Cílem bakalářské práce je návrh na zefektivnění propagace společnosti Artprofi CZ s.r.o. provádějící dodávku a montáž klimatizací. Po teoretické části, ve které jsou vysvětleny pojmy jako marketingová komunikace, marketingový mix, propagace a propagační kanály, je provedena analýza současného stavu propagace společnosti. Na základě analýzy jsou vytvořeny návrhy na zefektivnění propagace určené k realizaci. Po realizaci všech návrhů jsou analyzovány výsledky a zhodnoceny přínosy navrhovaných změn.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor thesis is to streamline the promotion of Artprofi CZ s.r.o. which supplies and installs air-conditioning. After the theoretical part explaining concepts such as marketing communication, marketing mix, promotion and promotion channels, an analysis of the current status of the company's promotion is made. Based on the analysis, proposals are made to streamline the promotion to be implemented. Following the implementation of all proposals, the results are analyzed and the benefits of the proposed changes evaluated.
Klíčová slova
propagace, marketing, inzerce
Klíčová slova v angličtině
promotion, marketing, advertising
Rozsah průvodní práce
71
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce je návrh na zefektivnění propagace společnosti Artprofi CZ s.r.o. provádějící dodávku a montáž klimatizací. Po teoretické části, ve které jsou vysvětleny pojmy jako marketingová komunikace, marketingový mix, propagace a propagační kanály, je provedena analýza současného stavu propagace společnosti. Na základě analýzy jsou vytvořeny návrhy na zefektivnění propagace určené k realizaci. Po realizaci všech návrhů jsou analyzovány výsledky a zhodnoceny přínosy navrhovaných změn.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor thesis is to streamline the promotion of Artprofi CZ s.r.o. which supplies and installs air-conditioning. After the theoretical part explaining concepts such as marketing communication, marketing mix, promotion and promotion channels, an analysis of the current status of the company's promotion is made. Based on the analysis, proposals are made to streamline the promotion to be implemented. Following the implementation of all proposals, the results are analyzed and the benefits of the proposed changes evaluated.
Klíčová slova
propagace, marketing, inzerce
Klíčová slova v angličtině
promotion, marketing, advertising
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši na dané téma.
Analyzujte současný stav a úroveň propagace ve vybrané společnosti, která dodává a montuje klimatizace. Zaměřte se také na úroveň webové prezentace a komunikace přes sociální sítě.
Na základě analýzy současného stavu navrhněte možnosti zefektivnění propagace vybrané společnosti.
Zpracujte návrh reklamních propagačních materiálů v regionálních zpravodajích. Využijte banerové reklamy popřípadě reklamy v internetových vyhledávačích. Navrhněte a realizujte zefektivnění webové prezentace.
Sledujte dopady provedených akcí a analyzujte výsledky.
Zhodnoťte přínosy navrhovaných změn.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši na dané téma.
Analyzujte současný stav a úroveň propagace ve vybrané společnosti, která dodává a montuje klimatizace. Zaměřte se také na úroveň webové prezentace a komunikace přes sociální sítě.
Na základě analýzy současného stavu navrhněte možnosti zefektivnění propagace vybrané společnosti.
Zpracujte návrh reklamních propagačních materiálů v regionálních zpravodajích. Využijte banerové reklamy popřípadě reklamy v internetových vyhledávačích. Navrhněte a realizujte zefektivnění webové prezentace.
Sledujte dopady provedených akcí a analyzujte výsledky.
Zhodnoťte přínosy navrhovaných změn.
Seznam doporučené literatury
DUPONT, Luc. 1001 REKLAMNÍCH TIPŮ. Hodkovičky Praha: PRAGMA, 2009. ISBN 978-80-7349-195-6.
BAACK, Donald a Kenneth E. CLOW. Reklama, propagace a marketingová komunikace: A Customer-Oriented Approach. Thousand Oaks, United States: BIZBOOKS, 2008. ISBN 9788025117699.
KAPLOVÁ, Františka a Josef TUREK. Propagace. Olomouc: OLOMOUC, 2005. ISBN 80-7182-201-9.
BECKWITH, Harry. Jak prodat neviditelné. Praha: PRAGMA, 2010. ISBN 80-7205-743-X.
POSPÍŠIL, Jan a Lucie Sára ZÁVODOVÁ. Jak na reklamu: Praktický průvodce světem reklamy. Brno: Computer Media, 2012. ISBN 978-80-7402-115-2.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 9788025127957.
STERNE, Jim. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích. Brno: COMPUTER PRESS, 2011. ISBN 978-80-251-3340-8.
Seznam doporučené literatury
DUPONT, Luc. 1001 REKLAMNÍCH TIPŮ. Hodkovičky Praha: PRAGMA, 2009. ISBN 978-80-7349-195-6.
BAACK, Donald a Kenneth E. CLOW. Reklama, propagace a marketingová komunikace: A Customer-Oriented Approach. Thousand Oaks, United States: BIZBOOKS, 2008. ISBN 9788025117699.
KAPLOVÁ, Františka a Josef TUREK. Propagace. Olomouc: OLOMOUC, 2005. ISBN 80-7182-201-9.
BECKWITH, Harry. Jak prodat neviditelné. Praha: PRAGMA, 2010. ISBN 80-7205-743-X.
POSPÍŠIL, Jan a Lucie Sára ZÁVODOVÁ. Jak na reklamu: Praktický průvodce světem reklamy. Brno: Computer Media, 2012. ISBN 978-80-7402-115-2.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 9788025127957.
STERNE, Jim. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích. Brno: COMPUTER PRESS, 2011. ISBN 978-80-251-3340-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student v krátké prezentaci představil výsledky své bakalářské práce. Po přečtení posudků vedoucího a oponenta následovala diskuze, ve které byly položeny následující dotazy:
doc. Dařena: Vzorovou cenovou nabídku jste dělal Vy osobně?
doc. Dařena: Zamýšlel jste se také nad přínosy např. reklamy na Google?
Mgr. Kolářová: Jaký přínos měla práce pro firmu?
dr. Sysala: Kolik stojí uvedený magnetický "polep" na auto?
Student na položené dotazy odpověděl a reagoval pohotově.