Bakalářská práce se zabývá problematikou zavádění nové služby na trh společností SIRNATÉ LÁZNĚ Ostrožská Nová Ves, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou. V první části jsou vymezeny marketingové pojmy související s příslušnou problematikou zavádění nové služby na trh. Druhá, praktická část, aplikuje teoretické poznatky do praxe a je rozdělena do několika kapitol. Nejdříve je představena společnost SIRNATÉ LÁZNĚ Ostrožská Nová Ves, s.r.o. a nová služba lokální kryoterapie. Poté je uvedena marketingová strategie a jsou sestaveny komplexní marketingové analýzy. První je uvedena analýza PEST, následuje analýza zákazníků a konkurence, poté práci zakončuje SWOT analýza. Nedílnou součástí práce jsou návrhy a doporučení pro uvedení nového výrobku na trh.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis deals with introduction of new servis on the market by company SIRNATE LÁZNĚ Ostrožská Nová Ves, s.r.o. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the first part are defined marketing notions related to the relevant issue of launching a new product on the market. The second part applies theoretical knowledge into practice and is divided into several chapters. Firstly is introduced company SIRNATE LÁZNĚ Ostrožská Nová Ves, s.r.o. and new service of local cryotherapy. Then a marke-ting strategy is shown and complex marketing analyses are compiled. The first is a PEST analysis followed by customer and competitor analysis, and SWOT analysis finishes the thesis. Integral parts of this thesis are suggestions and recommendations for launching
a new product on the market.
Bakalářská práce se zabývá problematikou zavádění nové služby na trh společností SIRNATÉ LÁZNĚ Ostrožská Nová Ves, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou. V první části jsou vymezeny marketingové pojmy související s příslušnou problematikou zavádění nové služby na trh. Druhá, praktická část, aplikuje teoretické poznatky do praxe a je rozdělena do několika kapitol. Nejdříve je představena společnost SIRNATÉ LÁZNĚ Ostrožská Nová Ves, s.r.o. a nová služba lokální kryoterapie. Poté je uvedena marketingová strategie a jsou sestaveny komplexní marketingové analýzy. První je uvedena analýza PEST, následuje analýza zákazníků a konkurence, poté práci zakončuje SWOT analýza. Nedílnou součástí práce jsou návrhy a doporučení pro uvedení nového výrobku na trh.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis deals with introduction of new servis on the market by company SIRNATE LÁZNĚ Ostrožská Nová Ves, s.r.o. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the first part are defined marketing notions related to the relevant issue of launching a new product on the market. The second part applies theoretical knowledge into practice and is divided into several chapters. Firstly is introduced company SIRNATE LÁZNĚ Ostrožská Nová Ves, s.r.o. and new service of local cryotherapy. Then a marke-ting strategy is shown and complex marketing analyses are compiled. The first is a PEST analysis followed by customer and competitor analysis, and SWOT analysis finishes the thesis. Integral parts of this thesis are suggestions and recommendations for launching
a new product on the market.
Zpracujte literární rešerši k projektu zavádění nového výrobku na trh se zaměřením na možná rizika.
Proveďte rozbor postupu zavádění nového výrobku/služby ve vámi vybrané společnosti.
Zhodnoťte výsledky provedeného rozboru a navrhněte možnosti k eliminaci možných rizik při zavádění nového výrobku/služby na trh.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši k projektu zavádění nového výrobku na trh se zaměřením na možná rizika.
Proveďte rozbor postupu zavádění nového výrobku/služby ve vámi vybrané společnosti.
Zhodnoťte výsledky provedeného rozboru a navrhněte možnosti k eliminaci možných rizik při zavádění nového výrobku/služby na trh.
Seznam doporučené literatury
[1] BĚLOHLÁVEK, F., KOŠŤAN, O., ŠULEŘ, O. Management. 1.vyd. Olomouc: Rubico, 2001. ISBN 80-85839-45-8. \vsp{1,5mm}
[2] JOHNSON, G., SCHOLES, K. Cesty k úspěšnému podniku. Praha: Computer Press, 2000. ISBN 80-7226-220-3. \vsp{1,5mm}
[3] HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2, rozšířené vyd., Praha: Grada Publishing. 2003. ISBN 80-247-0447-1. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] BĚLOHLÁVEK, F., KOŠŤAN, O., ŠULEŘ, O. Management. 1.vyd. Olomouc: Rubico, 2001. ISBN 80-85839-45-8. \vsp{1,5mm}
[2] JOHNSON, G., SCHOLES, K. Cesty k úspěšnému podniku. Praha: Computer Press, 2000. ISBN 80-7226-220-3. \vsp{1,5mm}
[3] HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2, rozšířené vyd., Praha: Grada Publishing. 2003. ISBN 80-247-0447-1. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Mgr. Marek Tomaštík, Ph.D.
Otázky vedoucího práce: Bez otázek
Oponent práce: Ing. Jiří Dokulil
Otázky oponenta práce: Roční částka 20 000 Kč vyčleněná na školení zaměstnanců a propagaci působí přinejmenším jako poddimenzovaná. Které konkrétní služby z ní plánujete zaplatit? Zodpovězeno zcela
Další otázky:
doc. Ing. Jaromír Novák, CSc.: Přemýšlel jste nad tím, na kolik závisí mzda zaměstnance s použitím přístroje zaměstnancem? Zodpovězeno zcela