Tato práce se zabývá otázkou důležitosti firemní kultury v začínající společnosti a jejího vlivu na motivaci, efektivitu a loajalitu zaměstnanců. Praktická část diplomové práce analyzuje současný stav firemní kultury prostřednictvím kvalitativního průzkumu. V rámci projektové části jsou navrženy změny a doporučení, které zohlední současný stav tak, aby jejich implementace do firemní kultury byla co nejjednodušší a časově i finančně přijatelná.
Anotace v angličtině
This thesis speaks about importance of corporate culture for startups. How does it affect employers´ motivation, effectiveness and loyalty? First of all, practical part of this thesis analyses current corporate culture. Qualitative research is used here. Finally, the third part of this thesis contains some recommendation and suggestion which is based on current position of the company. Its implementation should be as easy as possible and timely and financially acceptable.
corporate culture, internal communication, qualitative research, human resources, corporate values, corporate philosophy, public relations
Rozsah průvodní práce
89 s.(186 190 znaků vč. mezer)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce se zabývá otázkou důležitosti firemní kultury v začínající společnosti a jejího vlivu na motivaci, efektivitu a loajalitu zaměstnanců. Praktická část diplomové práce analyzuje současný stav firemní kultury prostřednictvím kvalitativního průzkumu. V rámci projektové části jsou navrženy změny a doporučení, které zohlední současný stav tak, aby jejich implementace do firemní kultury byla co nejjednodušší a časově i finančně přijatelná.
Anotace v angličtině
This thesis speaks about importance of corporate culture for startups. How does it affect employers´ motivation, effectiveness and loyalty? First of all, practical part of this thesis analyses current corporate culture. Qualitative research is used here. Finally, the third part of this thesis contains some recommendation and suggestion which is based on current position of the company. Its implementation should be as easy as possible and timely and financially acceptable.
corporate culture, internal communication, qualitative research, human resources, corporate values, corporate philosophy, public relations
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce.
2. Definujte cíle práce, metody práce a výzkumné otázky.
3. Analyzujte současný stav firemní kultury ve zvolené firmě.
4. Zpracujte výzkumné šetření firemní kultury v dané firmě s využitím kvalitativních metod, vyvoďte závěry.
5. Na základě zjištěného navrhněte případné změny a doporučení koncepce firemní kultury.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce.
2. Definujte cíle práce, metody práce a výzkumné otázky.
3. Analyzujte současný stav firemní kultury ve zvolené firmě.
4. Zpracujte výzkumné šetření firemní kultury v dané firmě s využitím kvalitativních metod, vyvoďte závěry.
5. Na základě zjištěného navrhněte případné změny a doporučení koncepce firemní kultury.
Seznam doporučené literatury
BROOKS, Ian. Firemní kultura: jedinci, skupiny, organizace a jejich chování. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003, 296 s. ISBN 80-7226-763-9
ARMSTRONG, Michael. Řízení lidských zdrojů: nejnovější trendy a postupy : 10. vydání. Praha: Grada, 2007, 788 s. Expert. ISBN 978-80-247-1407-3.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
URBAN, Jan. Firemní kultura a identita. Praha: Ústav práva a právní vědy, 2014, 110 s. Právo a management. ISBN 978-80-87974-05-6.
VYSEKALOVÁ, Jitka a MIKEŠ, Jiří. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
Seznam doporučené literatury
BROOKS, Ian. Firemní kultura: jedinci, skupiny, organizace a jejich chování. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003, 296 s. ISBN 80-7226-763-9
ARMSTRONG, Michael. Řízení lidských zdrojů: nejnovější trendy a postupy : 10. vydání. Praha: Grada, 2007, 788 s. Expert. ISBN 978-80-247-1407-3.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
URBAN, Jan. Firemní kultura a identita. Praha: Ústav práva a právní vědy, 2014, 110 s. Právo a management. ISBN 978-80-87974-05-6.
VYSEKALOVÁ, Jitka a MIKEŠ, Jiří. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
Přílohy volně vložené
CD - práce v pdf + nahrávky hloubkových rozhovorů
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět níže položené otázky.
V posudku vedoucího byly položeny tyto otázky:
1. Co bude, podle Vás, nejobtížnější při zavádění Vašich návrhů do života firmy? Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
1. Seznamte komisi podrobněji s činností organizace, kterou analyzujete. Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Jaké metody zvolíte pro analýzu účinnosti Vámi navrhovaných opatření? Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. Jaký je vztah firemní kultury k image organizace a jak se to projevuje v konkrétním případě Vaší firmy? Studentka plně odpověděla na položenou otázku.