Cílem této práce je navrhnout vhodný komunikační plán pro společnost EKOLAMP s.r.o. Tato společnost se zabývá sběrem, zpracováním, využitím a odstraněním elektroodpadu osvětlovacích zařízení. V teoretické části této práce, se dozvíte, z jakých částí se skládá komunikační plán. V praktické části jsou uvedeny bližší informace o společnosti. Je zde provedeno dotazníkové šetření o povědomí zákazníků v oblasti likvidace elektroodpadů. Vyhodnocení výsledků tohoto dotazníkového šetření je podkladem pro vytvoření a navržení vhodného komunikačního plánu.
Anotace v angličtině
The goal of the bachelor thesis is to suggest suitable communication plan of EKOLAMP s.r.o. This company deals with collection, processing, utilization and disposal e-waste of lighting. In the theoretical part of the thesis you come to know which parts the communication plan includes. In the practical part of the thesis there are brought further details relating to the company. There is created questionnaire analysis relating to knowledge customers in the area of e-waste disposal. Results evaluation of the questionnaire analyse are foundation for creation and proposition of suitable communication plan.
communication plan, questionnaire analysis, graph, analyse, customer, lighting, e-waste, media.
Rozsah průvodní práce
71 s, 9 s příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této práce je navrhnout vhodný komunikační plán pro společnost EKOLAMP s.r.o. Tato společnost se zabývá sběrem, zpracováním, využitím a odstraněním elektroodpadu osvětlovacích zařízení. V teoretické části této práce, se dozvíte, z jakých částí se skládá komunikační plán. V praktické části jsou uvedeny bližší informace o společnosti. Je zde provedeno dotazníkové šetření o povědomí zákazníků v oblasti likvidace elektroodpadů. Vyhodnocení výsledků tohoto dotazníkového šetření je podkladem pro vytvoření a navržení vhodného komunikačního plánu.
Anotace v angličtině
The goal of the bachelor thesis is to suggest suitable communication plan of EKOLAMP s.r.o. This company deals with collection, processing, utilization and disposal e-waste of lighting. In the theoretical part of the thesis you come to know which parts the communication plan includes. In the practical part of the thesis there are brought further details relating to the company. There is created questionnaire analysis relating to knowledge customers in the area of e-waste disposal. Results evaluation of the questionnaire analyse are foundation for creation and proposition of suitable communication plan.
communication plan, questionnaire analysis, graph, analyse, customer, lighting, e-waste, media.
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu týkající se komunikačního plánu a právních norem týkajících se elektroodpadů.
Proveďte dotazníkové šetření o povědomí zákazníků v oblasti likvidace elektroodpadů.
Zhodnoťte výsledky šetření a vytipujte hlavní problémy.
Navrhněte komunikační plán pro společnost EKOLAMP.
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu týkající se komunikačního plánu a právních norem týkajících se elektroodpadů.
Proveďte dotazníkové šetření o povědomí zákazníků v oblasti likvidace elektroodpadů.
Zhodnoťte výsledky šetření a vytipujte hlavní problémy.
Navrhněte komunikační plán pro společnost EKOLAMP.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P., DE BES, F. T. Inovativní marketing: jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2005. 200 s. ISBN 80-247-0921-X.
[2] KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, spol. s r. o., 2003. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[3] BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
[4] VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Reklama: Jak dělat reklamu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2003. 124 s. ISBN 80-247-0557-5.
[5] KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2005. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
[6] DE PELSMACKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P., DE BES, F. T. Inovativní marketing: jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2005. 200 s. ISBN 80-247-0921-X.
[2] KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, spol. s r. o., 2003. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[3] BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
[4] VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Reklama: Jak dělat reklamu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2003. 124 s. ISBN 80-247-0557-5.
[5] KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2005. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
[6] DE PELSMACKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Je cíl Ekolampu do konce roku 2008 zajistit materiálové využití z 80 % za daných podmínek reálný?
2. Kterou z forem komunikačního mixu doporučujete pro větší seznámení veřejnosti s firmou Ekolamp a pro podporu její image?