Vytvorenie vlastnej značky, identita značky, spôsoby marketingovej a vizuálnej komuni-kácie značky so zákazníkom a hľadanie smeru, ktorým sa značka dokáže presadiť na trhu je cieľom teoretickej časti bakalárskej práce. Praktická časť je zameraná na vytvorenie kolekcie inšpirovanej smrteľnými hriechmi. Každý so siedmich hriechov bude v kolekcii predstavovať samostatný model, ktorý čerpá z aktuálnych tém. Spojovacím motívom kolekcie je virtuálny svet a mobilné aplikácie. V rámci postprodukcie a propagácie kolek-cie/značky sú uplatňované poznatky nadobudnuté v teoretickej časti bakalárskej práce.
Anotace v angličtině
Creating my future brand, brand identity, marketing and ways of the visual communication with the costumer. Searching for a best way to promote and use my brand in the industry is the topic of the theoretical part of my work. Practical part of my Bachelor thesis is the collection inspired by the seven deadly sins in a modern world. Every single model repre-sents one deadly sin different character. Connecting elements of the collection are virtual reality, global problems and modern apps. I use the acquired information from the theoreti-cal part for the postproduction and promotion of my collection.
Klíčová slova
Značka, zákazník, propagácia, hriech, sedem, aktuálnosť, mobilné aplikácie, QR kód, generácia Z
Klíčová slova v angličtině
Brand, customer, app, technologies, millennials, recency, smartphone, QR code, sin, seven
Rozsah průvodní práce
71
Jazyk
SK
Anotace
Vytvorenie vlastnej značky, identita značky, spôsoby marketingovej a vizuálnej komuni-kácie značky so zákazníkom a hľadanie smeru, ktorým sa značka dokáže presadiť na trhu je cieľom teoretickej časti bakalárskej práce. Praktická časť je zameraná na vytvorenie kolekcie inšpirovanej smrteľnými hriechmi. Každý so siedmich hriechov bude v kolekcii predstavovať samostatný model, ktorý čerpá z aktuálnych tém. Spojovacím motívom kolekcie je virtuálny svet a mobilné aplikácie. V rámci postprodukcie a propagácie kolek-cie/značky sú uplatňované poznatky nadobudnuté v teoretickej časti bakalárskej práce.
Anotace v angličtině
Creating my future brand, brand identity, marketing and ways of the visual communication with the costumer. Searching for a best way to promote and use my brand in the industry is the topic of the theoretical part of my work. Practical part of my Bachelor thesis is the collection inspired by the seven deadly sins in a modern world. Every single model repre-sents one deadly sin different character. Connecting elements of the collection are virtual reality, global problems and modern apps. I use the acquired information from the theoreti-cal part for the postproduction and promotion of my collection.
Klíčová slova
Značka, zákazník, propagácia, hriech, sedem, aktuálnosť, mobilné aplikácie, QR kód, generácia Z
Klíčová slova v angličtině
Brand, customer, app, technologies, millennials, recency, smartphone, QR code, sin, seven
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Prostudování a analýza dostupných materiálů a informací, obrazová příloha, vlastní závěry v minimálním textovém rozsahu 20-25 normostran.Řešení doplňte kresebnými návrhy v minimálním rozsahu 15 normostran.
Teoretická část bude pojednávat o vytvoření vlastní značky, její identitě a charakteristice, rozebírat způsoby a strategie oslovení potencionálního zákazníka a zviditelnění se na trhu. Bude objasňovat a zdůvodňovat zaměření úvodní kolekce značky.
2. Praktická část:
Výtvarné zpracování a realizace finálních návrhů v počtu 7 modelů. Kolekce je inspirovaná sedmi smrtelnými hříchy reflektujícími dnešní hypermoderní dobu. Prostřednictvím nových aplikací, symbolů a kódů bude komunikovat a zároveň bude komunikována současnému spotřebiteli.
Teoretická a technická příprava projektu,sběr potřebných informací, dokumentace, osobitý pŕístup k tvůrčí fázi, vytvoŕení statementu k danému tématu. Práce musí být doplněná o dokumentační fotografie z procesu tvorby, módní fotografie, popřípadě krátkým promo videem. Rozsah práce: minimálne 40 normostran. Formát A4. Odevzdejte ve 2 stejnopisech v pevné vazbě. Součástí předané písemné práce jsou i 2 vyhotovení na CD-ROM. Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana.
Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Prostudování a analýza dostupných materiálů a informací, obrazová příloha, vlastní závěry v minimálním textovém rozsahu 20-25 normostran.Řešení doplňte kresebnými návrhy v minimálním rozsahu 15 normostran.
Teoretická část bude pojednávat o vytvoření vlastní značky, její identitě a charakteristice, rozebírat způsoby a strategie oslovení potencionálního zákazníka a zviditelnění se na trhu. Bude objasňovat a zdůvodňovat zaměření úvodní kolekce značky.
2. Praktická část:
Výtvarné zpracování a realizace finálních návrhů v počtu 7 modelů. Kolekce je inspirovaná sedmi smrtelnými hříchy reflektujícími dnešní hypermoderní dobu. Prostřednictvím nových aplikací, symbolů a kódů bude komunikovat a zároveň bude komunikována současnému spotřebiteli.
Teoretická a technická příprava projektu,sběr potřebných informací, dokumentace, osobitý pŕístup k tvůrčí fázi, vytvoŕení statementu k danému tématu. Práce musí být doplněná o dokumentační fotografie z procesu tvorby, módní fotografie, popřípadě krátkým promo videem. Rozsah práce: minimálne 40 normostran. Formát A4. Odevzdejte ve 2 stejnopisech v pevné vazbě. Součástí předané písemné práce jsou i 2 vyhotovení na CD-ROM. Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana.
Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
LIPOVETSKY, Gilles. Říše pomíjivosti: móda a její úděl v moderních společnostech. V českém jazyce vyd. 2. Praha: Prostor, 2010. Střed. ISBN 978-80-7260-229-2.
LAPŠANSKÁ, Dana. Kapitoly z módneho marketingu a stylingu. 1. Vydání. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2014. ISBN 978-80-7454-470-5.
DIEFFEBACHER, Fiona. Fashion thinking: [creative approaches to the design process]. London: AVA Publishing, 2013. Require reading range. Course reader. ISBN 978-2-940411-71-9.
KLEON, Austin. Ukaž, co děláš! 10 způsobů, jak sdílet svou kreativitu a nechat se objevit. Vyd. 1. V Brně: Jan Melvil, 2014. Briquet. ISBN 978-8-87270-92-9.
BARNARD, Malcolm. Fashion as communication. 2nd ed. London: Routledge, 2002. ISBN 978-0-415-26018-3.
Seznam doporučené literatury
LIPOVETSKY, Gilles. Říše pomíjivosti: móda a její úděl v moderních společnostech. V českém jazyce vyd. 2. Praha: Prostor, 2010. Střed. ISBN 978-80-7260-229-2.
LAPŠANSKÁ, Dana. Kapitoly z módneho marketingu a stylingu. 1. Vydání. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2014. ISBN 978-80-7454-470-5.
DIEFFEBACHER, Fiona. Fashion thinking: [creative approaches to the design process]. London: AVA Publishing, 2013. Require reading range. Course reader. ISBN 978-2-940411-71-9.
KLEON, Austin. Ukaž, co děláš! 10 způsobů, jak sdílet svou kreativitu a nechat se objevit. Vyd. 1. V Brně: Jan Melvil, 2014. Briquet. ISBN 978-8-87270-92-9.
BARNARD, Malcolm. Fashion as communication. 2nd ed. London: Routledge, 2002. ISBN 978-0-415-26018-3.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student projevil vysoký stupeň kreativity, nadstandardní počet modelů a doplňků. Přesvědčivá obhajoba, kladené otázky zodpověděl vyčerpávajícícm způsobem.