Ve své bakalářské práci se věnuji analýze spokojenosti zákazníka firmy Ladislav Okleštěk, CS EXPRES. V první části se zabývám teoretickými poznatky o marketingu, péči o zákazníka a marketingovému informačnímu systému. Dále o marketingovém výzkumu a základním metodám výzkumu.
V analytické části představuji společnost. Též zde analyzuji tržby firmy a vyhodnocuji dotazník. V závěru práce je doporučení firmě do budoucna.
Anotace v angličtině
In my bachelor thesis I am paying attention to the analysis of customer’s satisfaction of the company Ladislav Okleštěk, CS EXPRES. In the first part I am dealing with the theoretical knowledge of marketing,entertainment and MIS. Then I am dealing with the marketing re-search and about basic methods of marketing research.
In the analytical part I am introducing my company. I am analysing revenue from sales and evaluating questionnaire. In the ending of this work there is a recommendation for the fu-ture.
Klíčová slova
Marketing, marketingový informační systém, péče o zákazníka, marketingo-vý výzkum, základní metody marketingového výzkumu, dotazník.
Ve své bakalářské práci se věnuji analýze spokojenosti zákazníka firmy Ladislav Okleštěk, CS EXPRES. V první části se zabývám teoretickými poznatky o marketingu, péči o zákazníka a marketingovému informačnímu systému. Dále o marketingovém výzkumu a základním metodám výzkumu.
V analytické části představuji společnost. Též zde analyzuji tržby firmy a vyhodnocuji dotazník. V závěru práce je doporučení firmě do budoucna.
Anotace v angličtině
In my bachelor thesis I am paying attention to the analysis of customer’s satisfaction of the company Ladislav Okleštěk, CS EXPRES. In the first part I am dealing with the theoretical knowledge of marketing,entertainment and MIS. Then I am dealing with the marketing re-search and about basic methods of marketing research.
In the analytical part I am introducing my company. I am analysing revenue from sales and evaluating questionnaire. In the ending of this work there is a recommendation for the fu-ture.
Klíčová slova
Marketing, marketingový informační systém, péče o zákazníka, marketingo-vý výzkum, základní metody marketingového výzkumu, dotazník.
Prostudujte odbornou literaturu, jenž se vztahuje k tématu bakalářské práce. Uveďte teoretické poznatky, východiska a zásady k dané problematice.
Na základě studia odborné literatury vypracujte analýzu současné situace firmy Ladislav Okleštěk, CS EXPRES.
Vypracujte dotazník a proveďte dotazníkové šetrenípro zákazníky firmy týkající se spokojenosti s poskytovanými službami.
Zhodnoďte výsledky šetření a posuďte úroveň současného stavu.
Na základě výsledků dotazníku vyslovte doporučení a zavěry pro firmu Ladislav Okleštěk, CS EXPRES.
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu, jenž se vztahuje k tématu bakalářské práce. Uveďte teoretické poznatky, východiska a zásady k dané problematice.
Na základě studia odborné literatury vypracujte analýzu současné situace firmy Ladislav Okleštěk, CS EXPRES.
Vypracujte dotazník a proveďte dotazníkové šetrenípro zákazníky firmy týkající se spokojenosti s poskytovanými službami.
Zhodnoďte výsledky šetření a posuďte úroveň současného stavu.
Na základě výsledků dotazníku vyslovte doporučení a zavěry pro firmu Ladislav Okleštěk, CS EXPRES.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing management. 8. vydání. Victoria Publishing a. s., 1992. 789 s. ISBN 80-85605-08-2. [2] MEFFERT, H. Marketing {-} management. 1. vydání. PRAHA: Grada Publishing, spol. s r.o., 1996. 552 s. ISBN 80-7169-329-4.
[3] KUBÍČKOVÁ, M. Průzkum trhu. 1. vydání. ZLÍN: VOŠE Zlín, 1996. 116 s.
[4] SVĚTLÍK, J. Marketing {-} cesta k trhu. 1. vydání. ZLÍN: EKKA, 1992, 256 s. ISBN 80-900015-8-0.
[5] SYNEK, M. Manažerská ekonomika. 1. vydání. PRAHA: Grada Publishing, spol.s r.o., 1996. 456 s. ISBN 80-7169-211-5.
[6] KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. 1. vydání. PRAHA: Grada Publishing, a. s., 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing management. 8. vydání. Victoria Publishing a. s., 1992. 789 s. ISBN 80-85605-08-2. [2] MEFFERT, H. Marketing {-} management. 1. vydání. PRAHA: Grada Publishing, spol. s r.o., 1996. 552 s. ISBN 80-7169-329-4.
[3] KUBÍČKOVÁ, M. Průzkum trhu. 1. vydání. ZLÍN: VOŠE Zlín, 1996. 116 s.
[4] SVĚTLÍK, J. Marketing {-} cesta k trhu. 1. vydání. ZLÍN: EKKA, 1992, 256 s. ISBN 80-900015-8-0.
[5] SYNEK, M. Manažerská ekonomika. 1. vydání. PRAHA: Grada Publishing, spol.s r.o., 1996. 456 s. ISBN 80-7169-211-5.
[6] KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. 1. vydání. PRAHA: Grada Publishing, a. s., 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Která firma je podle Vás největším konkurentem pro CS EXPRES?
2. Která konkrétní uplatnění je třeba uskutečnit, aby firma snížila počet stížností a reklamací?
3. Jaké formy komunikace se zákazníkem firmě doporučujete?
4. Jaké bonusy pro zákazníky byste firmě navrhla?