Cílem práce je vytvořit marketingový plán na reciproční sponzoring pro firmu XY, která půjčuje firmě AB technická zařízení na automobilové závody. Ta jsou potřebná k získávání dat pro zajištění spojení a zpracování výsledků. Teoretická část nás seznámí s pojmy SWOT analýza, public relations a sponzoring. Také nás seznámí se základními principy fungování přístrojů používaných při rallye. Analytická část má za úkol zjistit, jestli by byla navržená forma sponzoringu pro firmu XY výhodná, protože by se více dostala do povědomí veřejnosti. Proto provedu SWOT analýzu před a po zavedení celého plánu.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is a creation of a marketing plan for the reciprocal sponsoring targeted for XY company, which lends technical rally equipments to AB company. Those are needed for data mining to provide a connection and results processing. A theoretical part introduces us with the terms SWOT analysis, Public Relations, sponsoring, which is a part of PR tools. Here also a functioning of rally equipments will be described. An analytic part deals with a task to figure out, whether the proposed sponsoring was advantageous for the XY company by introducing more data to public. That is why I run SWOT analysis before and after sponsoring introduction.
public relations, sponzoring, SWOT analysis, rallye, radio stations
Rozsah průvodní práce
49
Jazyk
AN
Anotace
Cílem práce je vytvořit marketingový plán na reciproční sponzoring pro firmu XY, která půjčuje firmě AB technická zařízení na automobilové závody. Ta jsou potřebná k získávání dat pro zajištění spojení a zpracování výsledků. Teoretická část nás seznámí s pojmy SWOT analýza, public relations a sponzoring. Také nás seznámí se základními principy fungování přístrojů používaných při rallye. Analytická část má za úkol zjistit, jestli by byla navržená forma sponzoringu pro firmu XY výhodná, protože by se více dostala do povědomí veřejnosti. Proto provedu SWOT analýzu před a po zavedení celého plánu.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is a creation of a marketing plan for the reciprocal sponsoring targeted for XY company, which lends technical rally equipments to AB company. Those are needed for data mining to provide a connection and results processing. A theoretical part introduces us with the terms SWOT analysis, Public Relations, sponsoring, which is a part of PR tools. Here also a functioning of rally equipments will be described. An analytic part deals with a task to figure out, whether the proposed sponsoring was advantageous for the XY company by introducing more data to public. That is why I run SWOT analysis before and after sponsoring introduction.
public relations, sponzoring, SWOT analysis, rallye, radio stations
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu k zadanému tématu.
Proveďte SWOT analýzu firmy XY.
Navrhněte marketingový plán firmy AB na reciproční sponzoring pro firmu XY.
Analyzujte výsledky recipročního sponzoringu a jeho komunikační dopad na potencionální zákazníky.
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu k zadanému tématu.
Proveďte SWOT analýzu firmy XY.
Navrhněte marketingový plán firmy AB na reciproční sponzoring pro firmu XY.
Analyzujte výsledky recipročního sponzoringu a jeho komunikační dopad na potencionální zákazníky.
Seznam doporučené literatury
[1] Smith, Paul. Moderní marketing. Vydání první. Praha: Vydavatelství a nakladatelství Computer Press, 2000. ISBN 80-7226-252-1.
[2] Caywood, Clarke L. Public relations řízená komunikace podniku s veřejností. Vydání první. Praha: Vydavatelství a nakladatelství Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-886-4.
[3] Kotler, Philip. Marketing management. Vydání deváté. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-600-5.
[4] Svoboda, Václav. Public relations moderně a účinně. Vydání první. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-0564-8.
[5] Stuchlík, Jan. Základy marketingu. Vyšší odborná škola ekonomická Zlín. 2003.
[6] Kincl, Jan. Marketing podle trhů. Vydání první. Praha: Alfa Publishing, 2004. ISBN 80-86851-02-8.
[7] Světlík, Jaroslav, Soukalová, Radomila. Marketingová komunikace. Vyšší odborná škola ekonomická Zlín. 1999.
[8] De Pelsmacker, Patrick. Marketingová komunikace. Vydání první. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 0-247-0254-1.
[9] Věrčák, Vladimír. Media relations není manipulace. Vydání první. Praha: Ekopress, 2004. ISBN 80-86119-43-2.
[10] Kohout, Jaroslav. Veřejné mínění, image a metody public relations. Vydání první. Praha: MANAGEMENT PRESS, 1999. ISBN 80-7261-006-6.
Seznam doporučené literatury
[1] Smith, Paul. Moderní marketing. Vydání první. Praha: Vydavatelství a nakladatelství Computer Press, 2000. ISBN 80-7226-252-1.
[2] Caywood, Clarke L. Public relations řízená komunikace podniku s veřejností. Vydání první. Praha: Vydavatelství a nakladatelství Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-886-4.
[3] Kotler, Philip. Marketing management. Vydání deváté. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-600-5.
[4] Svoboda, Václav. Public relations moderně a účinně. Vydání první. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-0564-8.
[5] Stuchlík, Jan. Základy marketingu. Vyšší odborná škola ekonomická Zlín. 2003.
[6] Kincl, Jan. Marketing podle trhů. Vydání první. Praha: Alfa Publishing, 2004. ISBN 80-86851-02-8.
[7] Světlík, Jaroslav, Soukalová, Radomila. Marketingová komunikace. Vyšší odborná škola ekonomická Zlín. 1999.
[8] De Pelsmacker, Patrick. Marketingová komunikace. Vydání první. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 0-247-0254-1.
[9] Věrčák, Vladimír. Media relations není manipulace. Vydání první. Praha: Ekopress, 2004. ISBN 80-86119-43-2.
[10] Kohout, Jaroslav. Veřejné mínění, image a metody public relations. Vydání první. Praha: MANAGEMENT PRESS, 1999. ISBN 80-7261-006-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Myslíte si, že forma kooperace uvedená v závěru práce bude v dlouhodobém časovém horizontu dostatečná?
2. Jaká navrhujete opatření vedoucí k eliminaci slabých stránek a hrozeb v závěrečné SWOT analýze?