Autor aplikuje své dosavadní zkušenosti v podmínkách nových marketingových a komunikační trendů, přičemž řeší hlavně strategické záměry firmy McGREGOR při uvedení nového produktu (strojově pletených modelů) na trh včetně tvorby jeho produktového jména a koncepčního řešení design manuálu. V práci jsou využity dostupné tržní informace a možnosti dosažení strategických cílů. Autor nezapomíná na rozpočtovou náročnost celého projektu, přičemž ho uvozuje časovým horizontem. Výsledkem práce ''Praktické řízení marketingové činnosti‘‘ fy McGREGOR je pohled na nový produkt a značku, které jsou charakteristické svou jedinečností, především v oblasti designu. Autor předkládá tuto diplomovou práci marketingové a komunikační teorii i praxi navýsost zodpovědně, především však k otevřené diskuzi s cílem vyvolat odezvu jakékoliv formy.
Anotace v angličtině
The author has applied his current experience in the conditions of new marketing and communication trends. He has mainly solved the strategic aims of the company McGREGOR while the new product (machine knitted models) is launched in the market including a creation of its production name and material conception designing. The thesis contents a range of market information and sources available to meet strategic goals. The author has not forgotten for the budget intensiveness of the project, which is limited by a time horizon. At the end of the thesis ''Practical management of marketing activity‘‘ of the company McGREGOR is a new view for a new product and its mark or trademark which is characteristic with its originality especially in the field of designing. The thesis is posited as a really serious work to impulse an open discussion causing any response in any form.
Klíčová slova
marketing - marketingové řízení - trh - marketingová strategie - koncepce - SWOT analýza - průzkum - konkurence - model GE - marketingový mix - produkt - zboží - služby - distribuce - cena - komunikace - vývoj nových produktů - určování cen - komunikační mix - marketingová komunikace - nástroje komunikace -značka - image značky - pověst - slogan - osobní prodej - podpora prodeje - propagace - přímý marketing - publicita - reklama - design manuál - rozpočet - implementace strategie - organizační schéma - maticové schéma - strategická podnikatelská jednotka - marketingová kontrola - marketingový audit
Klíčová slova v angličtině
marketing - marketing management - market - marketing strategy - koncept - SWOT analysis - exploration - competition - model GE - marketing mix - produkt - goods - services - place - price - promotion - new-product development - pricing products - communication mix - marketing communications - communications tools - brand - brand image - goodwill - claim - personal selling - sales promotion - promotion - direkt marketing - public relations - advertising - design manual - budget - implementation strategy - organizational design - matrix design - strategic business unit - marketing control proces - marketing audit
Rozsah průvodní práce
85 s., 2 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Autor aplikuje své dosavadní zkušenosti v podmínkách nových marketingových a komunikační trendů, přičemž řeší hlavně strategické záměry firmy McGREGOR při uvedení nového produktu (strojově pletených modelů) na trh včetně tvorby jeho produktového jména a koncepčního řešení design manuálu. V práci jsou využity dostupné tržní informace a možnosti dosažení strategických cílů. Autor nezapomíná na rozpočtovou náročnost celého projektu, přičemž ho uvozuje časovým horizontem. Výsledkem práce ''Praktické řízení marketingové činnosti‘‘ fy McGREGOR je pohled na nový produkt a značku, které jsou charakteristické svou jedinečností, především v oblasti designu. Autor předkládá tuto diplomovou práci marketingové a komunikační teorii i praxi navýsost zodpovědně, především však k otevřené diskuzi s cílem vyvolat odezvu jakékoliv formy.
Anotace v angličtině
The author has applied his current experience in the conditions of new marketing and communication trends. He has mainly solved the strategic aims of the company McGREGOR while the new product (machine knitted models) is launched in the market including a creation of its production name and material conception designing. The thesis contents a range of market information and sources available to meet strategic goals. The author has not forgotten for the budget intensiveness of the project, which is limited by a time horizon. At the end of the thesis ''Practical management of marketing activity‘‘ of the company McGREGOR is a new view for a new product and its mark or trademark which is characteristic with its originality especially in the field of designing. The thesis is posited as a really serious work to impulse an open discussion causing any response in any form.
Klíčová slova
marketing - marketingové řízení - trh - marketingová strategie - koncepce - SWOT analýza - průzkum - konkurence - model GE - marketingový mix - produkt - zboží - služby - distribuce - cena - komunikace - vývoj nových produktů - určování cen - komunikační mix - marketingová komunikace - nástroje komunikace -značka - image značky - pověst - slogan - osobní prodej - podpora prodeje - propagace - přímý marketing - publicita - reklama - design manuál - rozpočet - implementace strategie - organizační schéma - maticové schéma - strategická podnikatelská jednotka - marketingová kontrola - marketingový audit
Klíčová slova v angličtině
marketing - marketing management - market - marketing strategy - koncept - SWOT analysis - exploration - competition - model GE - marketing mix - produkt - goods - services - place - price - promotion - new-product development - pricing products - communication mix - marketing communications - communications tools - brand - brand image - goodwill - claim - personal selling - sales promotion - promotion - direkt marketing - public relations - advertising - design manual - budget - implementation strategy - organizational design - matrix design - strategic business unit - marketing control proces - marketing audit
Zásady pro vypracování
1. Proveďte průzkum teoretické základny domácích i zahraniční odborných zdrojů charakterizující marketingové činnosti a jejich vývoj s souvislosti s požadavky trhu.
2. Stanovte cíle a hypotézy odpovídající strategickým záměrům firmy a s využitím primárních i sekundárních údajů analyzujte současnou situaci na trhu.
3. S využitím získaných dílčích informací doplňte strategické cíle, navrhněte způsob jejich dosažení a doplňte ekonomickou náročnost projektu.
4. V závěru navrhněte náročnost projektu z pohledu času a možnosti budoucího využití.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte průzkum teoretické základny domácích i zahraniční odborných zdrojů charakterizující marketingové činnosti a jejich vývoj s souvislosti s požadavky trhu.
2. Stanovte cíle a hypotézy odpovídající strategickým záměrům firmy a s využitím primárních i sekundárních údajů analyzujte současnou situaci na trhu.
3. S využitím získaných dílčích informací doplňte strategické cíle, navrhněte způsob jejich dosažení a doplňte ekonomickou náročnost projektu.
4. V závěru navrhněte náročnost projektu z pohledu času a možnosti budoucího využití.
Seznam doporučené literatury
Horáková, H.: Strategický marketing. VŠE, Praha 1997, 90 stran, ISBN 80-7079-920-8
Kotler, P.: Marketing managament. Victoria Publishing, Praha 1992, 789 stran, ISBN 80-85605-08-2
Seifertová, V.: Základy marketingu. ČVUT, Praha, 1999, 167 stran, ISBN 80-01-01995-0
Schwarz, O.: Efektivní marketing - taktika podnikání. Grada, Praha, 1992, 114 stran, ISBN 80-85424-84-3
Seznam doporučené literatury
Horáková, H.: Strategický marketing. VŠE, Praha 1997, 90 stran, ISBN 80-7079-920-8
Kotler, P.: Marketing managament. Victoria Publishing, Praha 1992, 789 stran, ISBN 80-85605-08-2
Seifertová, V.: Základy marketingu. ČVUT, Praha, 1999, 167 stran, ISBN 80-01-01995-0
Schwarz, O.: Efektivní marketing - taktika podnikání. Grada, Praha, 1992, 114 stran, ISBN 80-85424-84-3