Diplomová práce se zabývá využitím eventu ve fundraisingu.
Práce je rozdělena na tři části teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretické části je zpracována literární rešerše z oblasti fundraisingu, veřejných sbírek, event marketingu, marketingových komunikací a analytických metod. V analytické části je zpracováno dotazníkové šetření, dále pak PEST analýza a analýza konkurence. Poslední část diplomové práce se zabývá zpracováním projektu, jehož součástí je představení společnosti, popis projektu, časový harmonogram projektu a analýza nákladu. Podstatnou část projektové části tvoří návrh komunikační kampaně. Práce je zakončena analýzou rizik a jejich řízením.
Anotace v angličtině
The master thesis deals with the use of event fundraising.
This work is divided into three parts theoretical, analytical and project. The theoretical part is compiled from the literature review in the field of fundraising, public collections, event marketing, marketing communications and analytical methods. This part is followed by the survey, which is processed in the analytical part together with the PEST analysis and the competiton analysis. The last part of this thesis deals with the processing of the project including the company introduction, project description, project schedule and cost analysis. The substantial part of the practical part constitutes the proposal of the communication strategy. The work is finished by the risk analysis and its management.
Fundraising, event, public collections, marketing communications, analysis.
Rozsah průvodní práce
83 s. (123 155 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá využitím eventu ve fundraisingu.
Práce je rozdělena na tři části teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretické části je zpracována literární rešerše z oblasti fundraisingu, veřejných sbírek, event marketingu, marketingových komunikací a analytických metod. V analytické části je zpracováno dotazníkové šetření, dále pak PEST analýza a analýza konkurence. Poslední část diplomové práce se zabývá zpracováním projektu, jehož součástí je představení společnosti, popis projektu, časový harmonogram projektu a analýza nákladu. Podstatnou část projektové části tvoří návrh komunikační kampaně. Práce je zakončena analýzou rizik a jejich řízením.
Anotace v angličtině
The master thesis deals with the use of event fundraising.
This work is divided into three parts theoretical, analytical and project. The theoretical part is compiled from the literature review in the field of fundraising, public collections, event marketing, marketing communications and analytical methods. This part is followed by the survey, which is processed in the analytical part together with the PEST analysis and the competiton analysis. The last part of this thesis deals with the processing of the project including the company introduction, project description, project schedule and cost analysis. The substantial part of the practical part constitutes the proposal of the communication strategy. The work is finished by the risk analysis and its management.
Fundraising, event, public collections, marketing communications, analysis.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte základní pojmy, stanovte cíl práce.
2. Popište současný stav řešení problematiky a proveďte analýzu vztahující se ke zvolenému tématu (vlastní průzkumné šetření).
3. Ze zjištěných dat vyvoďte závěry a zodpovězte výzkumnou otázku.
4. V projektové části navrhněte řešení zkoumaného problému s ohledem na jeho realizaci v praxi (rizika projektu).
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte základní pojmy, stanovte cíl práce.
2. Popište současný stav řešení problematiky a proveďte analýzu vztahující se ke zvolenému tématu (vlastní průzkumné šetření).
3. Ze zjištěných dat vyvoďte závěry a zodpovězte výzkumnou otázku.
4. V projektové části navrhněte řešení zkoumaného problému s ohledem na jeho realizaci v praxi (rizika projektu).
Seznam doporučené literatury
BOUKAL, Petr. Fundraising pro neziskové organizace. Praha: Grada, 2013, 260 s. Expert. ISBN 978-80-247-4487-2.
CLOW, Kenneth E. a Donald BAACK. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2008, 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
PRESTON, Chris. Event marketing: how to successfully promote events, festivals, conventions, and expositions. 2nd ed. Hoboken, New Jersey: John Wiley, c2012, 300 s. Wiley event management series. ISBN 978-0-470-89107-0.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. Expert. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
BOUKAL, Petr. Fundraising pro neziskové organizace. Praha: Grada, 2013, 260 s. Expert. ISBN 978-80-247-4487-2.
CLOW, Kenneth E. a Donald BAACK. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2008, 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
PRESTON, Chris. Event marketing: how to successfully promote events, festivals, conventions, and expositions. 2nd ed. Hoboken, New Jersey: John Wiley, c2012, 300 s. Wiley event management series. ISBN 978-0-470-89107-0.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. Expert. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentaku na Státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
1. Zvolte vhodnou metodu analýzy konkurence a stručně popište její realizaci.
2. Pokuste se uvést důvody, proč nejvíce respondentů ukončilo vyplňování dotazníků u otevřené otázky "Jaké benefiční/charitativní akce znáte? Formulovala byste ji jiným způsobem?
Studentka připraveně reagovala na položené dotazy.