Cílem této práce je monitorovat vybrané slovenské rádiové stanice a zaměřovat se na self-promo. Teoretická část pomáhá vybrat vhodná média pro konkrétní reklamu a soustředí se na určitou cílovou skupinu. Specifikuji zde jednotlivé druhy médií, jejich výhody, nevýhody. Analytická část pak monitoruje jednotlivé slovenské rádia a zaměřuje se na jejich propagaci, výjimečnost, soutěže, webové stánky. Výsledkem je doporučení na možná zlepšení v propagaci pro rádio Kiss Publikum.
Anotace v angličtině
The aim of this research is to monitor the Slovak radio stations and especially their self-promos. The theoritical part helps to choose the right media for a concrete advertisement and concentrates on a certain target group of listeners. I specify here different kinds of media, their advantages and disadvantages. The analytical part monitors specific Slovak radios and concentrates on their promotions competitions and other specifics that are unique among the radios. The result of this research is to bring recommendations for improvements to the Kiss Publikum radio station.
Klíčová slova
Kiss Pubkum, monitoring, rádio, promo akce, webové stránky, soutěže
Klíčová slova v angličtině
Kiss Publikum, monitoring, radio station, promotion, web pages, competition
Rozsah průvodní práce
86s., 3 s. obr. přílh.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této práce je monitorovat vybrané slovenské rádiové stanice a zaměřovat se na self-promo. Teoretická část pomáhá vybrat vhodná média pro konkrétní reklamu a soustředí se na určitou cílovou skupinu. Specifikuji zde jednotlivé druhy médií, jejich výhody, nevýhody. Analytická část pak monitoruje jednotlivé slovenské rádia a zaměřuje se na jejich propagaci, výjimečnost, soutěže, webové stánky. Výsledkem je doporučení na možná zlepšení v propagaci pro rádio Kiss Publikum.
Anotace v angličtině
The aim of this research is to monitor the Slovak radio stations and especially their self-promos. The theoritical part helps to choose the right media for a concrete advertisement and concentrates on a certain target group of listeners. I specify here different kinds of media, their advantages and disadvantages. The analytical part monitors specific Slovak radios and concentrates on their promotions competitions and other specifics that are unique among the radios. The result of this research is to bring recommendations for improvements to the Kiss Publikum radio station.
Klíčová slova
Kiss Pubkum, monitoring, rádio, promo akce, webové stránky, soutěže
Klíčová slova v angličtině
Kiss Publikum, monitoring, radio station, promotion, web pages, competition
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu, vztahující se k danému tématu práce.
Na základě prostudované literatury udělejte rozbor promo akcí rádia Kiss Publikum.
Proveďte monitoring vybraných slovenský rádií.
Analyzujte zjištěné výsledky a proveďte srovnání slovenských rádií s rádiem Kiss Publikum.
Návrhy na zdokonalení a možná vylepšení v oblasti self-promotion.
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu, vztahující se k danému tématu práce.
Na základě prostudované literatury udělejte rozbor promo akcí rádia Kiss Publikum.
Proveďte monitoring vybraných slovenský rádií.
Analyzujte zjištěné výsledky a proveďte srovnání slovenských rádií s rádiem Kiss Publikum.
Návrhy na zdokonalení a možná vylepšení v oblasti self-promotion.
Seznam doporučené literatury
[1] De Pelsmacker, P. Geuens, M. Van den Bergh, J. Marketingové komunikace. Přel. doc. Ing. V. Šafaříková, Csc. Praha: Grada Publishing, a. s., 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[2] Světlík, J. Marketing a reklama. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003. 170s. ISBN 80-7318-140-1.
[3] Radio web [online] [cit. od 2006-07-10 do 2006-11-30]. Dostupný z www: .
[4] Schellmann, B. Gajda, P. Gläser, M. Kegel, T. Média-základní pojmy-návrhy-vyroba. 1. vyd. Praha: Evropa {-} Sobotáles cz. s. r. o., 2004. 484s. ISBN 80-86706-06-0.
[5] Pavlů, D. a kolektiv. Marketingové komunikace a média. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2005. 168 s. ISBN 80-7318-306-4.
Seznam doporučené literatury
[1] De Pelsmacker, P. Geuens, M. Van den Bergh, J. Marketingové komunikace. Přel. doc. Ing. V. Šafaříková, Csc. Praha: Grada Publishing, a. s., 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[2] Světlík, J. Marketing a reklama. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003. 170s. ISBN 80-7318-140-1.
[3] Radio web [online] [cit. od 2006-07-10 do 2006-11-30]. Dostupný z www: .
[4] Schellmann, B. Gajda, P. Gläser, M. Kegel, T. Média-základní pojmy-návrhy-vyroba. 1. vyd. Praha: Evropa {-} Sobotáles cz. s. r. o., 2004. 484s. ISBN 80-86706-06-0.
[5] Pavlů, D. a kolektiv. Marketingové komunikace a média. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2005. 168 s. ISBN 80-7318-306-4.
Přílohy volně vložené
1 CD, 3 strany příkladu webových stránek
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Objasněte kritéria výběru rádií pro srovnávání a inspiraci, tj. důvody pro výběr slovenských rádií.
2. Jaká kritéria pro výběr konkurence rádia Kiss Publikum v regionu jste zvolila?