Diplomová práce se zabývá propagací tří největších tělovýchovných jednot působících na území Československa v letech 1918 1938. Srovnávanými tělovýchovnými jednotami jsou Československá obec sokolská, Československý orel a Dělnická tělovýchovná jednota. Zaměřuje se na propagaci z hlediska regionální působnosti pouze na území Čech a Moravy. Porovnává propagační aktivity těchto organizací z pohledu zvolených cílových skupin a užitých propagačních prostředků. V závěru se věnuje srovnání propagačních aktivit výše zmíněných tělovýchovných jednot a předkládá možnosti jejich využití v současnosti.
Anotace v angličtině
This diploma thesis analyzes promotion of the three most famous sport organizations which operated in Czechoslovakia in the period of 1918 1938. They are Československá obec sokolská, Československý orel and Dělnická tělovýchovná jednota. The thesis studies pro-motion in the region of Bohemia and Moravia. Finally compares their promotional tools and activities.
Diplomová práce se zabývá propagací tří největších tělovýchovných jednot působících na území Československa v letech 1918 1938. Srovnávanými tělovýchovnými jednotami jsou Československá obec sokolská, Československý orel a Dělnická tělovýchovná jednota. Zaměřuje se na propagaci z hlediska regionální působnosti pouze na území Čech a Moravy. Porovnává propagační aktivity těchto organizací z pohledu zvolených cílových skupin a užitých propagačních prostředků. V závěru se věnuje srovnání propagačních aktivit výše zmíněných tělovýchovných jednot a předkládá možnosti jejich využití v současnosti.
Anotace v angličtině
This diploma thesis analyzes promotion of the three most famous sport organizations which operated in Czechoslovakia in the period of 1918 1938. They are Československá obec sokolská, Československý orel and Dělnická tělovýchovná jednota. The thesis studies pro-motion in the region of Bohemia and Moravia. Finally compares their promotional tools and activities.
1. Proveďte rešerši odborné literatury vztahující se k tématu a stanovte cíle diplomové práce
2. Popište problematiku propagace zvolených tělovýchovných jednot v Čechách a na Moravě v letech 1918 až 1938 s využitím archivních materiálů
3. Porovnejte propagaci vybraných tělovýchovných jednot z hlediska celorepublikové působnosti
4. Zhodnoťte výstupy z porovnávaných propagací a naplnění cílů diplomové práce
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši odborné literatury vztahující se k tématu a stanovte cíle diplomové práce
2. Popište problematiku propagace zvolených tělovýchovných jednot v Čechách a na Moravě v letech 1918 až 1938 s využitím archivních materiálů
3. Porovnejte propagaci vybraných tělovýchovných jednot z hlediska celorepublikové působnosti
4. Zhodnoťte výstupy z porovnávaných propagací a naplnění cílů diplomové práce
Seznam doporučené literatury
KÖSSL, Jiří. KRÁTKÝ, František. MAREK Jaroslav. 1986. Dějiny tělesné výchovy. Vyd. 1. Praha: OLYMPIA. 505/21/857
KÖSSL, Jiří. ŠTUMBAUER, Jan. WAIC, Marek. 2008. Vybrané kapitoly z dějin tělesné kultury. Vyd. 3. Praha: Karolinum. ISBN 978-80-246-1566-0
SEDLÁČEK, František, KOVÁŘ, Stanislav a BARCHÁNEK, Josef, 1947. Prodáváme reklamou. V Praze: Tiskařské a vydavatelské družstvo československého obchodnictva. 412-[II] s., [XXIV] s. obr. příl. Malá edice československého podnikání
SOLAR, Jiří, 1938. Reklamní příručka. Praha: J. Solar
SUTNAR, Miroslav. 1948. Co dokáže reklama. Praha
VOŠAHLÍKOVÁ, Pavla. 1999. Zlaté časy české reklamy. Vyd. 1. Praha: Karolinum. ISBN 80-7184-715-1
WAIC, Marek. 2012. Byli jsme a budem: 150 let Sokola. Vyd. 1. Praha: Agentura LEMAN, s.r.o. ISBN 978-80-260-1625-0
Seznam doporučené literatury
KÖSSL, Jiří. KRÁTKÝ, František. MAREK Jaroslav. 1986. Dějiny tělesné výchovy. Vyd. 1. Praha: OLYMPIA. 505/21/857
KÖSSL, Jiří. ŠTUMBAUER, Jan. WAIC, Marek. 2008. Vybrané kapitoly z dějin tělesné kultury. Vyd. 3. Praha: Karolinum. ISBN 978-80-246-1566-0
SEDLÁČEK, František, KOVÁŘ, Stanislav a BARCHÁNEK, Josef, 1947. Prodáváme reklamou. V Praze: Tiskařské a vydavatelské družstvo československého obchodnictva. 412-[II] s., [XXIV] s. obr. příl. Malá edice československého podnikání
SOLAR, Jiří, 1938. Reklamní příručka. Praha: J. Solar
SUTNAR, Miroslav. 1948. Co dokáže reklama. Praha
VOŠAHLÍKOVÁ, Pavla. 1999. Zlaté časy české reklamy. Vyd. 1. Praha: Karolinum. ISBN 80-7184-715-1
WAIC, Marek. 2012. Byli jsme a budem: 150 let Sokola. Vyd. 1. Praha: Agentura LEMAN, s.r.o. ISBN 978-80-260-1625-0
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
1. Cieľ uvádza autorka ako porovnanie 3 telovýchovných jednôt v minulosti. Nemal by to byť skôr prostriedok a skutočným cieľom práce by mal byť aj akýsi odkaz dnešku?
2. Je autorka presvedčená, že tlačené propagačné prostriedky v súčasnosti už nemajú svoju odozvu?
3. Stretla sa pri dobovej analýze aj s prvkami interných PR, resp. human relations spolkov?
Studentka zodpověděla položené dotazy.