ABSTRAKT
Podstatou diplomové práce je na základě teoretických základů a specifikovaných analýz sestavit návrh komunikační strategie podniku, konkrétně kavárny Tvoje dílna. V teoretické části jsou přiblížena teoretická východiska, kterými jsou marketing se zaměřením na služby, komunikační strategie a corporate identity. Postupy využité při analýzách a výzkumu před-stavuje kapitola Metodika práce. Praktická část přibližuje čtenáři samotný podnik Tvoje dílna, její charakteristiky, současný stav a přiblížení corporate identity. Obsahuje také vy-hodnocení analýz a odpovědi k výzkumným otázkám. Samotný návrh komunikační strate-gie a popis jednotlivých prvků je představen v projektové části.
Anotace v angličtině
The aim of the diploma thesis is creating a company communcation strategy concept based on theroretical basis and specified analyses. Concept is to be tailored for a cafe Tvoje dílna. The theoretical part deals with the theoretical outcomes like marketing aimed at services, communication strategy and corporate identity. The chapter Methodology explains proce-dures used during analyses and researsch done withing this thesis. The practical part describes the cafe itself to the reader, its characteristics, actual state of business and em-phasis on corporate identity. It also contains evaluation of all the analyses and answers to research questions. The communication strategy concept itself and description of ils all elements is presented within the project part of the diploma thesis.
marketing, marketing communications, communication, corporate identity, communication
Rozsah průvodní práce
75
Jazyk
CZ
Anotace
ABSTRAKT
Podstatou diplomové práce je na základě teoretických základů a specifikovaných analýz sestavit návrh komunikační strategie podniku, konkrétně kavárny Tvoje dílna. V teoretické části jsou přiblížena teoretická východiska, kterými jsou marketing se zaměřením na služby, komunikační strategie a corporate identity. Postupy využité při analýzách a výzkumu před-stavuje kapitola Metodika práce. Praktická část přibližuje čtenáři samotný podnik Tvoje dílna, její charakteristiky, současný stav a přiblížení corporate identity. Obsahuje také vy-hodnocení analýz a odpovědi k výzkumným otázkám. Samotný návrh komunikační strate-gie a popis jednotlivých prvků je představen v projektové části.
Anotace v angličtině
The aim of the diploma thesis is creating a company communcation strategy concept based on theroretical basis and specified analyses. Concept is to be tailored for a cafe Tvoje dílna. The theoretical part deals with the theoretical outcomes like marketing aimed at services, communication strategy and corporate identity. The chapter Methodology explains proce-dures used during analyses and researsch done withing this thesis. The practical part describes the cafe itself to the reader, its characteristics, actual state of business and em-phasis on corporate identity. It also contains evaluation of all the analyses and answers to research questions. The communication strategy concept itself and description of ils all elements is presented within the project part of the diploma thesis.
marketing, marketing communications, communication, corporate identity, communication
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu.
2. Stanovte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3. Na základě primárního šetření a analýzy sekundárních dat analyzujte
současnou situaci firmy.
4. Formulujte projekt komunikační strategie a komunikačního plánu na
zvolené období včetně timingu a rozpočtu.
5. Zodpovězte výzkumné otázky, vymezte možnosti a limity realizace projektu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu.
2. Stanovte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3. Na základě primárního šetření a analýzy sekundárních dat analyzujte
současnou situaci firmy.
4. Formulujte projekt komunikační strategie a komunikačního plánu na
zvolené období včetně timingu a rozpočtu.
5. Zodpovězte výzkumné otázky, vymezte možnosti a limity realizace projektu.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary a Philip KOTLER. Marketing: an introduction. Twelfth edition. Boston: Pearson, 2015, 672 s. ISBN 978-1-292-01678-8.
CLOW, Kenneth E. a Donald BAACK. Integrated advertising, promotion, and marketing communications: Kennethe, E. Clow, Donald Baack. 5th ed. Harlow, Essex, England: Pearson Education, c2012. Global edition. ISBN 978-0-273-75328-5.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada, 2012, 271 s. ISBN 978-80-247-4354-7.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011, 304 s. Expert. ISBN 978-80-247-3527-6.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Emoce v marketingu: jak oslovit srdce zákazníka. Praha: Grada, 2014, 289 s. Expert. ISBN 978-80-247-4843-6.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary a Philip KOTLER. Marketing: an introduction. Twelfth edition. Boston: Pearson, 2015, 672 s. ISBN 978-1-292-01678-8.
CLOW, Kenneth E. a Donald BAACK. Integrated advertising, promotion, and marketing communications: Kennethe, E. Clow, Donald Baack. 5th ed. Harlow, Essex, England: Pearson Education, c2012. Global edition. ISBN 978-0-273-75328-5.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada, 2012, 271 s. ISBN 978-80-247-4354-7.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011, 304 s. Expert. ISBN 978-80-247-3527-6.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Emoce v marketingu: jak oslovit srdce zákazníka. Praha: Grada, 2014, 289 s. Expert. ISBN 978-80-247-4843-6.
Přílohy volně vložené
PI Představení projektu (CD)
PII Focus group 1. sk (CD)
PIII Focus group 2.sk (CD)
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent - dr. Kotyzová):
1. Jak lze v sektoru služeb použít direct marketing? Kdo ve vašem případě může být jeho tvůrcem?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Jak zajistíte klidné tvůrčí prostředí různorodým cílovým skupinám?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. Jaká je/bude forma zpětné vazby s návštěvníky kavárny? Jak jsou/budou poznatky využívány?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
Vedoucí práce - dr. Martina Juříková ve svém posudku položila studentce tyto otázky:
1. Objasněte, jak jste výsledky jednotlivých šetření aplikovala do projektu.
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Cíl FG je zřejmý, ale s jakým cílem a k čemu jste realizovala pretest? Proč "není samotná pretestová skupina přílohou práce"?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. Nastavte SMART cíle komunikační strategie a roční (příp. sezónní) finanční, personální a časovou náročnost komunikace.
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.