Jak se stát značkou pomocí osobního brandingu, hledání identity značky a její esence. Vytvoření univerzálního loga ve spolupráci se studentem grafického designu Liborem Stuchlíkem bude zastupovat osobu, který se věnuje více věcem z různých uměleckých odvětví.
To je cílem teoretické části bakalářské práce.
Praktickou část provází videa z dětství, která jsou inspiračním zdrojem pro vytvoření úvodních oděvních a audiovizuálních výstupů. Přetransformování vzpomínek a fascinací do odkazu značky, hledání sebe sama a aplikace zjištěných informací uvedených v teoretické části bakalářské práce je obsahem praktické části bakalářské práce.
Anotace v angličtině
How to be a brand, how personal branding works, brand and its essence. Aim of theoretical part is to create universal logo in cooperation with graphic designer Libor Stuchlík,which is good for person, who do things from different art fields. Practical part is inspired by videotapes and photos from my childhood. Transforming my memories and fascinations to a brand, finding myself and using new informations from theoretical part.
Klíčová slova
branding, osobní branding, značka, autenticita
Klíčová slova v angličtině
branding, personal branding, brand, authenticity
Rozsah průvodní práce
69 s. (59 030 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Jak se stát značkou pomocí osobního brandingu, hledání identity značky a její esence. Vytvoření univerzálního loga ve spolupráci se studentem grafického designu Liborem Stuchlíkem bude zastupovat osobu, který se věnuje více věcem z různých uměleckých odvětví.
To je cílem teoretické části bakalářské práce.
Praktickou část provází videa z dětství, která jsou inspiračním zdrojem pro vytvoření úvodních oděvních a audiovizuálních výstupů. Přetransformování vzpomínek a fascinací do odkazu značky, hledání sebe sama a aplikace zjištěných informací uvedených v teoretické části bakalářské práce je obsahem praktické části bakalářské práce.
Anotace v angličtině
How to be a brand, how personal branding works, brand and its essence. Aim of theoretical part is to create universal logo in cooperation with graphic designer Libor Stuchlík,which is good for person, who do things from different art fields. Practical part is inspired by videotapes and photos from my childhood. Transforming my memories and fascinations to a brand, finding myself and using new informations from theoretical part.
Klíčová slova
branding, osobní branding, značka, autenticita
Klíčová slova v angličtině
branding, personal branding, brand, authenticity
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Prostudování a analýza dostupných materiálů a informací, obrazová příloha, vlastní závěry v minimálním textovém rozsahu 20 - 25 normostran. Řešení doplňte kresebnými návrhy v minimálním rozsahu 15 normostran.
Teoretická část bude pojednávat o vytvoření identity značky, její komunikaci, vytvoření strategie pro fungování a odlišení se v konkurenčním prostředí. Značka vytvořená ve spolupráci se studentem grafického designu Liborem Stuchlíkem nebude fungovat pouze jako oděvní, bude mít univerzální charakter a bude zastupovat osobu, který se věnuje více věcem z různých uměleckých odvětví.
2. Praktická část:
Výtvarné zpracování a realizace finálních návrhů v počtu 5 - 7 modelů. Kolekce se bude zabývat hledáním identity sebe sama. Bude inspirovaná prožitky, vzpomínkami a fascinacemi z dětství. Bude využívat audiovizuální materiály - jak existující, tak nově vzniknuté.
Teoretická a technická příprava projektu, sběr potřebných informací, dokumentace, osobitý přístup k tvůrčí fázi, vytvoření statementu k danému tématu.
Práce musí být doplněná o dokumentační fotografie z procesu tvorby, módními fotografiemi, popřípadě krátkým promo videem.
Rozsah práce: minimálně 40 normostran. Formát A4. Odevzdejte ve 2 stejnopisech v pevné vazbě (1 může být v kroužkové vazbě). Součástí předané písemné práce jsou i 2 vyhotovení na CD-ROM. Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK.
Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana.
Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách.
V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Prostudování a analýza dostupných materiálů a informací, obrazová příloha, vlastní závěry v minimálním textovém rozsahu 20 - 25 normostran. Řešení doplňte kresebnými návrhy v minimálním rozsahu 15 normostran.
Teoretická část bude pojednávat o vytvoření identity značky, její komunikaci, vytvoření strategie pro fungování a odlišení se v konkurenčním prostředí. Značka vytvořená ve spolupráci se studentem grafického designu Liborem Stuchlíkem nebude fungovat pouze jako oděvní, bude mít univerzální charakter a bude zastupovat osobu, který se věnuje více věcem z různých uměleckých odvětví.
2. Praktická část:
Výtvarné zpracování a realizace finálních návrhů v počtu 5 - 7 modelů. Kolekce se bude zabývat hledáním identity sebe sama. Bude inspirovaná prožitky, vzpomínkami a fascinacemi z dětství. Bude využívat audiovizuální materiály - jak existující, tak nově vzniknuté.
Teoretická a technická příprava projektu, sběr potřebných informací, dokumentace, osobitý přístup k tvůrčí fázi, vytvoření statementu k danému tématu.
Práce musí být doplněná o dokumentační fotografie z procesu tvorby, módními fotografiemi, popřípadě krátkým promo videem.
Rozsah práce: minimálně 40 normostran. Formát A4. Odevzdejte ve 2 stejnopisech v pevné vazbě (1 může být v kroužkové vazbě). Součástí předané písemné práce jsou i 2 vyhotovení na CD-ROM. Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK.
Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana.
Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách.
V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
BARNARD, Malcolm. Fashion as communication. 2nd ed. London: Rutledge, 2002, xiii, 209 s. ISBN 978-0-415-26018-3.
MARZEL, Shoshana-Rose a Guy STIEBEL. Dress and ideology: fashioning identity from antiquity to the present. First published. London: Bloomsbury, 2015, xii, 248 stran. ISBN 978-1-4725-2934-3.
SMOLÍKOVÁ, Marta. Management umění. 1. vyd. Praha: Vysoká škola uměleckoprůmyslová v Praze, 2008, 167 s. ISBN 978-80-86863-24-5.
LAPŠANSKÁ, Dana. Kapitoly z módného marketingu a stylingu. Vyd. 1.Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2014, 94 s. ISBN 978-80-7454-470-5.
Seznam doporučené literatury
BARNARD, Malcolm. Fashion as communication. 2nd ed. London: Rutledge, 2002, xiii, 209 s. ISBN 978-0-415-26018-3.
MARZEL, Shoshana-Rose a Guy STIEBEL. Dress and ideology: fashioning identity from antiquity to the present. First published. London: Bloomsbury, 2015, xii, 248 stran. ISBN 978-1-4725-2934-3.
SMOLÍKOVÁ, Marta. Management umění. 1. vyd. Praha: Vysoká škola uměleckoprůmyslová v Praze, 2008, 167 s. ISBN 978-80-86863-24-5.
LAPŠANSKÁ, Dana. Kapitoly z módného marketingu a stylingu. Vyd. 1.Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2014, 94 s. ISBN 978-80-7454-470-5.
Přílohy volně vložené
2 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, portréty
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila kolekci v neúplném počtu kusů. Komise ocenila široký záběr aktivit doprovázejících vznik její značky.