Rádio Impuls bývalo nejposlouchanějším soukromým rádiem. Podle výsledků Mediaprojektu mu ubývá posluchačů a na paty mu šlapou ostatní soukromé celoplošné rozhlasové stanice. Pokles poslechovosti může zastavit jedině koordinace programu s marketingem. Přestože Rádio Impuls investuje ročně miliony korun do reklamy a dalších marketingových aktivit, činí tak na základě okamžitých nápadů, které nezapadají do žádné koncepce. Důvodem je absence komunikační strategie. Moje diplomová práce je proto jejím návrhem.
Anotace v angličtině
Radio station Impuls used to be the most listened to radio station of all the private radio networks in Czech Republic. According to a latest survey done by Mediaprojekt the radio station loses it's listeners to other private whole-area radio stations. Only coordination of the program with marketing can help to stop this decline of listener-ship. Despite the fact that radio Impuls invests millions of Czech crowns into the promotion and other marketing activities, the radio station has no uniformed communication concept. The reason for this behavior is the absence of a communication strategy. Therefore my diploma thesis is the draft of uniform communication strategy for the radio station Impuls.
Klíčová slova
Rádio Impuls, Impulsovi.
Klíčová slova v angličtině
Radio Impuls, Impulsovi.
Rozsah průvodní práce
69 s., 4 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Rádio Impuls bývalo nejposlouchanějším soukromým rádiem. Podle výsledků Mediaprojektu mu ubývá posluchačů a na paty mu šlapou ostatní soukromé celoplošné rozhlasové stanice. Pokles poslechovosti může zastavit jedině koordinace programu s marketingem. Přestože Rádio Impuls investuje ročně miliony korun do reklamy a dalších marketingových aktivit, činí tak na základě okamžitých nápadů, které nezapadají do žádné koncepce. Důvodem je absence komunikační strategie. Moje diplomová práce je proto jejím návrhem.
Anotace v angličtině
Radio station Impuls used to be the most listened to radio station of all the private radio networks in Czech Republic. According to a latest survey done by Mediaprojekt the radio station loses it's listeners to other private whole-area radio stations. Only coordination of the program with marketing can help to stop this decline of listener-ship. Despite the fact that radio Impuls invests millions of Czech crowns into the promotion and other marketing activities, the radio station has no uniformed communication concept. The reason for this behavior is the absence of a communication strategy. Therefore my diploma thesis is the draft of uniform communication strategy for the radio station Impuls.
Klíčová slova
Rádio Impuls, Impulsovi.
Klíčová slova v angličtině
Radio Impuls, Impulsovi.
Zásady pro vypracování
1. Popište statut, formát a cílové skupiny rádia Impuls v současné české situaci.
2. Popište současnou komunikační praxi stanice Impuls ve vztahu ke konkurenci, k inzerentům a k posluchačům na základě provozního a personálního stavu.
3. Proveďte kritickou analýzu obecné propagační strategie rádia Impuls i jejích dílčích aspektů (institucionálních, organizačních a personálních).
4. Navrhněte způsoby zkvalitnění propagační strategie stanice, popřípadě je zčásti experimentálně ověřte. Pozornost věnujte změnám založeným na digitalizaci vysílání.
Zásady pro vypracování
1. Popište statut, formát a cílové skupiny rádia Impuls v současné české situaci.
2. Popište současnou komunikační praxi stanice Impuls ve vztahu ke konkurenci, k inzerentům a k posluchačům na základě provozního a personálního stavu.
3. Proveďte kritickou analýzu obecné propagační strategie rádia Impuls i jejích dílčích aspektů (institucionálních, organizačních a personálních).
4. Navrhněte způsoby zkvalitnění propagační strategie stanice, popřípadě je zčásti experimentálně ověřte. Pozornost věnujte změnám založeným na digitalizaci vysílání.
Seznam doporučené literatury
Burton, G., Jirák, J.: Úvod do studia médií. Barrtister & Principal 2001
Haas, M. a kol.: Radio-Management. München, Ölschläger 1991
Kottler, P., Armstrong, G.: Marketing. Praha, Grada 2004
Maršík, J.: Úvod do teorie rozhlasového programu. Praha, UK 1995
Zákony vztahující se k RTV vysílání v ČR v rámci duálního systému
Seznam doporučené literatury
Burton, G., Jirák, J.: Úvod do studia médií. Barrtister & Principal 2001
Haas, M. a kol.: Radio-Management. München, Ölschläger 1991
Kottler, P., Armstrong, G.: Marketing. Praha, Grada 2004
Maršík, J.: Úvod do teorie rozhlasového programu. Praha, UK 1995
Zákony vztahující se k RTV vysílání v ČR v rámci duálního systému