Bakalářská práce se zabývá tématem mystery shoppingu u našich mobilních operátorů. Teoretická část je věnována marketingu služeb, osobnímu prodeji a marketingovému výzkumu včetně metody mystery shopping. Praktická část se zabývá realizací a vyhodnocením mystery shoppingu v kamenných prodejnách i call centrech mobilních operátorů T-mobile, O2, Vodafone. Práce je uzavřena zodpovězením výzkumných otázek a doporučením mobilním operátorům.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with a topic of mystery shopping within our mobile operators. The theorethical part is devoted to marketing services, personal sales and marketing research including mystery shopping. The practical part deals with realization and evaluation of mystery shopping in the shops and cell centers of mobile operators T-mobile, O2, Vodafone. The work is closed by answering research questions and recommendations to mobile operators.
mystery shopping, mobile operator, call center, Vodafone, T-mobile, O2
Rozsah průvodní práce
67 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá tématem mystery shoppingu u našich mobilních operátorů. Teoretická část je věnována marketingu služeb, osobnímu prodeji a marketingovému výzkumu včetně metody mystery shopping. Praktická část se zabývá realizací a vyhodnocením mystery shoppingu v kamenných prodejnách i call centrech mobilních operátorů T-mobile, O2, Vodafone. Práce je uzavřena zodpovězením výzkumných otázek a doporučením mobilním operátorům.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with a topic of mystery shopping within our mobile operators. The theorethical part is devoted to marketing services, personal sales and marketing research including mystery shopping. The practical part deals with realization and evaluation of mystery shopping in the shops and cell centers of mobile operators T-mobile, O2, Vodafone. The work is closed by answering research questions and recommendations to mobile operators.
mystery shopping, mobile operator, call center, Vodafone, T-mobile, O2
Zásady pro vypracování
1. Proveďte literární rešerši na téma marketinkový výzkum a osobní prodej, vysvětlete pojem Mystery shopping.
2. Definujte cíl práce, metody a výzkumné otázky.
3. Proveďte kvalitativní výzkum pomocí metody Mystery shopping, zaměřený na průběh jednání prodejců v kamenných prodejnách a call centrech u českých mobilních operátorů.
4. Vyvoďte závěry na základě získaných informací a navrhněte doporučení ke zlepšení současného stavu.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte literární rešerši na téma marketinkový výzkum a osobní prodej, vysvětlete pojem Mystery shopping.
2. Definujte cíl práce, metody a výzkumné otázky.
3. Proveďte kvalitativní výzkum pomocí metody Mystery shopping, zaměřený na průběh jednání prodejců v kamenných prodejnách a call centrech u českých mobilních operátorů.
4. Vyvoďte závěry na základě získaných informací a navrhněte doporučení ke zlepšení současného stavu.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip, 2007. Moderní marketing. Grada publishing, 4. Vydání, s.407. ISBN 978-802471545-2.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ, 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6.
STAŇKOVÁ, Pavla, 2007. Marketing obchodu a služeb. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 153 s. ISBN 978-80-7318-927-3.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava, 2008. Marketing služeb: efektivně a moderně. Praha: Grada Publishing, 233 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
VERWEYEN, Alexander, 2007. Jak získávat nové zákazníky: direct mailing, e-maily, telefonování, osobní jednání. 1. vyd. Praha: Grada, 152 s. ISBN 978-80-247-1970-2.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip, 2007. Moderní marketing. Grada publishing, 4. Vydání, s.407. ISBN 978-802471545-2.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ, 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6.
STAŇKOVÁ, Pavla, 2007. Marketing obchodu a služeb. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 153 s. ISBN 978-80-7318-927-3.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava, 2008. Marketing služeb: efektivně a moderně. Praha: Grada Publishing, 233 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
VERWEYEN, Alexander, 2007. Jak získávat nové zákazníky: direct mailing, e-maily, telefonování, osobní jednání. 1. vyd. Praha: Grada, 152 s. ISBN 978-80-247-1970-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent - dr. Kotyzová):
1. Jaký je Váš podíl na přípravě MS dotazníku? (O autorství realizace, o mystery shopperovi, se čtenář doví až v Závěru!)
Odpověď: Student plně odpověděl na položenou otázku.
2. Na základě jakých potřeb byly stanoveny oblasti zkoumání místa prodeje a pracovníka? Jak byly určeny?
Odpověď: Student plně odpověděl na položenou otázku.
3. Uveďte, co ze zjištěného vyplývá, jak budou získané poznatky využity?
Odpověď: Student plně odpověděl na položenou otázku.