Cílem této bakalářské práce je definování a analyzování zákaznických segmentů společnosti BETTER MARKETING s.r.o. Zaměřuji se na nalézání souvislostí mezi uživateli internetu, vývojem internetové reklamy a firemními produkty, v této velmi mladé a dynamicky se vyvíjející společnosti. Pokouším se předvídat a minimalizovat rizika spojená s vývojem internetové reklamy. Veškerá doporučení musí vést k celkovému zlepšení efektivity společnosti.
Anotace v angličtině
The aim of my bachelor thesis is defining and analysing particular customer segments for Better Marketing Ltd. I focus on finding relations among Internet users, Internet advertising development and company products, in this very young and dynamically developing company. I try to predict and minimalize risks connected with Internet advertising development. All recommendations should lead to company´s complex improvement of efficiency.
Klíčová slova
internet, internetová reklama, internetový vyhledávač, zákaznické segmenty, Google, Seznam
Klíčová slova v angličtině
The Internet, Internet advertising, Internet search engine, customer segments, Google, Seznam
Rozsah průvodní práce
60 s., 9 s. grafy.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je definování a analyzování zákaznických segmentů společnosti BETTER MARKETING s.r.o. Zaměřuji se na nalézání souvislostí mezi uživateli internetu, vývojem internetové reklamy a firemními produkty, v této velmi mladé a dynamicky se vyvíjející společnosti. Pokouším se předvídat a minimalizovat rizika spojená s vývojem internetové reklamy. Veškerá doporučení musí vést k celkovému zlepšení efektivity společnosti.
Anotace v angličtině
The aim of my bachelor thesis is defining and analysing particular customer segments for Better Marketing Ltd. I focus on finding relations among Internet users, Internet advertising development and company products, in this very young and dynamically developing company. I try to predict and minimalize risks connected with Internet advertising development. All recommendations should lead to company´s complex improvement of efficiency.
Klíčová slova
internet, internetová reklama, internetový vyhledávač, zákaznické segmenty, Google, Seznam
Klíčová slova v angličtině
The Internet, Internet advertising, Internet search engine, customer segments, Google, Seznam
Zásady pro vypracování
Prostudujte literaturu a vyhodnoťte teoretické poznatky k dané problematice.
Proveďte analýzu zákaznických segmentů firmy BETTER MARKETING.
Zhodnoťte výsledky analýzy a posuďte vývoj segmentů a sektoru internetové reklamy.
Na základě provedené analýzy navrhněte doporučení ke zvýšení efektivnosti dané firmy.
Zásady pro vypracování
Prostudujte literaturu a vyhodnoťte teoretické poznatky k dané problematice.
Proveďte analýzu zákaznických segmentů firmy BETTER MARKETING.
Zhodnoťte výsledky analýzy a posuďte vývoj segmentů a sektoru internetové reklamy.
Na základě provedené analýzy navrhněte doporučení ke zvýšení efektivnosti dané firmy.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing Management: Millennium Edition. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
[2] SVĚTLÍK, J. Marketing a reklama. 1. vyd. Zlín: UTB {-} Academica centrum, 2005. 170 s. ISBN 80-7318-140-1.
[3] KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 258 s. ISBN 80-7261-010-4. [4] Webová prezentace společnosti BM [online]. [cit. 2006-10-23]. Dostupná na WWW: http://www.better.cz/home/>.
[5] Společnost Netmonitor: pravidelné měsíční zprávy [online]. [cit. 2006-10-12]. Dostupné z WWW: .
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing Management: Millennium Edition. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
[2] SVĚTLÍK, J. Marketing a reklama. 1. vyd. Zlín: UTB {-} Academica centrum, 2005. 170 s. ISBN 80-7318-140-1.
[3] KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 258 s. ISBN 80-7261-010-4. [4] Webová prezentace společnosti BM [online]. [cit. 2006-10-23]. Dostupná na WWW: http://www.better.cz/home/>.
[5] Společnost Netmonitor: pravidelné měsíční zprávy [online]. [cit. 2006-10-12]. Dostupné z WWW: .
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Proč uvádíte výsledky Vašeho průzkumu pouze jako přílohy, a navíc bez širších komentářů?
2. Která opatření by měla firma BM přijmout, aby její pozice na trhu internetové reklamy byla stabilní?