýznamnější. Kromě toho se snaží objasnit, proč někteří voliči preferují média tradiční. Výsledkem budou přehledy a odpovědi na to, jakým způsobem politické strany nová média využívají a kde jsou nejčastější chyby.
Anotace v angličtině
This thesis is about the changes in ways, in which political subjects today influence the voting proces in elections. It focuses primarily on the question, which channel of new media is the most significant source for voter. Besides that, it also tries to clarify, why some voters still preffers classic media. The result of this thesis are to be the answers about how the political parties use new media and where they make the most common mistakes.
Klíčová slova
politická strana, volby, klasická média, nová média, sociální sítě, televize, rozhlas, tisk, internet
Klíčová slova v angličtině
political party, election, classical media, new media, social networks, television, radio, press, internet
Rozsah průvodní práce
86
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce se zabývá změnami v cestách, jakým politické subjekty ovlivňuji proces volby politické strany ve volbách. Zaměřuje se především na to, jaké kanály nových médií jsou pro voliče nejvýznamnější. Kromě toho se snaží objasnit, proč někteří voliči preferují média tradiční. Výsledkem budou přehledy a odpovědi na to, jakým způsobem politické strany nová média využívají a kde jsou nejčastější chyby.
Anotace v angličtině
This thesis is about the changes in ways, in which political subjects today influence the voting proces in elections. It focuses primarily on the question, which channel of new media is the most significant source for voter. Besides that, it also tries to clarify, why some voters still preffers classic media. The result of this thesis are to be the answers about how the political parties use new media and where they make the most common mistakes.
Klíčová slova
politická strana, volby, klasická média, nová média, sociální sítě, televize, rozhlas, tisk, internet
Klíčová slova v angličtině
political party, election, classical media, new media, social networks, television, radio, press, internet
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části práce popište úlohu marketingu v rozhodování lidí a v jejich ovlivňování. Popište zde také rozdíl mezi starými a novými médii. Poté definujte specifika marketingu politických stran.
2. V praktické části práce zjistěte, jakým způsobem se voliči rozhodují, zda a koho půjdou volit. Popište, jaká média hrají hlavní roli v jejich informovanosti.
3. V praktické části zjistěte, nakolik jsou voliči vnímaví k politické reklamě a kde jsou k ní nejvíce vnímaví.
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části práce popište úlohu marketingu v rozhodování lidí a v jejich ovlivňování. Popište zde také rozdíl mezi starými a novými médii. Poté definujte specifika marketingu politických stran.
2. V praktické části práce zjistěte, jakým způsobem se voliči rozhodují, zda a koho půjdou volit. Popište, jaká média hrají hlavní roli v jejich informovanosti.
3. V praktické části zjistěte, nakolik jsou voliči vnímaví k politické reklamě a kde jsou k ní nejvíce vnímaví.
Seznam doporučené literatury
Štědroň, Bohumír. Politika a politický marketing. Praha : C.H. Beck, 2013. ISBN 978-80-7400-448-3.
Trampota, Tomáš. Metody výzkumu médií. Praha : Portál, 2010. ISBN 978-80-7367-683-4.
Funk, Tom. Advanced social media marketing : how to lead, launch, and manage a successful social media program. Mason, OH : South-Western Cengage Learning, 2013. ISBN 978-0-538-48087-1
Kotler, Phillip. Marketing Management. Praha : Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5
Vysekalová, Jitka. Psychologie reklamy. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4005-8
Seznam doporučené literatury
Štědroň, Bohumír. Politika a politický marketing. Praha : C.H. Beck, 2013. ISBN 978-80-7400-448-3.
Trampota, Tomáš. Metody výzkumu médií. Praha : Portál, 2010. ISBN 978-80-7367-683-4.
Funk, Tom. Advanced social media marketing : how to lead, launch, and manage a successful social media program. Mason, OH : South-Western Cengage Learning, 2013. ISBN 978-0-538-48087-1
Kotler, Phillip. Marketing Management. Praha : Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5
Vysekalová, Jitka. Psychologie reklamy. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4005-8
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
" Aký je rozdiel medzi výskumom a prieskumom? V praktickej časti záverečnej práce ste robili sekundárny výskum alebo prieskum? Tieto pojmy používate ako synonymá, preto daná otázka.
Předseda komise vytknul - žádný empirický výzkum ae nemůže týkat budoucnosti, nesprávně formulovaná otázka, není žádná metoda, pomocí které dokážete kauzalitu.
doc. Bačuvčík: Formuloval jste problém, ale chybí otázka, na kterou byste dostal konkrétní odpověď.