Práce s názvem Deta-il oděvní značka je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se práce zabývá filozofií a identitou značky Deta-il. Zahrnuje její propagaci na trhu, položení reálného základu značky, nastavení strategie a brandingu. Praktická část je věnována výtvarnému zpracování a realizaci finálních návrhů. Jedná se o vytvoření pilotní kolekce pro lokální značku Deta-il návrhářky Ilony Fojtíkové. Modely jsou postavené na zajímavých střizích, detailech v oděvu, doplňcích. Kolekce je inspirovaná snovostí a květomluvou.
Anotace v angličtině
The thesis "Delta-il Clothing Brand" is divided into the theoretical and practical parts. The theoretical part of the thesis deals with the philosophy and identity of Deta-il brand. It contains its market promotion, real establishment of the brand, setting the strategy and branding. The practical part deals with the graphic processing and implementing the final design, which is essential for creating a pilot collection for the local Deta-il brand by designer Ilona Fojtíková. The models are based on interesting cuts, details of garments, accessories. The collection is inspired by surreal images and language of flowers.
marketing, branding brand, author, detail, language of flowers
Rozsah průvodní práce
s.114
Jazyk
CZ
Anotace
Práce s názvem Deta-il oděvní značka je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se práce zabývá filozofií a identitou značky Deta-il. Zahrnuje její propagaci na trhu, položení reálného základu značky, nastavení strategie a brandingu. Praktická část je věnována výtvarnému zpracování a realizaci finálních návrhů. Jedná se o vytvoření pilotní kolekce pro lokální značku Deta-il návrhářky Ilony Fojtíkové. Modely jsou postavené na zajímavých střizích, detailech v oděvu, doplňcích. Kolekce je inspirovaná snovostí a květomluvou.
Anotace v angličtině
The thesis "Delta-il Clothing Brand" is divided into the theoretical and practical parts. The theoretical part of the thesis deals with the philosophy and identity of Deta-il brand. It contains its market promotion, real establishment of the brand, setting the strategy and branding. The practical part deals with the graphic processing and implementing the final design, which is essential for creating a pilot collection for the local Deta-il brand by designer Ilona Fojtíková. The models are based on interesting cuts, details of garments, accessories. The collection is inspired by surreal images and language of flowers.
marketing, branding brand, author, detail, language of flowers
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Prostudování a analýza dostupných materiálů a informací, obrazová příloha, vlastní závěry v minimálním textovém rozsahu 30 - 35 normostran. Řešení doplňte kresebnými návrhy v minimálním rozsahu 15 normostran. Filozofie značky Deta-il a její identita. Do teoretické části chci zahrnout i její propagaci na trhu, položení reálného základu značky, nastavení strategie a brandingu.
2. Praktická část:
Výtvarné zpracování a realizace finálních návrhů v počtu 9 - 12 modelů.
Konkretizace vaší kolekce: Vytvoření pilotní kolekce pro lokální oděvní značku Deta-il. Modely budou postavené na detailu v oděvu a inspirované snovostí. Zpracování nositelné kolekce s inovací střihů.
Teoretická a technická příprava projektu, sběr potřebných informací.
Dokumentace realizace dle zadaných parametrů: moodboard, storyboard, skici s naznačením siluety, celkový náhled kolekce, barevnost, popis materiálů, technické nákresy modelů, technické opisy, střihové řešení, módní doplňky a styling kolekce, popis vybraného modelu určeného na komerční účely, postprodukce EXIT, prezentace kolekce formou módní přehlídky. Práce musí být doplněná o dokumentační fotografie z procesu tvorby, módními fotografiemi, popřípadě krátkým promo-videem. Rozsah práce: minimálně 45 normostran. Formát A4. Odevzdejte v 2 stejnopisech v pevné vazbě (1 může být kroužková). Součástí předané písemné práce jsou i 2 vyhotovení na CD-ROM. Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Prostudování a analýza dostupných materiálů a informací, obrazová příloha, vlastní závěry v minimálním textovém rozsahu 30 - 35 normostran. Řešení doplňte kresebnými návrhy v minimálním rozsahu 15 normostran. Filozofie značky Deta-il a její identita. Do teoretické části chci zahrnout i její propagaci na trhu, položení reálného základu značky, nastavení strategie a brandingu.
2. Praktická část:
Výtvarné zpracování a realizace finálních návrhů v počtu 9 - 12 modelů.
Konkretizace vaší kolekce: Vytvoření pilotní kolekce pro lokální oděvní značku Deta-il. Modely budou postavené na detailu v oděvu a inspirované snovostí. Zpracování nositelné kolekce s inovací střihů.
Teoretická a technická příprava projektu, sběr potřebných informací.
Dokumentace realizace dle zadaných parametrů: moodboard, storyboard, skici s naznačením siluety, celkový náhled kolekce, barevnost, popis materiálů, technické nákresy modelů, technické opisy, střihové řešení, módní doplňky a styling kolekce, popis vybraného modelu určeného na komerční účely, postprodukce EXIT, prezentace kolekce formou módní přehlídky. Práce musí být doplněná o dokumentační fotografie z procesu tvorby, módními fotografiemi, popřípadě krátkým promo-videem. Rozsah práce: minimálně 45 normostran. Formát A4. Odevzdejte v 2 stejnopisech v pevné vazbě (1 může být kroužková). Součástí předané písemné práce jsou i 2 vyhotovení na CD-ROM. Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
POSNER, Harriet. Marketing Fashion Second edition Strategy, Branding and Promotion. ISBN 978-1-78067-566-4.
JONES, Terry a Susie RUSHTON. Fashion now 2: i-D selects 160 of its favourite fashion designers from around the world. Köln. Taschen, c2008, 556 s. ISBN 978-3-8365-0336-5.
SAINT EXUPERY de Antonie. Malý princ. Triton. 2016. ISBN 978-80-7553-131-5.
GAIMSTER, Julia. Visual research methods in fashion. 1st pub. Berg Publishers. 2011. ISBN 978-1-84788-381-0.
Seznam doporučené literatury
POSNER, Harriet. Marketing Fashion Second edition Strategy, Branding and Promotion. ISBN 978-1-78067-566-4.
JONES, Terry a Susie RUSHTON. Fashion now 2: i-D selects 160 of its favourite fashion designers from around the world. Köln. Taschen, c2008, 556 s. ISBN 978-3-8365-0336-5.
SAINT EXUPERY de Antonie. Malý princ. Triton. 2016. ISBN 978-80-7553-131-5.
GAIMSTER, Julia. Visual research methods in fashion. 1st pub. Berg Publishers. 2011. ISBN 978-1-84788-381-0.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, portréty, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila nadstandardně rozsáhlou kolekci s množstvím marketingového materiálu. Komise vytkla volbu materiálů, barevnost a výběr doplňků.