Ve své magisterské práci se zabývám rodinnou tradicí zemědělství a mou osobní proměnou. Většina členů mé rodiny se již po celé generace zabývá prací v tomto oboru. Já svým výtvarným směřováním porušuji tuto zaběhlou tendenci. Vytvářením objektů zabývajících se zemědělskou prací tedy dále pokračuji v rodinné tradici, jen svým vlastním vyjadřovacím způsobem.
Anotace v angličtině
In my master's thesis I deal with the family tradition of agriculture and my personal change. Most members of my family have been working in this field for generations. I break this established tradition because of my artistic focus. I create objects inspired by agricultural work and therefore I continue on in my family tradition, only in my own ex-pressive way.
Klíčová slova
zemědělství, zahradničení, rodina, tradice, půda, seno, sláma, nástroje
Ve své magisterské práci se zabývám rodinnou tradicí zemědělství a mou osobní proměnou. Většina členů mé rodiny se již po celé generace zabývá prací v tomto oboru. Já svým výtvarným směřováním porušuji tuto zaběhlou tendenci. Vytvářením objektů zabývajících se zemědělskou prací tedy dále pokračuji v rodinné tradici, jen svým vlastním vyjadřovacím způsobem.
Anotace v angličtině
In my master's thesis I deal with the family tradition of agriculture and my personal change. Most members of my family have been working in this field for generations. I break this established tradition because of my artistic focus. I create objects inspired by agricultural work and therefore I continue on in my family tradition, only in my own ex-pressive way.
Klíčová slova
zemědělství, zahradničení, rodina, tradice, půda, seno, sláma, nástroje
Konzultace s vedoucím bakalářské práce
Zpracování návrhů, grafické a prostorové studie
Vypracování písemné doprovodné zprávy zahrnující všechny etapy návrhu
Fotodokumentace
Obeznámení s technologií
Realizace v materiálu
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou
dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK.
Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi,
250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty
v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do
Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině a
angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou
osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
Konzultace s vedoucím bakalářské práce
Zpracování návrhů, grafické a prostorové studie
Vypracování písemné doprovodné zprávy zahrnující všechny etapy návrhu
Fotodokumentace
Obeznámení s technologií
Realizace v materiálu
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou
dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK.
Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi,
250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty
v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do
Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině a
angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou
osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
CHALUMEAU, Jean-Luc. Přehled teorií umění. Vyd. 1. Praha: Portál, 2003.
ISBN 80-7178-663-2.
KIRSCH, Roland. Historie sklářské výroby v českých zemích. Vyd. 1. Praha:
Academia, 2003. ISBN 80-200-1103-X.
CABEJŠEK, Milan. Zušlechťování skla. Praha: L+P, c2004. ISBN 80-239-4265-4.
MILLER, Judith, Frankie LEIBE, Mark HILL a Graham RAE. Sklo 20. století.
1. vyd. Bratislava: Noxi, 2005. Průvodce pro sběratele. ISBN 80-89179-21-5.
DEMPSEY, Amy. Umělecké styly, školy a hnutí: encyklopedický průvodce moderním
uměním. 2. vyd. Praha: Slovart, 2005. ISBN 80-7209-731-8.
MANGUEL, Alberto. Čtení obrazů: o čem přemýšlíme, když se díváme na umění?.
1. vyd. Brno: Host, 2008. ISBN 978-80-7294-274-9.
RUHRBERG, Karl, WALTHER, Ingo F. (ed.). Umění 20. století. Praha: Slovart,
c2004. ISBN 80-7209-521-8.
CLAIR, Jean. Úvahy o stavu výtvarného umění: kritika modernity ; Odpovědnost
umělce: avantgardy mezi strachem a rozumem. 1. vyd. Brno: Barrister & Principal,
2006. Dějiny a teorie umění. ISBN 80-7364-038-4.
LUCIE-SMITH, Edward. Artoday: současné světové umění. 1. čes. vyd. Praha:
Slovart, 1996. ISBN 80-85871-97-1.
KULA, Daniel, Elodie TERNAUX a Quentin HIRSINGER. Materiology: průvodce světem
materiálů a technologií pro architekty a designéry. Praha: Happy Materials,
c2012. ISBN 978-80-260-0538-4.
Seznam doporučené literatury
CHALUMEAU, Jean-Luc. Přehled teorií umění. Vyd. 1. Praha: Portál, 2003.
ISBN 80-7178-663-2.
KIRSCH, Roland. Historie sklářské výroby v českých zemích. Vyd. 1. Praha:
Academia, 2003. ISBN 80-200-1103-X.
CABEJŠEK, Milan. Zušlechťování skla. Praha: L+P, c2004. ISBN 80-239-4265-4.
MILLER, Judith, Frankie LEIBE, Mark HILL a Graham RAE. Sklo 20. století.
1. vyd. Bratislava: Noxi, 2005. Průvodce pro sběratele. ISBN 80-89179-21-5.
DEMPSEY, Amy. Umělecké styly, školy a hnutí: encyklopedický průvodce moderním
uměním. 2. vyd. Praha: Slovart, 2005. ISBN 80-7209-731-8.
MANGUEL, Alberto. Čtení obrazů: o čem přemýšlíme, když se díváme na umění?.
1. vyd. Brno: Host, 2008. ISBN 978-80-7294-274-9.
RUHRBERG, Karl, WALTHER, Ingo F. (ed.). Umění 20. století. Praha: Slovart,
c2004. ISBN 80-7209-521-8.
CLAIR, Jean. Úvahy o stavu výtvarného umění: kritika modernity ; Odpovědnost
umělce: avantgardy mezi strachem a rozumem. 1. vyd. Brno: Barrister & Principal,
2006. Dějiny a teorie umění. ISBN 80-7364-038-4.
LUCIE-SMITH, Edward. Artoday: současné světové umění. 1. čes. vyd. Praha:
Slovart, 1996. ISBN 80-85871-97-1.
KULA, Daniel, Elodie TERNAUX a Quentin HIRSINGER. Materiology: průvodce světem
materiálů a technologií pro architekty a designéry. Praha: Happy Materials,
c2012. ISBN 978-80-260-0538-4.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Velkým předmětem diskuze bylo prostorové řešení a realizece práce. Konkrétně to bylo u předmětu "Orám", který komise shledala nedokonalým a neúplným. Mohl by skutečně procházet prostorem industriální haly ven z okna.