Cílem této bakalářské práce je seznámit se s testováním znalostí českého jazyka zejména žáků základních škol pomocí pravopisných cvičení a vytvořit interaktivní webový portál pro jejich tvorbu.
Annotation in English
The aim of this bachelor's thesis is get to know more about students knowledge testing of czech language, especially students of elementary schools with using grammar exercises and develop an interactive website for creating them.
Keywords
český jazyk, pravopisná cvičení, interaktivní testy
Cílem této bakalářské práce je seznámit se s testováním znalostí českého jazyka zejména žáků základních škol pomocí pravopisných cvičení a vytvořit interaktivní webový portál pro jejich tvorbu.
Annotation in English
The aim of this bachelor's thesis is get to know more about students knowledge testing of czech language, especially students of elementary schools with using grammar exercises and develop an interactive website for creating them.
Keywords
český jazyk, pravopisná cvičení, interaktivní testy
Seznamte se s problematikou aplikací pro testování žáků základních škol.
Navrhněte strukturu aplikace, včetně využití databáze testových úloh.
Věnujte pozornost zabezpečení aplikace.
Navrhněte, implementujte a otestujte vytvořenou aplikaci na ukázkovém serveru nebo na simulaci serveru.
Vytvořte manuál pro aplikaci určený jak odborné, tak i laické veřejnosti.
Research Plan
Seznamte se s problematikou aplikací pro testování žáků základních škol.
Navrhněte strukturu aplikace, včetně využití databáze testových úloh.
Věnujte pozornost zabezpečení aplikace.
Navrhněte, implementujte a otestujte vytvořenou aplikaci na ukázkovém serveru nebo na simulaci serveru.
Vytvořte manuál pro aplikaci určený jak odborné, tak i laické veřejnosti.
Recommended resources
BROWN, Tiffany B., Kerry BUTTERS a Sandeep PANDA. HTML5 Okamžitě. Brno: Computer Press, 2014, 256 s. ISBN 978-80-251-4296-7.
LAZARIS, Louis. CSS Okamžitě. Brno: Computer Press, 2014, 168 s. ISBN 978-80-251-4176-2.
STANÍČEK, Petr. Kompletní průvodce CSS Kaskádové styly. 2. Brno: Computer Press, 2003, 192 s. ISBN 80-7226-872-4.
BORY, Pavel. C\symbol{35} bez předchozích znalostí. 1. Brno: Computer Press, 2016, 256 s. ISBN 978-80-251-4686-6.
W3Schools Online Web Tutorials \matsymb{lbrack}online\matsymb{rbrack}. Norway: Refsnes Data, 1998 \matsymb{lbrack}cit. 2017-01-09\matsymb{rbrack}. Dostupné z: http://www.w3schools.com/
ASP .NET Framework \matsymb{lbrack}online\matsymb{rbrack}. United States: Microsoft, 2017 \matsymb{lbrack}cit. 2017-01-09\matsymb{rbrack}. Dostupné z: https://www.asp.net/aspnet
ITnetwork.cz \matsymb{lbrack}online\matsymb{rbrack}. Česká republika (Praha): David Čápka, 2017 \matsymb{lbrack}cit. 2017-01-09\matsymb{rbrack}. Dostupné z: http://www.itnetwork.cz/csharp/asp-net/mvc
Recommended resources
BROWN, Tiffany B., Kerry BUTTERS a Sandeep PANDA. HTML5 Okamžitě. Brno: Computer Press, 2014, 256 s. ISBN 978-80-251-4296-7.
LAZARIS, Louis. CSS Okamžitě. Brno: Computer Press, 2014, 168 s. ISBN 978-80-251-4176-2.
STANÍČEK, Petr. Kompletní průvodce CSS Kaskádové styly. 2. Brno: Computer Press, 2003, 192 s. ISBN 80-7226-872-4.
BORY, Pavel. C\symbol{35} bez předchozích znalostí. 1. Brno: Computer Press, 2016, 256 s. ISBN 978-80-251-4686-6.
W3Schools Online Web Tutorials \matsymb{lbrack}online\matsymb{rbrack}. Norway: Refsnes Data, 1998 \matsymb{lbrack}cit. 2017-01-09\matsymb{rbrack}. Dostupné z: http://www.w3schools.com/
ASP .NET Framework \matsymb{lbrack}online\matsymb{rbrack}. United States: Microsoft, 2017 \matsymb{lbrack}cit. 2017-01-09\matsymb{rbrack}. Dostupné z: https://www.asp.net/aspnet
ITnetwork.cz \matsymb{lbrack}online\matsymb{rbrack}. Česká republika (Praha): David Čápka, 2017 \matsymb{lbrack}cit. 2017-01-09\matsymb{rbrack}. Dostupné z: http://www.itnetwork.cz/csharp/asp-net/mvc
Enclosed appendices
1 CD-ROM
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Diplomant odprezentoval před komisí hlavní cíle a výsledky své diplomové práce. Prezentace jako celek působila velmi dobrým dojmem, student dokázal velmi dobře vystihnout klíčové body práce. Součástí prezentace nebyla praktická ukázka. Následně byl student seznámen s posudky vedoucího a oponenta bakalářské práce.
Komise vznesla k obhajobě následující dotazy:
1) Doc. Adámek: Máte praktickou ukázku?
2) Dr. Sysala: V čem je Vaše aplikace originální?
Na uvedené dotazy odpovídal student pohotově.