Bakalářská práce se zabývá pilotním projektem svého druhu v České republice, který spočíval v PR podpoře věrnostního programu Na Doma. V praktické části jsem využila možnosti vyhotovit debrief na základě poskytnutého briefu klienta Unilever. Tento brief byl předložen agentuře AMI Communications, s. r. o. na základě výhry ve výběrovém řízení. Další částí je provedení SWOT analýzy věrnostního programu Na Doma z pohledu PR. V práci jsem uvedla i důležité charakteristiky cílových skupin, dále jsem provedla hodnocení efektivity již realizované PR podpory věrnostního programu. Závěrem bakalářské práce je provedení navrhovaného zlepšení PR podpory věrnostního programu a jejich následná ekonomická náročnost.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis describes a "Na Doma" loyalty program, which is the first of its kind in the Czech Republic. I took the opportunity to develop a debrief in response to a brief from Unilever´s client in the analytical part. This brief was given to AMI Communications agency based on a tender. Another part of the project is a SWOT analysis of the "Na Doma" loyalty program from the PR point of view. I also describe important characteristic of the target groups and provide an evaluation of the loyalty program effectivity. At the end I propose improvements of the PR support and their economic demands.
Public relations, loyalty program, "Nadomačky," SWOT analysis, media outputs, PR support
Rozsah průvodní práce
64 s., 13 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá pilotním projektem svého druhu v České republice, který spočíval v PR podpoře věrnostního programu Na Doma. V praktické části jsem využila možnosti vyhotovit debrief na základě poskytnutého briefu klienta Unilever. Tento brief byl předložen agentuře AMI Communications, s. r. o. na základě výhry ve výběrovém řízení. Další částí je provedení SWOT analýzy věrnostního programu Na Doma z pohledu PR. V práci jsem uvedla i důležité charakteristiky cílových skupin, dále jsem provedla hodnocení efektivity již realizované PR podpory věrnostního programu. Závěrem bakalářské práce je provedení navrhovaného zlepšení PR podpory věrnostního programu a jejich následná ekonomická náročnost.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis describes a "Na Doma" loyalty program, which is the first of its kind in the Czech Republic. I took the opportunity to develop a debrief in response to a brief from Unilever´s client in the analytical part. This brief was given to AMI Communications agency based on a tender. Another part of the project is a SWOT analysis of the "Na Doma" loyalty program from the PR point of view. I also describe important characteristic of the target groups and provide an evaluation of the loyalty program effectivity. At the end I propose improvements of the PR support and their economic demands.
[1] KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
[2] DE PELSMACKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERGH, J. Marketignová komunikace. 6. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[3] BAJČAN, Roman. Techniky public relations, aneb jak pracovat s medii. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. 147 s. ISBN 80-7261-096-1.
[4] CAYWOOD, C. L. Public relations řízená komunikace podniku s veřejností. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 600 s. ISBN 80-7226-886-4.
[5] NĚMĚC, Petr. Public realtions: Zásady komunikace s veřejností. 1. vyd. Praha: Management Press, 1993. 114 s. ISBN 80-85603-26-8.
[6] HORÁKOVÁ, I. - STEJSKALOVÁ, D. - ŠKAPOVÁ H. Strategie firemní komunikace. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 233 s. ISBN 80-85943-99-9.
[7] KOHOUT, J. Veřejné mínění, image a metody public realtions. 1. vyd. Praha: Management Press, 1999. 122 s. ISBN 80-7261-006-6.
[8] POSPÍŠIL, Pavel. Efektivní public relations a media relations. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 145 s. ISBN 80-7226-823-6.
[9] ŠINDLER, Petr. Event marketing: Jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha: Grada Publishnig, 2003. 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
[2] DE PELSMACKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERGH, J. Marketignová komunikace. 6. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[3] BAJČAN, Roman. Techniky public relations, aneb jak pracovat s medii. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. 147 s. ISBN 80-7261-096-1.
[4] CAYWOOD, C. L. Public relations řízená komunikace podniku s veřejností. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 600 s. ISBN 80-7226-886-4.
[5] NĚMĚC, Petr. Public realtions: Zásady komunikace s veřejností. 1. vyd. Praha: Management Press, 1993. 114 s. ISBN 80-85603-26-8.
[6] HORÁKOVÁ, I. - STEJSKALOVÁ, D. - ŠKAPOVÁ H. Strategie firemní komunikace. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 233 s. ISBN 80-85943-99-9.
[7] KOHOUT, J. Veřejné mínění, image a metody public realtions. 1. vyd. Praha: Management Press, 1999. 122 s. ISBN 80-7261-006-6.
[8] POSPÍŠIL, Pavel. Efektivní public relations a media relations. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 145 s. ISBN 80-7226-823-6.
[9] ŠINDLER, Petr. Event marketing: Jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha: Grada Publishnig, 2003. 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
Přílohy volně vložené
1 tištěný časopis Na Doma
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Jaké jiné prostředky PR navrhujete použít pro komunikaci programu "Na Doma"?
2. Jak hodnotíte způsob komunikace agentury se zákazníky?