Cílem mé bakalářské práce ''Analýza komunikačního mixu cestovní kanceláře Zlíntour Trips‘‘ je provést analýzu a seznámit čtenáře s jednotlivými prvky marketingového komunikačního mixu cestovní kanceláře Zlínotur Trips, které využívá ke komunikaci se svými klienty.
Na základě získaných a zpracovaných informací jsem vypracovala návrh nových možností komunikace cestovní kanceláře s klienty.
Anotace v angličtině
The aim of my Bachelor’s work ''Analysis of the communication mix of the Zlíntour trips travel agency‘‘ make analysis and acquaint the part of the marketing communication mix which is used in Zlíntour trips travel agency for communication with customers.
Based on the main information I made proposal of new possibilities in communication of the Zlíntour trips with its clients.
Klíčová slova
komunikační mix, propagace, reklama, podpora prodeje, public relations, přímý marketing, osobní prodej
Klíčová slova v angličtině
communication mix, promotion, advertising, sales promotion, public relation, direct marteting, personal selling
Rozsah průvodní práce
63
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem mé bakalářské práce ''Analýza komunikačního mixu cestovní kanceláře Zlíntour Trips‘‘ je provést analýzu a seznámit čtenáře s jednotlivými prvky marketingového komunikačního mixu cestovní kanceláře Zlínotur Trips, které využívá ke komunikaci se svými klienty.
Na základě získaných a zpracovaných informací jsem vypracovala návrh nových možností komunikace cestovní kanceláře s klienty.
Anotace v angličtině
The aim of my Bachelor’s work ''Analysis of the communication mix of the Zlíntour trips travel agency‘‘ make analysis and acquaint the part of the marketing communication mix which is used in Zlíntour trips travel agency for communication with customers.
Based on the main information I made proposal of new possibilities in communication of the Zlíntour trips with its clients.
Klíčová slova
komunikační mix, propagace, reklama, podpora prodeje, public relations, přímý marketing, osobní prodej
Klíčová slova v angličtině
communication mix, promotion, advertising, sales promotion, public relation, direct marteting, personal selling
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu.
Charakterizujte cestovní kancelář Zlíntour trips.
Analyzujte jednotlivé prvky komunkačního mixu cestovní kanceláře Zlíntour trips.
Vyhodnoťte komunikační mix a navrněte nové možnosti komunikace cestovní kanceláře Zlíntour trips se zákazníky.
Proveďte ekonomické zhodnocení předložených opatření.
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu.
Charakterizujte cestovní kancelář Zlíntour trips.
Analyzujte jednotlivé prvky komunkačního mixu cestovní kanceláře Zlíntour trips.
Vyhodnoťte komunikační mix a navrněte nové možnosti komunikace cestovní kanceláře Zlíntour trips se zákazníky.
Proveďte ekonomické zhodnocení předložených opatření.
Seznam doporučené literatury
[1] HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. 1. vyd. Praha: Grada. 2003. 488 s. ISBN 80-247-0202-9.
[2] MORRISON, A. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, a. s., 1995.
485 s. ISBN 80-85605-90-2.
[3 ]JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada, 2001. 180 s. ISBN 80-7169-995-0.
[4] NAGYOVÁ, J. Marketingová komunikace není pouze reklama. 1. vyd. Praha: VOX, 1999. 150 s. ISBN 80-86324-00-1.
[5] NAGYOVÁ, J. Marketingové komunikace. 1. vyd. Praha: VYSOKÁ ŠKOLA EKONOMICKÁ V PRAZE, 1995. 113 s. ISBN 80-7079-376-7.
Seznam doporučené literatury
[1] HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. 1. vyd. Praha: Grada. 2003. 488 s. ISBN 80-247-0202-9.
[2] MORRISON, A. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, a. s., 1995.
485 s. ISBN 80-85605-90-2.
[3 ]JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada, 2001. 180 s. ISBN 80-7169-995-0.
[4] NAGYOVÁ, J. Marketingová komunikace není pouze reklama. 1. vyd. Praha: VOX, 1999. 150 s. ISBN 80-86324-00-1.
[5] NAGYOVÁ, J. Marketingové komunikace. 1. vyd. Praha: VYSOKÁ ŠKOLA EKONOMICKÁ V PRAZE, 1995. 113 s. ISBN 80-7079-376-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Uveďte srování Vámi navrhovaných a současných výdajů na firemní komunikaci a zhodnoťte očekávané efekty Vašich návrhů.
2. Proč jste ve svém výzkumu nepoužila anketu nebo dotazníkové šetření?