Diplomová práce se věnuje integrované marketingové komunikaci, její analýze ve společnosti FERONA THYSSEN PLASTICS, s. r. o. a následně představuje možnosti pro její zlepšení a optimalizaci v této firmě. Teoretická část obsahuje rešerši literatury, představuje marketingovou komunikaci, marketingové plánování včetně použitých analýz a podrobněji popisuje zejména podstatu, komponenty, postup a vyladění všech prvků integrované marketingové komunikace. Analytická část pak aplikuje získané teoretické poznatky do prostředí zvolené firmy. Jsou provedeny marketingové situační analýzy: SWOT a Porterova analýza oborového okolí, dále je rozebrána současná marketingová komunikace a realizován marketingový výzkum u zákazníků společnosti. Poslední kapitolou práce je aplikační část, která navrhuje konkrétní řešení pro efektivnější integraci a vyladění konceptu integrované marketingové komunikace v prostředí podniku.
Anotace v angličtině
The thesis is dedicated to integrated marketing communication, its analysis of the company FERONA THYSSEN PLASTICS, s. r. o. then presents opportunities for improvement and optimization in the company. The theoretical part includes a literature review, also is introducing a marketing communication, marketing planning including analysis and describes in more detail the nature, components, the process and the tuning of all components of integrated marketing communications. The analytical part applies theoretical knowledge in the environment of the selected company. These marketing situational analysis are done: SWOT analysis and Porter's analysis of the professional environment, further is discussed the current marketing communication and the marketing research conducted among the company's customers. The last charter of the thesis is the application part, which proposes specific solutions for efficient integration and tuning of the concept of integrated marketing communications in the enterprise environment.
Diplomová práce se věnuje integrované marketingové komunikaci, její analýze ve společnosti FERONA THYSSEN PLASTICS, s. r. o. a následně představuje možnosti pro její zlepšení a optimalizaci v této firmě. Teoretická část obsahuje rešerši literatury, představuje marketingovou komunikaci, marketingové plánování včetně použitých analýz a podrobněji popisuje zejména podstatu, komponenty, postup a vyladění všech prvků integrované marketingové komunikace. Analytická část pak aplikuje získané teoretické poznatky do prostředí zvolené firmy. Jsou provedeny marketingové situační analýzy: SWOT a Porterova analýza oborového okolí, dále je rozebrána současná marketingová komunikace a realizován marketingový výzkum u zákazníků společnosti. Poslední kapitolou práce je aplikační část, která navrhuje konkrétní řešení pro efektivnější integraci a vyladění konceptu integrované marketingové komunikace v prostředí podniku.
Anotace v angličtině
The thesis is dedicated to integrated marketing communication, its analysis of the company FERONA THYSSEN PLASTICS, s. r. o. then presents opportunities for improvement and optimization in the company. The theoretical part includes a literature review, also is introducing a marketing communication, marketing planning including analysis and describes in more detail the nature, components, the process and the tuning of all components of integrated marketing communications. The analytical part applies theoretical knowledge in the environment of the selected company. These marketing situational analysis are done: SWOT analysis and Porter's analysis of the professional environment, further is discussed the current marketing communication and the marketing research conducted among the company's customers. The last charter of the thesis is the application part, which proposes specific solutions for efficient integration and tuning of the concept of integrated marketing communications in the enterprise environment.
1. Proveďte rešerši odborné literatury a zpracujte teoretická východiska k zadanému tématu práce.
2. Stanovte cíl práce, výzkumné otázky a metodologii výzkumu.
3. Charakterizujte zvolenou firmu a její produkty, analyzujte oborové okolí - Porterův model.
4. Proveďte analýzu integrované marketingové komunikace dle stanovených kritérií.
5. Vyhodnoťte zjištěná data a verifikujte výzkumné otázky.
6. Na základě výsledků analýzy zpracujte vlastní projekt s cílem efektivního využití integrované marketingové komunikace ve zvolené společnosti. Naznačte a popište možnosti aplikace do praxe.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši odborné literatury a zpracujte teoretická východiska k zadanému tématu práce.
2. Stanovte cíl práce, výzkumné otázky a metodologii výzkumu.
3. Charakterizujte zvolenou firmu a její produkty, analyzujte oborové okolí - Porterův model.
4. Proveďte analýzu integrované marketingové komunikace dle stanovených kritérií.
5. Vyhodnoťte zjištěná data a verifikujte výzkumné otázky.
6. Na základě výsledků analýzy zpracujte vlastní projekt s cílem efektivního využití integrované marketingové komunikace ve zvolené společnosti. Naznačte a popište možnosti aplikace do praxe.
Seznam doporučené literatury
CLOW, Kenneth E. a Donald BAACK. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2008. ISBN 978-80-251-1769-9.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha: Oeconomica, 2009. ISBN 978-80-245-1520-5.
HOMMEROVÁ, Dita. CRM v podnikových procesech. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4388-2.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. V Brně: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7.
KOTLER, Philip. Marketing management. 10. rozš. vyd. Praha: Grada, c2001. Profesionál. ISBN 80-247-0016-6.
SOLOMON, Michael R., Greg W. MARSHALL a Elnora W. STUART. Marketing očima světových marketing manažerů. Brno: Computer Press, c2006. Business books (Computer Press). ISBN 80-251-1273-X.
Seznam doporučené literatury
CLOW, Kenneth E. a Donald BAACK. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2008. ISBN 978-80-251-1769-9.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha: Oeconomica, 2009. ISBN 978-80-245-1520-5.
HOMMEROVÁ, Dita. CRM v podnikových procesech. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4388-2.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. V Brně: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7.
KOTLER, Philip. Marketing management. 10. rozš. vyd. Praha: Grada, c2001. Profesionál. ISBN 80-247-0016-6.
SOLOMON, Michael R., Greg W. MARSHALL a Elnora W. STUART. Marketing očima světových marketing manažerů. Brno: Computer Press, c2006. Business books (Computer Press). ISBN 80-251-1273-X.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
1. Vo svojom odporúčaní na str. 92 navrhujete monitorovať trh práce za účelom hľadania a výberu kvalifikovaných pracovníkov. Ako má byť, podľa Vás, monitoring trhu práce realizovaný? Student plně odpověděl na položenou otázku.
2. Navrhnite konkrétny spôsob využitia ambush marketingu (str. 96) v spoločnosti FERONA THYSSEN PLASTICS, s. r. o.
3. Ako ste zaznamenávali obsah rozhovorov a kde sú tieto záznamy k dispozícii? Prečo nie je štruktúra rozhovoru súčasťou prílohy? Student plně odpověděl na položenou otázku.