Diplomové práce se zabývá personal brandingem a komunikací umělecké značky. Teoretic-ká část se věnuje základním pojmům související s personal brandingem, art marketingem, budováním značky a marketingovou komunikací. Teoretická část je východiskem pro část praktickou. Praktická část je zaměřena na SWOT analýzu, analýzu konkurence a zmapování komunikačního mixu umělkyně. Z analýzy jsou zjištěny klíčové prvky, které jsou zásadní pro nastavení marketingové strategie budování osobní značky. Součástí této části je kvanti-tativní i kvalitativní výzkumné šetření, která reflektují marketingovou komunikaci a se-bepropagaci mezi umělci. Na základě výsledků z průzkumu jsou vyvozeny závěry a odpo-vězeny na výzkumné otázky.
Anotace v angličtině
The diploma thesis look into the area of personal branding and communication of art's brand. In the theoretical part there are elementary terms related to personal branding, art marketing, brandbuilding and marketing communication. The theoretical part introduces the bases for the creationof the practical part. The practical part is focused on SWOT analy-sis, the competitor analysis and mapping of marketing communication mix of the artist's brand. The analysis finds out the crucial things for creation of marketing strategy of perso-nal branding. There is also part related to quantititative and qualitative reaserch. It reflects marketing communication on artists field and selfpromotion bewtween artists. Research questions are answered, answers are based on results of research and conclusions are drow-ned.
Klíčová slova
reklama, brand marketing, osobní marketing, marketingová komunikace, umělecká komuni-kace, marketingový plán, kvantitativní výzkum
Klíčová slova v angličtině
Advertising, brand marketing, personal branding, marketing communication, atr marketing, marketing plan, quantitative research
Rozsah průvodní práce
94
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomové práce se zabývá personal brandingem a komunikací umělecké značky. Teoretic-ká část se věnuje základním pojmům související s personal brandingem, art marketingem, budováním značky a marketingovou komunikací. Teoretická část je východiskem pro část praktickou. Praktická část je zaměřena na SWOT analýzu, analýzu konkurence a zmapování komunikačního mixu umělkyně. Z analýzy jsou zjištěny klíčové prvky, které jsou zásadní pro nastavení marketingové strategie budování osobní značky. Součástí této části je kvanti-tativní i kvalitativní výzkumné šetření, která reflektují marketingovou komunikaci a se-bepropagaci mezi umělci. Na základě výsledků z průzkumu jsou vyvozeny závěry a odpo-vězeny na výzkumné otázky.
Anotace v angličtině
The diploma thesis look into the area of personal branding and communication of art's brand. In the theoretical part there are elementary terms related to personal branding, art marketing, brandbuilding and marketing communication. The theoretical part introduces the bases for the creationof the practical part. The practical part is focused on SWOT analy-sis, the competitor analysis and mapping of marketing communication mix of the artist's brand. The analysis finds out the crucial things for creation of marketing strategy of perso-nal branding. There is also part related to quantititative and qualitative reaserch. It reflects marketing communication on artists field and selfpromotion bewtween artists. Research questions are answered, answers are based on results of research and conclusions are drow-ned.
Klíčová slova
reklama, brand marketing, osobní marketing, marketingová komunikace, umělecká komuni-kace, marketingový plán, kvantitativní výzkum
Klíčová slova v angličtině
Advertising, brand marketing, personal branding, marketing communication, atr marketing, marketing plan, quantitative research
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši odborné literatury týkající se personal brandingu, marketingových komunikačních nástrojů a budování značky. Zaměřte se na získání znalostí ohledně řízení komunikace značky, sestavovaní komunikační strategie v závislosti na dosažení stanovených cílů.
2. Formulujte výzkumné otázky, cíl práce a metody pro zpracování práce.
3. V praktické části analyzujte komunikační aktivity vybraného subjektu za využití získaných informací v teoretické části, stanovte vhodnou strategii budování a komunikace značky v porovnání s konkurencí.
4. Stanovte vhodnou vhodnou strategii budování značka a komunikace osobního brandu zvoleného subjektu Adéla Lustigová na českém trhu.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši odborné literatury týkající se personal brandingu, marketingových komunikačních nástrojů a budování značky. Zaměřte se na získání znalostí ohledně řízení komunikace značky, sestavovaní komunikační strategie v závislosti na dosažení stanovených cílů.
2. Formulujte výzkumné otázky, cíl práce a metody pro zpracování práce.
3. V praktické části analyzujte komunikační aktivity vybraného subjektu za využití získaných informací v teoretické části, stanovte vhodnou strategii budování a komunikace značky v porovnání s konkurencí.
4. Stanovte vhodnou vhodnou strategii budování značka a komunikace osobního brandu zvoleného subjektu Adéla Lustigová na českém trhu.
Seznam doporučené literatury
EAGLE, Lynne. Marketing communications. Abingdon, Oxon: Routledge, 2015, xiii, 427 s. ISBN 978-0-415-50771-4
BELK, Russell W., Eileen FISCHER a Robert V. KOZINETS. Qualitative consumer & marketing research. Los Angeles: SAGE, 2013, 234 s. ISBN 978-0-85702-766-5.
JOHNOVÁ, Radka. Marketing kulturního dědictví a umění: [art marketing v praxi]. Praha: Grada, 2008, 284 s. Manažer. Marketing. ISBN 978-80-247-2724-0.
HILL, Elizabeth, Catherine O'SULLIVAN a Terry O'SULLIVAN. Creative arts marketing. 2nd ed. Oxford: Butterworth-Heinemann, 2003, xviii, 360 s. ISBN 978-0-7506-5737-2.
BELCH, George E. a Michael A. BELCH. Advertising and promotion: an integrated marketing communications perspective. 9th ed. New York: McGraw-Hill/Irwin, c2012, xxxiv, 828 s. ISBN 978-0-07-340486-8.
Seznam doporučené literatury
EAGLE, Lynne. Marketing communications. Abingdon, Oxon: Routledge, 2015, xiii, 427 s. ISBN 978-0-415-50771-4
BELK, Russell W., Eileen FISCHER a Robert V. KOZINETS. Qualitative consumer & marketing research. Los Angeles: SAGE, 2013, 234 s. ISBN 978-0-85702-766-5.
JOHNOVÁ, Radka. Marketing kulturního dědictví a umění: [art marketing v praxi]. Praha: Grada, 2008, 284 s. Manažer. Marketing. ISBN 978-80-247-2724-0.
HILL, Elizabeth, Catherine O'SULLIVAN a Terry O'SULLIVAN. Creative arts marketing. 2nd ed. Oxford: Butterworth-Heinemann, 2003, xviii, 360 s. ISBN 978-0-7506-5737-2.
BELCH, George E. a Michael A. BELCH. Advertising and promotion: an integrated marketing communications perspective. 9th ed. New York: McGraw-Hill/Irwin, c2012, xxxiv, 828 s. ISBN 978-0-07-340486-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent - dr. Kotyzová):
1. Jaké vlivy a aktivity působí na osobní branding (viz s. 33)?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Jaké jiné analýzy lze použít jako předstupeň k tvorbě osobního brandingu?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. Předložte vyhodnocení výzkumných otázek.
Odpověď:
4. Konkretizujte jednotlivé části projektu, doplňte o charakteristiku CS, rozpočet, harmonogram, konkrétní aktivity, způsob vyhodnocení, rizika.
Odpověď: Studentka částečně odpověděla na položenou otázku.
Studentka doplnila chybějící informace k projektové části diplomové práce a odprezentovala v průběhu obhajoby práce.