Tato bakalářská práce se zabývá Corporate Social Responsibility společnosti H&M. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická se zabývá sociálním marketingem, sociální reklamou, corporate social responsibilty, fashion marketingem a udržitelností. Také popisuje metodiku výzkumu, stanovuje výzkumnou otázku a cíl. Praktická část představuje společnost H&M včetně její historie a aktivit. Na konci je provedeno vyhodnocení kvantitativního výzkumu, podle jehož výsledků je zodpovězena výzkumná otázka a následně navrhnuta doporučení.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is dealing with Corporate Social Responsibility of H&M. The thesis is divided into two sections. The theoretical part is concerned with social marketing, social advertising, corporate social responsibility, fashion marketing and sustainability. It also describes the research method, presents research question and desired goal. The practical part introduces the H&M including its history and projects. The quantitative research is evaluated at the end. The research question and final suggestions are answered based on the results.
Klíčová slova
Společenská odpovědnost firem, sociální reklama, sociální marketing, H&M, fashion marketing, udržitelnost
Klíčová slova v angličtině
Corporate Social Responsibility, Social Advertising, Social Marketing, H&M, Fashion Marketing, Sustainability
Rozsah průvodní práce
58 s. (103 170 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá Corporate Social Responsibility společnosti H&M. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická se zabývá sociálním marketingem, sociální reklamou, corporate social responsibilty, fashion marketingem a udržitelností. Také popisuje metodiku výzkumu, stanovuje výzkumnou otázku a cíl. Praktická část představuje společnost H&M včetně její historie a aktivit. Na konci je provedeno vyhodnocení kvantitativního výzkumu, podle jehož výsledků je zodpovězena výzkumná otázka a následně navrhnuta doporučení.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is dealing with Corporate Social Responsibility of H&M. The thesis is divided into two sections. The theoretical part is concerned with social marketing, social advertising, corporate social responsibility, fashion marketing and sustainability. It also describes the research method, presents research question and desired goal. The practical part introduces the H&M including its history and projects. The quantitative research is evaluated at the end. The research question and final suggestions are answered based on the results.
Klíčová slova
Společenská odpovědnost firem, sociální reklama, sociální marketing, H&M, fashion marketing, udržitelnost
Klíčová slova v angličtině
Corporate Social Responsibility, Social Advertising, Social Marketing, H&M, Fashion Marketing, Sustainability
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o CSR, sociálním marketingu a udržitelnosti módy.
2. Formulujte cíl, metody a výzkumnou otázku práce.
3. Proveďte kvantitativní výzkum na reprezentativním vzorku cílové skupiny
s přihlédnutím ke specifikům práce.
4. Výsledky výzkumu zanalyzujte a vyvoďte z nich závěry a doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o CSR, sociálním marketingu a udržitelnosti módy.
2. Formulujte cíl, metody a výzkumnou otázku práce.
3. Proveďte kvantitativní výzkum na reprezentativním vzorku cílové skupiny
s přihlédnutím ke specifikům práce.
4. Výsledky výzkumu zanalyzujte a vyvoďte z nich závěry a doporučení.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary, Philip KOTLER a Marc Oliver OPRESNIK, 2017. Marketing: an introduction. Thirteenth edition. Boston: Pearson, 669 s. ISBN 978-1-292-14650-8.
BAČUVČÍK, Radim a Lenka HARANTOVÁ, 2016. Sociální marketing. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 254 s. ISBN 978-80-87500-80-4.
JONES, David, 2014. Společensky odpovědné chování se firmám vyplácí. Praha: Management Press, 191 s., [8] s. obr. příl. ISBN 978-80-7261-269-7.
KAŠPAROVÁ, Klára a Vilém KUNZ, 2013. Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování. Praha: Grada, 159 s. Management. ISBN 978-80-247-4480-3
LEE, Nancy, Philip KOTLER a Philip. KOTLER, c2011. Social marketing: influencing behaviors for good. 4th ed. Thousand Oaks, Calif.: SAGE Publications. ISBN 978-1-4129-8149-1
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary, Philip KOTLER a Marc Oliver OPRESNIK, 2017. Marketing: an introduction. Thirteenth edition. Boston: Pearson, 669 s. ISBN 978-1-292-14650-8.
BAČUVČÍK, Radim a Lenka HARANTOVÁ, 2016. Sociální marketing. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 254 s. ISBN 978-80-87500-80-4.
JONES, David, 2014. Společensky odpovědné chování se firmám vyplácí. Praha: Management Press, 191 s., [8] s. obr. příl. ISBN 978-80-7261-269-7.
KAŠPAROVÁ, Klára a Vilém KUNZ, 2013. Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování. Praha: Grada, 159 s. Management. ISBN 978-80-247-4480-3
LEE, Nancy, Philip KOTLER a Philip. KOTLER, c2011. Social marketing: influencing behaviors for good. 4th ed. Thousand Oaks, Calif.: SAGE Publications. ISBN 978-1-4129-8149-1
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Jaké jsou další měřitelné ukazatele CSR u H&M?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Co je to benchmarking a jaký je jeho význam u H&M?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. Jak se chová H&M k zaměstnancům?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.