Cílem práce vytvoření ucelené komunikační strategie Fakulty managementu Vysoké školy ekonomické v Praze. Práce je členěna do tří celků. Teoretická část se zabývá literární rešerší marketingových a komunikačních strategických nástrojů s přihlédnutím ke specifikům vzdělávacích institucí. Praktická část představuje kvalitativní výzkum, jehož výsledky jsou společně s výstupy z teoretické části převedeny do projektu, jehož výstupem je právě vy-tvoření komunikační strategie.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is to create a comprehensive communication strategy for the Universi-ty of Economics, the Faculty of Management. The thesis is divided into three parts. The theoretical part deals with literature review of the strategic marketing and communication tools with regard to the specifics of educational institutions. Practical part presents qualita-tive research, whose results, together with the outputs from the theoretical part, are trans-ferred to the project, the output of which is creating a communication strategy.
Klíčová slova
marketingová strategie, komunikační strategie, marketingová komunikace, vzdělávání, vy-soká škola
Klíčová slova v angličtině
marketing strategy, communication strategy, marketing communications, education, univer-sity
Rozsah průvodní práce
101 s. (155 577 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem práce vytvoření ucelené komunikační strategie Fakulty managementu Vysoké školy ekonomické v Praze. Práce je členěna do tří celků. Teoretická část se zabývá literární rešerší marketingových a komunikačních strategických nástrojů s přihlédnutím ke specifikům vzdělávacích institucí. Praktická část představuje kvalitativní výzkum, jehož výsledky jsou společně s výstupy z teoretické části převedeny do projektu, jehož výstupem je právě vy-tvoření komunikační strategie.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is to create a comprehensive communication strategy for the Universi-ty of Economics, the Faculty of Management. The thesis is divided into three parts. The theoretical part deals with literature review of the strategic marketing and communication tools with regard to the specifics of educational institutions. Practical part presents qualita-tive research, whose results, together with the outputs from the theoretical part, are trans-ferred to the project, the output of which is creating a communication strategy.
Klíčová slova
marketingová strategie, komunikační strategie, marketingová komunikace, vzdělávání, vy-soká škola
Klíčová slova v angličtině
marketing strategy, communication strategy, marketing communications, education, univer-sity
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické poznatky o komunikaci vzdělávacích organizací.
2. Formulujte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3. Proveďte kvalitativně orientovaný primární výzkum vzhledem k cílům práce.
4. Analyzujte výsledky výzkumu a vyvoďte z nich závěry.
5. Vytvořte strategii komunikace pro zvolenou vysokou školu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické poznatky o komunikaci vzdělávacích organizací.
2. Formulujte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3. Proveďte kvalitativně orientovaný primární výzkum vzhledem k cílům práce.
4. Analyzujte výsledky výzkumu a vyvoďte z nich závěry.
5. Vytvořte strategii komunikace pro zvolenou vysokou školu.
Seznam doporučené literatury
DE PELSMACKER, Patrick, Maggie GEUENS a Joeri VAN DEN BERGH, 2004. Marketing communications. 2nd ed. Harlow: Financial Times Prentice Hall. ISBN 978-0-273-68500-5.
KARLÍČEK, Miroslav, 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a Karen F. A. FOX, 1995. Strategic marketing for educational institutions. 2nd ed. Englewood Cliffs, N.J: Prentice Hall. ISBN 978-0-13-668989-8.
SOUKALOVÁ, Radomila, 2011. Současná role komunikace vysoké školy s cílovými skupinami. Zlín: VeRBuM. ISBN 978-80-87500-14-9.
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2009. Marketingové řízení školy. Praha: Wolters Kluwer Česká republika. ISBN 978-80-7357-494-9.
Seznam doporučené literatury
DE PELSMACKER, Patrick, Maggie GEUENS a Joeri VAN DEN BERGH, 2004. Marketing communications. 2nd ed. Harlow: Financial Times Prentice Hall. ISBN 978-0-273-68500-5.
KARLÍČEK, Miroslav, 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a Karen F. A. FOX, 1995. Strategic marketing for educational institutions. 2nd ed. Englewood Cliffs, N.J: Prentice Hall. ISBN 978-0-13-668989-8.
SOUKALOVÁ, Radomila, 2011. Současná role komunikace vysoké školy s cílovými skupinami. Zlín: VeRBuM. ISBN 978-80-87500-14-9.
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2009. Marketingové řízení školy. Praha: Wolters Kluwer Česká republika. ISBN 978-80-7357-494-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent - prof. Pavelka):
1. Pomocí kterých výzkumných metod lze odpovědět na Vaši VO2: "Je současná komunikace Fakulty managementu Vysoké školy ekonomické schopna vyhovět potřebám a zájmu tohoto segmentu?"
Odpověď: Student plně odpověděl na položenou otázku.
2. V práci je uvedeno, že "Vysoké školy můžeme v návaznosti na vysokoškolský zákon primárně rozdělit na veřejné, státní, soukromé a zahraniční vysoké školy působící na území České republiky." (S. 13.) Nedefinoval jste status ani státní ani zahraniční vysoké školy působící na území České republiky. Můžete jejich status popsat?
Odpověď: Student plně odpověděl na položenou otázku.
3. Jak byli vybíráni respondenti ze souboru Uchazeči a Studenti, pokud jste vybíral respondenta z kohorty studentů se stejnými, anebo obdobnými studijními výsledky.
Odpověď: Student plně odpověděl na položenou otázku.
4. Jakým způsobem jste získával a vyhodnocoval data ze získaných rozhovorů? Na jednom místě mluvíte o kódování.
Odpověď: Student plně odpověděl na položenou otázku.