Hlavním tématem této práce je internetový obchod Gnome's coffee a jeho komunikační aktivity. Důraz je převážně kladen na uživatelskou přívětivost e-shopu. Teoretická část seznamuje čtenáře s internetovým médiem, přibližuje, co je to internetový obchod a seznamuje s nástroji internetového marketingu. Praktická část práce představuje společnost Gnome's coffee, analyzuje její zákazníky, představuje konkurenci a komparuje uživatelskou přívětivost jejího e-shopu s e-shopem konkurence. Také porovnává, která PPC služba je vhodnější pro firmu s nízkým kapitálem.
Anotace v angličtině
The main theme of this work is the Gnome's coffee e-shop and its communication activities. The emphasis is mainly on user experience of the e-shop. The theoretical part introduces the reader with the internet medium, introduces e-shop and the tools of internet marketing. The practical part introduces Gnome's coffee company, analyzes its customers, presents competition and compares the user experience of these e-shops. It also compares which PPC service is more suitable for a low-capital firm.
e-shop, user experience, marketing communications, internet marketing, internet, commercial, brand, PPC
Rozsah průvodní práce
68
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním tématem této práce je internetový obchod Gnome's coffee a jeho komunikační aktivity. Důraz je převážně kladen na uživatelskou přívětivost e-shopu. Teoretická část seznamuje čtenáře s internetovým médiem, přibližuje, co je to internetový obchod a seznamuje s nástroji internetového marketingu. Praktická část práce představuje společnost Gnome's coffee, analyzuje její zákazníky, představuje konkurenci a komparuje uživatelskou přívětivost jejího e-shopu s e-shopem konkurence. Také porovnává, která PPC služba je vhodnější pro firmu s nízkým kapitálem.
Anotace v angličtině
The main theme of this work is the Gnome's coffee e-shop and its communication activities. The emphasis is mainly on user experience of the e-shop. The theoretical part introduces the reader with the internet medium, introduces e-shop and the tools of internet marketing. The practical part introduces Gnome's coffee company, analyzes its customers, presents competition and compares the user experience of these e-shops. It also compares which PPC service is more suitable for a low-capital firm.
e-shop, user experience, marketing communications, internet marketing, internet, commercial, brand, PPC
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury a online zdrojů pojednávajících o marketingu, internet marketingu, nákupních chování na internetu a internetových obchodech.
2. Zformulujte výzkumnou otázku a stanovte metody, cíle a účel práce. Shromážděte data o e-shopu Gnome´s coffee a PPC službách Facebook a Adwords.
3. Shromážděná data analyzujte.
4. Na základě provedených analýz zodpovězte na výzkumné otázky.
5. Ze zjištěných poznatků vyvoďte a formulujte závěr, který bude obsahovat závěrečná doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury a online zdrojů pojednávajících o marketingu, internet marketingu, nákupních chování na internetu a internetových obchodech.
2. Zformulujte výzkumnou otázku a stanovte metody, cíle a účel práce. Shromážděte data o e-shopu Gnome´s coffee a PPC službách Facebook a Adwords.
3. Shromážděná data analyzujte.
4. Na základě provedených analýz zodpovězte na výzkumné otázky.
5. Ze zjištěných poznatků vyvoďte a formulujte závěr, který bude obsahovat závěrečná doporučení.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Moderní marketing 4.evropské vydání. Praha: Grada Publishing, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-154-5-2.
HORŇÁKOVÁ, Michaela. Copywriting: Podrobný průvodce tvorbou textů, které prodávají. Brno: Computer Press, 2011, 245 s. ISBN 978-80-251-3269-2.
MIKULÁŠOVÁ Petra a SEDLÁK Miroslav. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. Brno: Computer Press 2015, 408 s. ISBN 978-80-251-4383-4.
CLIFTON Brian. Google Analytics: Podrobný průvodce webovými statistikami. Brno: Computer Press 2009, 334 s. ISBN 978-80-251-2231-0.
JANOUCH Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing. Brno: Computer Press 2011, 278 s. ISBN 978-80-251-3402-3.
CHARLESWORTH, Alan. Digital marketing: a practical approach. 2nd ed. Abingdon, Oxon: Routledge, 2014, xxiii, 342 s. ISBN 978-0-415-83482-7.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Moderní marketing 4.evropské vydání. Praha: Grada Publishing, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-154-5-2.
HORŇÁKOVÁ, Michaela. Copywriting: Podrobný průvodce tvorbou textů, které prodávají. Brno: Computer Press, 2011, 245 s. ISBN 978-80-251-3269-2.
MIKULÁŠOVÁ Petra a SEDLÁK Miroslav. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. Brno: Computer Press 2015, 408 s. ISBN 978-80-251-4383-4.
CLIFTON Brian. Google Analytics: Podrobný průvodce webovými statistikami. Brno: Computer Press 2009, 334 s. ISBN 978-80-251-2231-0.
JANOUCH Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing. Brno: Computer Press 2011, 278 s. ISBN 978-80-251-3402-3.
CHARLESWORTH, Alan. Digital marketing: a practical approach. 2nd ed. Abingdon, Oxon: Routledge, 2014, xxiii, 342 s. ISBN 978-0-415-83482-7.
Přílohy volně vložené
1x DVD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
1. Jak a proč by e-shop mohl do marketingové komunikace zapojit zpětnou vazbu od nakupujících?
2. Jak nejlépe sdílet články a video z blogu na Facebook a čemu s přitom vyhnout?
3. Jak nákladné by bylo rozšířit komunikační mix o e-mailový newsletter?