Tato diplomová práce se zabývá marketingovým plánem nového online start-upu se zaměřením na jeho komunikaci. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část definuje základní pojmy jako marketing a marketingový a komunikační mix. Dále stručně popisuje podnikání, start-upy a mobilní aplikace a objasňuje metodiku práce. Praktická část charakterizuje projekt a jeho cílové skupiny, analyzuje trh a konkurenci, objasňuje situaci sportovního marketingu v České republice a následně vyhodnocuje uskutečněné výzkumy. Projektová část využívá poznatků z těchto výzkumů, které aplikuje k vytvoření komunikačního plánu a finálně celý projekt vyhodnocuje a uvádí, zda je vhodný k realizaci.
Anotace v angličtině
The presented thesis deals with the topic of a marketing plan of an emerging online startup. The start-up focuses its attention on communication. This thesis is divided into three parts. The theoretical one defines basic marketing terminology, esp. marketing and marketing and communication mix. Furthermore, it briefly outlines business, start-ups and mobile applications and describes methodology. The analytical part characterizes the project, its target groups, analyses the market and competition, explains the situation of sport marketing
in the Czech Republic and consequently evaluates researches that were carried out. The project part employs findings of these researches and applies them in order to create a communication plan. Finally, it assesses the whole project and states whether the project is suitable for implementation.
marketing, marketing communication, marketing research, sport marketing,
mobile application, online start-up
Rozsah průvodní práce
101 s. (173 975).
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým plánem nového online start-upu se zaměřením na jeho komunikaci. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část definuje základní pojmy jako marketing a marketingový a komunikační mix. Dále stručně popisuje podnikání, start-upy a mobilní aplikace a objasňuje metodiku práce. Praktická část charakterizuje projekt a jeho cílové skupiny, analyzuje trh a konkurenci, objasňuje situaci sportovního marketingu v České republice a následně vyhodnocuje uskutečněné výzkumy. Projektová část využívá poznatků z těchto výzkumů, které aplikuje k vytvoření komunikačního plánu a finálně celý projekt vyhodnocuje a uvádí, zda je vhodný k realizaci.
Anotace v angličtině
The presented thesis deals with the topic of a marketing plan of an emerging online startup. The start-up focuses its attention on communication. This thesis is divided into three parts. The theoretical one defines basic marketing terminology, esp. marketing and marketing and communication mix. Furthermore, it briefly outlines business, start-ups and mobile applications and describes methodology. The analytical part characterizes the project, its target groups, analyses the market and competition, explains the situation of sport marketing
in the Czech Republic and consequently evaluates researches that were carried out. The project part employs findings of these researches and applies them in order to create a communication plan. Finally, it assesses the whole project and states whether the project is suitable for implementation.
marketing, marketing communication, marketing research, sport marketing,
mobile application, online start-up
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k zásadám při sestavování marketingového plánu při zohlednění specifik start-upů v prostředí sportu a nástrojů marketingových komunikací v online prostředí.
2. Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky práce.
3. Charakterizujte vybraný projekt. Na základě primárních šetření (kvali i kvantitativního) a sekundárních zdrojů dat (zejména o konkurenci a prostředí) analyzujte situaci pro vstup firmy na trh.
4. Vypracujte projekt marketingového plánu vycházející z výsledků analýz. Pozornost věnujte zejména nastavení komunikačního plánu pro vstup na trh.
5. Formulujte závěry, limity a omezení realizace plánu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k zásadám při sestavování marketingového plánu při zohlednění specifik start-upů v prostředí sportu a nástrojů marketingových komunikací v online prostředí.
2. Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky práce.
3. Charakterizujte vybraný projekt. Na základě primárních šetření (kvali i kvantitativního) a sekundárních zdrojů dat (zejména o konkurenci a prostředí) analyzujte situaci pro vstup firmy na trh.
4. Vypracujte projekt marketingového plánu vycházející z výsledků analýz. Pozornost věnujte zejména nastavení komunikačního plánu pro vstup na trh.
5. Formulujte závěry, limity a omezení realizace plánu.
Seznam doporučené literatury
ČÁSLAVOVÁ, Eva. Management a marketing sportu. Praha: Olympia, 2009, 228 s. ISBN 9788073761509.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Praha: Albatros, 2011, 486 s. ISBN 9788025134320.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing Strategie a trendy. Praha: Grada, 2013, 362 s. ISBN 9788024746708.
RIES, Eric. Lean Startup. Brno: Bizbooks, 2015, 279 s. ISBN 9788026503897.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb efektivně a moderně. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 9788024750378.
Seznam doporučené literatury
ČÁSLAVOVÁ, Eva. Management a marketing sportu. Praha: Olympia, 2009, 228 s. ISBN 9788073761509.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Praha: Albatros, 2011, 486 s. ISBN 9788025134320.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing Strategie a trendy. Praha: Grada, 2013, 362 s. ISBN 9788024746708.
RIES, Eric. Lean Startup. Brno: Bizbooks, 2015, 279 s. ISBN 9788026503897.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb efektivně a moderně. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 9788024750378.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
1. Uveďte kritéria pro analýzu konkurence. Student z části odpověděl na položenou otázku.
2. Na základě jakých zdrojů byly realizovány SWOT analýzy konkurenčních subjektů? Student z části odpověděl na položenou otázku.
3. Co přinesly rozhovory s nefanoušky? Zařadil byste je i příště? Student z části odpověděl na položenou otázku.