Tato bakalářská práce se zabývá analýzou využitých nástrojů marketingové komunikace u konkrétního projektu. Cílem práce je nalezení vhodného nástroje marketingové komunikace pro nekonfliktní propagaci veganství. Teoretická část je věnována sociálnímu marketingu. Vymezuje pojmy související s tématem. Praktická část porovnává a analyzuje použité nástroje komunikačního mixu se zvýšeným důrazem na sociální média. Závěr práce předkládá odpověď na cílové otázky.
Anotace v angličtině
This dissertation paper is concerning the use of marketing communication tools with a specific project. The goal of this project is to find the appropriate marketing communication tools for acceptable propagation of veganism. The theoretical part is focused on social marketing. It explains the terms related to the topic. The practical part compares and analysis the tools used in the communication mix with an increased emphasis on social media. The conclusion of the paper answers the given questions.
Klíčová slova
Klíčová slova: Sociální marketing, sociální média, veganství, guerilla kitchen
Klíčová slova v angličtině
Key words: Social Marketing, Social Media, Veganism, Guerilla Kitchen
Rozsah průvodní práce
67
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou využitých nástrojů marketingové komunikace u konkrétního projektu. Cílem práce je nalezení vhodného nástroje marketingové komunikace pro nekonfliktní propagaci veganství. Teoretická část je věnována sociálnímu marketingu. Vymezuje pojmy související s tématem. Praktická část porovnává a analyzuje použité nástroje komunikačního mixu se zvýšeným důrazem na sociální média. Závěr práce předkládá odpověď na cílové otázky.
Anotace v angličtině
This dissertation paper is concerning the use of marketing communication tools with a specific project. The goal of this project is to find the appropriate marketing communication tools for acceptable propagation of veganism. The theoretical part is focused on social marketing. It explains the terms related to the topic. The practical part compares and analysis the tools used in the communication mix with an increased emphasis on social media. The conclusion of the paper answers the given questions.
Klíčová slova
Klíčová slova: Sociální marketing, sociální média, veganství, guerilla kitchen
Klíčová slova v angličtině
Key words: Social Marketing, Social Media, Veganism, Guerilla Kitchen
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury a dostupných zdrojů z oblasti sociálního marketingu a fenoménu veganství.
2. Stanovte cíle práce a výzkumné otázky.
3. Proveďte analýzu vybraných kampaní a aktivit. Na základě výsledků odpovězte na výzkumné otázky a navrhněte možnost změn.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury a dostupných zdrojů z oblasti sociálního marketingu a fenoménu veganství.
2. Stanovte cíle práce a výzkumné otázky.
3. Proveďte analýzu vybraných kampaní a aktivit. Na základě výsledků odpovězte na výzkumné otázky a navrhněte možnost změn.
Seznam doporučené literatury
ANDREASEN, Alan R. Social marketing in the 21st. century. Thousand Oaks, Calif.: Sage, c2006. ISBN 1-4129-1634-8.
BAČUVČÍK, Radim a Lenka HARANTOVÁ. Sociální marketing. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2016. ISBN 978-80-87500-80-4.
COONEY, Nick. Change of Heart: What Psychology Can Teach Us About Spreading Social Change. iBooks. New York : Lantern Books, 2011. ISBN: 9781590562451.
FOER, Jonathan Safran. Jíst zvířata. Přeložila Lucie MENCLÍKOVÁ. Praha: Dokořán, 2015. ISBN 978-80-7363-531-2.
KOTLER, Philip a Eduardo L. ROBERTO. Social marketing: strategies for changing public behavior. New York: Free Press, c1989. ISBN 9780029184615.
KOTLER, Philip, Nancy LEE a Ned ROBERTO. Social Marketing: Improving the Quality of Life. 2nd ed. Thousand Oaks, Calif.: Sage, c2002. ISBN 0-7619- 2434-5.
SVĚTLÍK, Jaroslav. 2005Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
Seznam doporučené literatury
ANDREASEN, Alan R. Social marketing in the 21st. century. Thousand Oaks, Calif.: Sage, c2006. ISBN 1-4129-1634-8.
BAČUVČÍK, Radim a Lenka HARANTOVÁ. Sociální marketing. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2016. ISBN 978-80-87500-80-4.
COONEY, Nick. Change of Heart: What Psychology Can Teach Us About Spreading Social Change. iBooks. New York : Lantern Books, 2011. ISBN: 9781590562451.
FOER, Jonathan Safran. Jíst zvířata. Přeložila Lucie MENCLÍKOVÁ. Praha: Dokořán, 2015. ISBN 978-80-7363-531-2.
KOTLER, Philip a Eduardo L. ROBERTO. Social marketing: strategies for changing public behavior. New York: Free Press, c1989. ISBN 9780029184615.
KOTLER, Philip, Nancy LEE a Ned ROBERTO. Social Marketing: Improving the Quality of Life. 2nd ed. Thousand Oaks, Calif.: Sage, c2002. ISBN 0-7619- 2434-5.
SVĚTLÍK, Jaroslav. 2005Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Na základě jakého konstruktu či výzkumu došli autoři publikace Online marketing (2013) ke 4 ingradiencím úspěchu na sociálních sítích, které jste převzala do metodiky své práce?
Z jakého zdroje jste převzala údaj o majitelích účtu na Twitteru, na Instagramu a na Facebooku a k jakému datu se informace vztahuje?
Jak konkrétně byste pojala navžené nástroje "Vegan Parade" a Guerilla Kitchen"?
Komise studetntce vytkla, že práce zcela neodpovídá metodice zpracování bakalářské práce.
Studentka zdůvodnila své postupy, odpověděla na položené dotazy.